newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: CohnandJansen JWT, alaturi de SMURD in campania 2% din 2011


PDF Print
A | a
E-mail
de MakeSense PR | Miercuri, 23 martie 2011, 19:25 webReleases | Publicitate

CohnandJansen JWT a realizat, anul acesta, campania Fundatiei pentru SMURD pentru redirectionarea celor 2% din impozitul pe venit in vederea achizitionarii unui avion echipat pentru urgente.

Campania din 2011 reprezinta continuarea unei povesti impresionante, inceputa in 2009.

Fundatia pentru SMURD reprezinta pentru CohnandJansen JWT un cont absolut special, cu o mare incarcatura emotionala si cu o responsabilitate pe masura acestei incarcaturi.

Anul trecut, SMURD a reusit sa atraga o suma din donatii cu 80% mai mare decat in anul precedent. In 2011, campania SMURD pentru redirectionarea celor 2% din impozit are o finalitate clara, un obiect bine-definit si anume achizitionarea unui avion echipat pentru situatii de urgenta, nu pentru catastrofe,  ci pentru cazuri care necesita transportul rapid, pe distante mari.

Insight-ul de la care a pornit conceptul creativ este unul cat se poate de real si trist in acelasi timp.

"Sunt multe cazuri medicale a caror gravitate poate fi remediata, cazuri care pot fi solutionate din punct de vedere medical, dar care depind de alte variabile extrem de importante: distanta ce trebuie parcursa de pacient, timpul in care un pacient trebuie sa ajunga la un anumit spital, conditiile meteo etc.", spune Andreea Lupu - Account Director Cohn&Jansen JWT.

"Luand in considerare aceste variabile imprevizibile, conceptul creativ a imbracat cat se poate de firesc niste situatii reale si a incercat sa transmita intr-o maniera extrem de realista necesitatea avionului sanitar pentru urgente, precum si cat de importanta este donatia fiecarei persoane in cumpararea acestui avion. Este foarte important ca romanii sa perceapa importanta redirectionarii acestor bani, sa perceapa faptul ca pot realiza lucruri extraordinare - ca pot salva vieti omenesti", a declarat copywriterul campaniei, Andrei Ignat.

"In fiecare an, incercam ca, prin campania pentru redirectionarea a 2% din impozit, sa ii determinam pe romani sa ne fie alaturi in eforturile noastre de a salva vieti. Anul acesta, am demarat campania cu Cohnandjansen JWT si cu ceilalti parteneri ai nostri cu un scop precis: achizitionarea unui avion medical pentru urgente.

Constientizarea la nivelul opiniei publice si a societatii civile a scopurilor «Fundatiei pentru SMURD» si a importantei activitatii in sine a SMURD ne-a dat curaj sa gandim acest urmator pas - achizitionarea unui avion sanitar pentru urgente. Speram ca si anul acesta, pana pe data de 15 mai, romanii vor fi alaturi de noi, redirectionand Fundatiei pentru SMURD cei 2% din impozit", a declarat Tiberiu Fechete, director executiv al Fundatiei pentru SMURD.

Campania pentru SMURD din 2011 nu ar fi fost posibila fara eforturile sustinute ale partenerilor CohnandJansen JWT care, de trei ani, scriu istorie prin intelegerea conceptului de voluntariat in cea mai nobila acceptie a sa: Starcom MediaVest, Saga Film si KMP Studio. Alaturi de acestia, in campania pentru 2011 s-au mai implicat Exclus Prod, Plora Advertising, CV Printing si Digital Advertising.

Echipa CohnandJansen JWT care a lucrat la realizarea campaniei este formata din: Andreea Lupu - Account Director, Alex Stanciu - Senior Art Director, Andrei Ignat - Senior Copywriter, Ilinca Dumitrescu - A/V Production Director, Cristian Dobre - Production Manager, alaturi de Mihai Gheorghe si Gabriela Gheorghe - DTP. Spotul campaniei a fost regizat de Radu Jude.

Din partea Fundatiei pentru Smurd, la campanie au lucrat: Tiberiu Fechete - director executiv, Geo Procopie - ofiter de comunicare si Raed Arafat - Presedintele Consiliului director al Fundatiei.


Despre Cohnandjansen JWT

Cohnandjansen JWT este afiliata retelei globale JWT, un nume de referinta in industria de publicitate, aflata in momentul de fata pe locul 4 in topul celor mai mari retele mondiale. JWT a fost una dintre primele agentii de publicitate full-service (in 1864), prima retea internationala (in 1899), prima agentie care a realizat un testimonial (cu Regina Romaniei pentru crema Ponds, in 1924) si, mai apoi, realizatoarea primului spot tv din lume (1939); de asemenea, JWT a pus bazele planning-ului, in 1968.
In prezent, portofoliul companiei reuneste clienti precum: Avon, Bayer (OTCs), Bunge (Floriol, Unisol), GarantiBank, Henkel (Perwoll online), Kraft (Jacobs, Jacobs 3in1, Nova Brasilia), MegaImage, Nestle (KitKat), Nokia, Praktiker (online), Romania libera, Snack Attack, Valvis Holding (Samburesti, Aqua Carpatica), printre altii.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



751 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings