newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Grapefruit isi extinde echipa de digital


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Joi, 27 ianuarie 2011, 16:22 webReleases | Publicitate

Bucuresti, 27 ianuarie 2011. Agentia de branding si digital Grapefruit isi extinde echipa dedicata proiectelor interactive cu sapte noi membri pentru a putea raspunde cererii crescute pentru astfel de servicii. Echipei actuale i se vor adauga patru programatori seniori, doi designeri web si un project manager.

Grapefruit dezvolta proiecte interactive din 1999, de cand s-a nascut agentia. Fondatorii ei - Marius Ursache, Stefan Liute si Laurian Gridinoc - au crezut de la inceput ca brandurile reprezinta interfete intre consumatori si business-uri si ca mediul digital nu este doar un alt canal de comunicare, asa cum este vazut de agentiile de publicitate, ci un spatiu in care lumea reala se extinde dupa alte reguli de interactiune. Abordarea bazata pe ergonomie si principiile riguroase ale arhitecturii informationale, dincolo de povestea creativa, au asigurat succesul inca de la inceput, Grapefruit dezvoltand in mediul online cel mai puternic brand romanesc din acea vreme, Connex, si continuand cu brandul considerat cel mai de incredere[1] de catre utilizatorii Internetului din Romania in ultimii trei ani, Dacia.

In ce priveste proiectele digitale, Grapefruit se orienteaza in principal catre proiecte complexe, care presupun platforme, tehnologii  si medii diferite (tablete, widgeturi, aplicatii desktop, aplicatii mobile, social media etc. ), prin intermediul carora brandul vizat sa ofere o experienta inedita si personalizata, precum si o abordare integrata a interactiunii cu publicul dorit.

"Noi credem ca mediul digital este, pentru foarte multi, o alta fateta a vietii, si asta pentru ca nu se mai reduce de mult timp doar la browserul web," spune Octavian Tanase, Digital Experience Consultant in cadrul Grapefruit, cu o experienta de peste 15 ani in integrare de sisteme informatice si management de proiect si o pasiune pentru domeniul interactiunii om-computer (HCI). "De la 'banalul' MP3 player, la smartphone, ceasuri, ecrane ale ATM-urilor, panouri publice de informare, proiectii pe cladiri, terminale de plata sau chioscuri electronice, in relatie cu banca, partenerii de afaceri  sau prietenii, mediul digital se impleteste cu activitatea cotidiana fara sa mai fie nimic special in asta. Brandurile, cu sau fara voia lor, traiesc atat in lumea reala cat si in mediul digital, si au nevoie sa-si gestioneze existenta in ambele medii. Adoptarea unei viziuni holistice asupra brandingului, propusa de Grapefruit acum 11 ani, este astazi o obligatie validata de realitate, in Romania si in strainatate. Experienta si rezultatele noastre o confirma, iar agentiile de publicitate si branding fac astazi eforturi serioase in incercarea de a-si construi competente in aceasta arie." Tanase s-a alaturat echipei Grapefruit in urma cu aproape sapte ani, dedicandu-se proiectelor de marketing digital si branding cu componente strategice si de integrare complexa.

Printre principalii clienti ai Grapefruit in mediul digital se numara companii precum Dacia - al carei brand online a fost gestionat de Grapefruit in ultimii 6 ani - OTP Bank, ING Bank, Labormed sau NNDKP. Daca in primii doi ani de activitate Grapefruit a lucrat exclusiv pentru piata externa, mai dezvoltata, colaborarea cu Connex a deschis calea catre piata interna, activitatea de pionierat in domeniul digital combinandu-se cu introducerea si promovarea brandingului ca disciplina relevanta pentru mediul economic din Romania.

Descrierea joburilor deschise in cadrul Grapefruit poate fi gasita la http://www.grapefruit.ro/careers/ro/

 
Despre Grapefruit

Grapefruit este o agentie romaneasca de branding si digital care a dezvoltat cateva dintre cele mai puternice branduri din Romania in ultimii 11 ani. Cu birouri in Bucuresti si Iasi si o echipa de 17 oameni, Grapefruit a devenit lider pe piata locala a agentiilor de branding in 2009. Portofoliul agentiei numara peste 200 de clienti in 13 tari, pe 4 continente. In Romania, agentia a lucrat pentru companii precum Antibiotice, Banca Transilvania, Dacia, E.ON, Heidi, ING, Labormed, Lafarge, NNDKP, OTP Bank, Pepsi Americas, Petrom, Renault, Tuca Zbarcea si Asociatii, UPC, Walmark. Grapefruit este cea mai premiata agentie romaneasca de branding la nivel international, cu nominalizari si premii castigate la Rebrand 100 (SUA, 2007, 2009, 2010), Identity: Best of the Best (Rusia, 2007), Pentawards (Franta, 2007, 2008, 2009), Incheon (Korea, 2006), Web Marketing Association Web Award (2007), Texas Interactive Media Awards (2003).

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



693 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings