newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: TEMPO Advertising numeste un nou director de creatie


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Marţi, 11 ianuarie 2011, 14:49 webReleases | Publicitate

Alexandru Pomana | Foto: webPR.ro
Alexandru Pomana este noul director de creatie al TEMPO Advertising. In acelasi timp, el va asista celelalte companii din grup in procesul de generare si integrare a ideilor de comunicare.

Cu o experienta de peste 6 ani in strategie si planning, Alexandru a demonstrat creativitate si versatilitate in solutiile strategice pe care le-a dezvoltat atat pentru clienti de media, creatie sau servicii integrate.

"Tocmai aceasta latura strategica, combinata cu creativitate adauga valoarea pe care dorim sa o oferim clientilor nostri," a declarat Eliza Rogalski, CEO Tempo Creative Group.

Alexandru a lucrat la dezvoltarea campaniilor integrate pentru clienti precum Kraft Foods, Avon, Citroen, Friesland Foods, Jurnalul National, Altex, Cancan, Alka si UniCredit, activand vreme de 6 ani in cadrul Grupului Leo Burnett, ultima pozitie fiind la 23 Communication Ideas.

Campaniile la succesul carora a contribuit anterior au fost recompensate cu o serie de premii la Ad'Or, Effie, Golden Drum, Eurobest, M&M Awards, insa, de departe cele mai importante distinctii sunt trei shortlisturi la Cannes si castigarea primului Cannes Lion pentru Romania in 2007 cu campania "1 din 8 femei" pentru clientul Avon.

"Cred ca sunt trei lucruri care conteaza in meseria noastra. Este extrem de important sa o faci cu placere, sa ai alaturi de tine oameni implicati si cu bun simt si, de cealalta parte, clienti cu care sa colaborezi, nu doar pentru care sa lucrezi. Cand cele trei se intalnesc rezulta nu doar publicitate creativa, ci publicitate creativa care si vinde produsul clientului tau. Cu aceasta convingere imi incep misiunea in cadrul grupului Tempo", a declarat Alexandru Pomana.

La Tempo, pozitia de director de creatie a fost ocupata timp de 2 ani si jumatate de Adrian Preda, care a avut un rol foarte important in crearea si mentinerea unui nucleu de tineri talentati.

"Ii multumesc lui Predu pentru contributia pe care a avut-o la crearea acestei echipe. Obiectivul lui Alexandru este sa energizeze procesul de creatie. Tempo are nevoie sa- si rasfete clientii cu creativitate si sa-i faca pe consumatori sa se indragosteasca de publicitate", a declarat Dragos Grigoriu.

Despre Tempo Creative Group

Unul din cele mai importante grupuri de comunicare de pe piata romaneasca, TEMPO Creative Group include companii specializate in toate disciplinele comunicarii, ale caror eforturi converg catre o activare creativa a consumatorului.

TEMPO Advertising este de 15 ani o adevarata scoala de publicitate care a definit creativitatea in Romania, formand numerosi lideri ai industriei de publicitate de azi si contribuind la cresterea a sute de branduri locale sau internationale, avand in prezent un portofoliu care include peste 40 de branduri din cele mai vizibile si provocatoare domenii: FMCG, financiar-bancar, telecom, media, retail, industria farmaceutica si tehnologie.

Rogalski Grigoriu Public Relations este una din cele mai premiate si reputate agentii de PR din Romania. Succesul se datoreaza procesului de management al reputatiei brandurilor prin idei care influenteaza alegerile si convingerile publicului. Rogalski Grigoriu este singura agentie romaneasca detinatoare a 4 trofee IPRA (International Public Relations Association) pentru digital PR, creativitate si eficienta in conceperea campaniilor de PR si a 3 Golden Awards SABRE pentru excelenta in managementul comunicarii de criza, educatie publica si servicii financiare.

Kinecto este una dintre cele mai importante agentii de comunicare digitala din Romania. Pionier in comunicarea online, agentia imbina competentele strategice, creative si tehnologice pentru a crea solutii de comunicare eficiente, ariile de expertiza incluzand campanii online si in social media, programe CRM, dezvoltarea de siteuri si micrositeuri, email marketing sau search engine marketing. Cu o echipa de 21 de specialisti si un numar mare de premiere in piata de profil, Kinecto are o experienta bogata in domenii precum consumer electronics, banking, FMCG, educatie sau telecom.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



604 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings