newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: The Secret Service scoate MonstriiDinBirou.ro


PDF Print
A | a
E-mail
de Mihai Ene | Vineri, 17 decembrie 2010, 1:11 webReleases | Publicitate

Exorcistul | Foto: webPR.ro
The Secret Service a creat "Exorcistul", noua campanie ECOTIC ce are scopul de a colecta din companii si institutii echipamentele electrice si electronice casate. Demersul urmareste in acelasi timp educarea si informarea despre colectarea selectiva a acestui tip de deseuri.

Exorcistul este angajatul care scoate monstrii din companie. E cel caruia ii sta in puterile administrative sa scape organizatia de harburile adapostite prin birouri, ce in timp se transforma in monstri periculosi, atentatori la sanatatea celor din jur.

Campania imbraca o forma comerciala moderna si haioasa, neobisnuita pentru acest tip de comunicare. Internetul este canalul principal de exprimare, implicand de la bannere interactive cu povesti animate cu monstri si multinationali, la continut adaptat unor siteuri de informatii, care ele insele vor scoate monstrii din propriile redactii, dar si o serie de mesaje targetate pe facebook si linked in.

Exista si atacuri ale unor montri agresivi la adresa continutului unor ziare, ghiduri de lupta impotriva acestora si stickere de priza cu avertismente distribuite in cladirile de birouri, dar si un efort concentrat al unui call center.

"Exorcistul" se manifesta ca o promotie la care companiile pot participa si castiga gramezi de laptopuri menite sa le ajute sa inlocuiasca echipamentele uzate moral si fizic.

Exorcizarea se face prin plasarea unei comenzi de predare a deseurilor pe siteul www.MonstriiDinBirou.ro la care un colector zonal raspunde, ridicandu-le de la sediul companiei. Pentru fiecare 20 de kg de deseuri de echipamente electrice si electronice predate se acorda cate o intrare la tragerea la sorti. "Mai multe deseuri, mai multe sanse de castig"

Platforma tehnica online a campaniei gestioneaza automat intregul proces de comanda, preluare, repartizare pe colectori si cantarire a deseurilor, precum si componenta de promotie. Gandita de The Secret Service, aceasta a fost implementata cu sprijinul programatorilor de la Rodax Management.

MonstriiDinBirou.ro aduc castiguri atat organizatiilor care renunta la aparatura casata, cat si individual, persoanelor care plaseaza comenzile de predare.

Iar daca angajatii se organizeaza in grupuri independente de companie si isi reunesc deseruile electrice si electronice de pe acasa (minim 150 kg) pot la randul lor sa exorcizeze ECOTIC de cele 50 de laptopuri.

Campania se deruleaza pana la finalul lunii decembrie, tragerea la sorti intamplandu-se pe 11 ianuarie si este realizata in aceeasi maniera cu intreaga comunicare ECOTIC de anul acesta, care, eficienta fiind, este copiata si de competitori de ai sai.

"Exorcistul" este o productie a agentiei de comunicare The Secret Service la care au lucrat Adina Sorescu-strategie si account management, Mihai Ene si Dragos Gheorghiu-creatie.

Scot monstrii din birouri: Valentin Negoita-presedinte, Catalin Butolo-marketing manager, Dragos Calugaru-general manager si Claudia Nicolae-coordonator de proiect, din partea ECOTIC.
 
Au trecut pragul The Secret Service pana acum si au plecat cu solutii destepte de marketing si comunicare: Hertz, Ecotic, Eurowash, Best Print, Pneurom, AMC Pharma, Rigips Romania, Huber group, Knauf, Tire Master, Elephanto.ro, Reimens Group, Aviva Asigurari de Viata, Holiday Car Rental, Ultra PRO Computers, Galaxsea Travel.

 Citeste mai multe despre     | 
  



1354 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings