newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: The Practice lanseaza departamentul specializat de comunicare online


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Joi, 18 noiembrie 2010, 13:08 webReleases | Publicitate

Monica Jitariuc Soare | Foto: The Practice
The Practice anunta lansarea departamentului specializat de comunicare online si numirea Monicai Jitariuc ca Online Practice Director. Astfel agentia isi intareste competentele in aceasta arie a comunicarii, in linie cu strategia grupului din care face parte, Leo Burnett.

In urma cu un an si jumatate, The Practice facea primele proiecte de comunicare online cu suportul specialistilor de la iLeo, una dintre cele 3 firme specializate pe digital din cadrul grupului Leo Burnett (alaturi de Digital Star si The Geeks). Intre timp agentia a realizat deja proiecte de succes pentru multi dintre clientii sai si si-a dezvoltat oferta de servicii. Nevoile crescute ale clientilor, precum si exigentele din ce in ce mai ridicate au condus spre o decizie fireasca: un departament online specializat.

Fraiele noului departament i-au fost incredintate Monicai Jitariuc, specialist cu aproape 10 ani de experienta in marketing si comunicare, foarte activ in zona social media si pasionat de tot ce tine de domeniul online. Inainte de a se alatura The Practice, Monica a coordonat activitatile de PR ale Friends Advertising, a facut comunicare interna (Dacia, Renault, Nissan), marketing si PR comercial (Marketing Director la Automotive Trading Services, importator Citroën), ATL (Ogilvy & Mather), PR institutional (Ministerul Apararii Nationale).

Ma bucur ca am venit la The Practice, o agentie cu prestigiu, si ca mi s-a incredintat rolul de a coordona componenta digitala a serviciilor agentiei. Este un moment propice pentru lansarea acestui nou departament, pentru ca in online-ul romanesc se intampla lucruri din ce in ce mai bune, iar oamenii devin din ce in ce mai profesionisti. Resurse si curaj din partea clientilor sa fie, ca idei bune sunt multe” a declarat Monica Jitariuc. Online Practice Director-ul de la The Practice a adaugat: „Atat in online, cat si in offline, cred in orientarea catre client dincolo de vorbe, am experienta de lucru la client si sunt 100% interesata de oferirea de solutii eficiente pentru business-ul clientilor nostri.

Noul departament va deservi in primul rand clientii curenti ai agentiei, fie ca sunt deja activi in online, fie ca vor fi „convertiti” la acest nou mediu de specialistii agentiei – desigur, acolo unde acest lucru ajuta la atingerea obiectivelor acestor clienti. Departamentul va avea totodata un rol important si in castigarea de noi clienti – fie ca parte dintr-o oferta mai complexa a agentiei, fie exclusiv cu serviciile de comunicare online. Oficialii The Practice estimeaza ca in urmatorul an serviciile de comunicare online vor ajunge pana la 15% din veniturile agentiei.

The Practice nu a fost niciodata o agentie clasica de PR – avem o abordare integrata asupra comunicarii si am dovedit asta cu proiecte care au depasit cu mult granitele obisnuite ale relatiilor publice. Suntem foarte aplecati spre tot ce e nou, o companie care crede in idei creative si eficiente dincolo de un mediu sau altul de comunicare. Stim ca trebuie sa fim mereu acolo unde sunt clientii clientilor nostri. Iar acum, cand tot mai multi isi petrec timp in online, vrem sa intram in dialog cu ei si aici. Ma bucur ca Monica s-a alaturat echipei noastre si a acceptat provocarea acestui nou business unit, pentru ca este un profesionist in care cred si un om pe care il apreciez” a declarat Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice.  

Lansarea departamentului specializat de comunicare online al The Practice este in linie si cu strategia de axare pe competentele digitale pe care a anuntat-o Leo Burnett Group, din care agentia face parte. Grupul are in acest moment 3 firme specializate pe digital, precum si departamente de on-line in alte doua companii din grup.

Despre agentie:

The Practice este o agentie de comunicare dedicata construirii si protejarii celor mai ambitioase branduri din România, locale sau internationale. Cu o abordare integrata asupra comunicarii, The Practice depaseste în competente si activitate munca unei agentii clasice de PR. Axata pe creativitate si eficienta, compania este o prezenta constanta pe podiumurile competitiilor de profil locale si internationale, aducand in 2010 pentru tara noastra primul PR Lion la cel mai important festival de comunicare din lume, Cannes Lions si fiind in 2009 desemnata Agentia de PR a Anului în România si nominalizata ca European Newcomer Agency of The Year. Pe plan local, agentia este parte din Leo Burnett Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare din România. Mai multe detalii pe www.thepractice.ro. 

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



436 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings