Inceputul colaborarii intre agentia Saatchi & Saatchi si Tnuva a fost marcat de campania de lansare a noii game de produse lactate, "Mariuca". Serviciile de strategie si creatie oferite de Saatchi & Saatchi au inclus crearea conceptului si pozitionarii de brand, a identitatii vizuale, a designului de ambalaje, precum si dezvoltarea campaniei de comunicare. Aceasta a inclus spot TV si materiale de promovare in-store.
Totodata, Saatchi & Saatchi semneaza si spotul TV de promovare a noului sortiment Tnuva Cottage cu masline verzi, lansat pe piata din Romania in septembrie 2010.
"Colaborarea cu Saatchi & Saatchi are un inceput de bun augur, atat prin prisma rezultatelor, cat si din punct de vedere "chimie" a echipelor. Entuziasmul colegilor de la Saatchi completeaza profesionalismul si expertiza lor in comunicarea de brand, si ne ajuta sa dezvoltam impreuna proiecte interesante si de impact pentru brandurile Tnuva.", a declarat Adriana Ionescu, Marketing Director Tnuva Romania.
Echipa Tnuva care s-a ocupat de lansarea brandului Mariuca fost formata din:
Adriana Ionescu - Marketing Director, Mihaela Babeanu - Senior Brand Manager si Angelica Oltean - Assistent Brand Manager
Echipa Saatchi care a dezvoltat campania a fost formata din:
Cristina Iordanescu - Strategy Director, Jorg Riommi - Creative Director, Irina Popp - Senior Copywriter, Lucian Cernat - Senior Art Director, Alexandra Ivan - Group Account Director, Liana Petrascu - Senior Account Executive
Echipa Tnuva responsabila cu lansarea Tnuva Cottage cu masline verzi: Adriana Ionescu - Marketing Director, Mihaela Babeanu- Senior Brand Manager si Angelica Oltean - Assistent Brand Manager
Echipa Saatchi: Cristina Iordanescu - Strategy Director, Jorg Riommi - Creative Director, Irina Popp - Senior Copywriter, Lucian Cernat - Senior Art Director, Alexandra Ivan - Group Account Director, Ana Placinta - Senior Account Executive
"Sunt incatat ca avem ocazia sa gestionam comunicarea unui jucator atat de important pentru piata de lactate din Romania. Am convingerea ca aceasta combinatie intre experienta Saatchi & Saatchi si portofoliul de branduri extrem de ofertant al Tnuva va avea rezultate foarte bune, atat in termeni de produse de creatie, cat si in termeni de vanzari.", a declarat Radu Florescu, CEO Saatchi & Saatchi.
Tnuva este o companie producatoare de lactate care isi propune sa ofere fiecarei familii din Romania produse lactate de calitate pentru o viata mai buna. Produsele Tnuva sunt fabricate dupa retete locale si sunt adaptate stilului de viata al consumatorilor din Romania. Acestea sunt produse intr-o fabrica construita in conformitate cu exigentele standarde impuse de catre Uniunea Europeana. Tnuva Romania a fost fondata in anul 2003 de catre Tnuva Israel - cea mai mare companie producatoare de lactate pe piata din Israel - in parteneriat cu Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare.
SAATCHI & SAATCHI face parte dintr-unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala care ofera servicii specializate complete prin departamentele si companiile componente. Dedicata aceluiasi credo ca si intreaga retea, Saatchi & Saatchi Romania isi doreste sa fie un partener de afaceri care genereaza idei pentru a schimba lumea si pentru a oferi rezultate memorabile. Printre clientii Saatchi & Saatchi se numara: Toyota Romania, P&G (Ariel, Head&Shoulders, Pampers), Raiffeisen Bank, Intersnack (ChioChips, Fiesta), PSI (Love Plus), United Way Romania, Special Olympics Romania si altii.