newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: The Money Channel si Ogilvy semneaza un parteneriat pentru o noua etapa in dezvoltarea singurei televiziuni de business romanesti


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Luni, 15 noiembrie 2010, 12:11 webReleases | Publicitate

Grupul de comunicare Ogilvy si The Money Channel, singura televiziune de business din Romania, au incheiat un parteneriat menit sa consolideze si sa asigure dezvoltarea pe termen lung a canalului de televiziune. Ca parte a acestei colaborari, Ogilvy va furniza servicii de consultanta strategica si de comunicare pentru redefinirea platformei de dezvoltare a The Money Channel.

Un prim pas al acestui amplu proiect va fi elaborarea planului strategic de dezvoltare a continutului si imaginii The Money Channel, prin efortul comun al echipei Ogilvy si al echipei de management a postului de televiziune.

Daniel Apostol, Director Executiv The Money Channel - "Dorim ca parteneriatul cu Ogilvy sa joace un rol important in dezvoltarea canalului nostru de televiziune, care adreseaza o tema majora in contextul actual: cea economica. Impactul acestei teme in viata societatii romanesti si felul in care The Money Channel si-o asuma sunt motivele pentru care in perioada urmatoare vor fi alocate importante resurse financiare destinate dezvoltarii The Money Channel. Principalul nostru scop este sa raspundem necesitatii societatii de a fi corect informata cu privire la viata ei economica. O parte din resursele destinate acestui demers se vor regasi in campania ce urmeaza a fi creata si implementata de Ogilvy."
 
Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group - "Ogilvy Group integreaza specializari care au rolul de a dezvolta solutii de comunicare integrata, ce raspund unor nevoi specifice de business ale clientilor. Pentru echipa noastra va fi o oportunitate de a contribui cu expertiza strategica acumulata in proiecte de anvergura dezvoltate pentru clientii nostri si de a sustine pozitionarea unui canal de televiziune de business in peisajul mediatic romanesc. Cu atat mai mult ne bucura implicarea noastra in proiect inca din stadiul de construire a strategiei."
 
Planurile de consolidare a pozitiei canalului de televiziune includ atat o noua grila de programe, cat si dezvoltarea unei serii de proiecte editoriale speciale: platforme de business, evenimente si conferinte organizate sub umbrela The Money Channel, cum ar fi The Money Channel Business Tour sau Business Trends Roundtables.

In aceeasi linie, The Money Channel anunta o noua organizare editoriala, ca semn al consolidarii echipei si al promovarii valorilor proprii. Astfel, Dan Suciu, realizator de emisiuni inca de la lansarea postului si membru in managementul editorial ca Editor of the day, Director de programe si mai apoi Redactor sef, a fost numit Director editorial, coordonand strategia si politica editoriala, iar Andreea Negru - Realizator de emisiuni si Editor coordonator - este noul Redactor sef al The Money Channel si va conduce echipa redactionala a postului de televiziune.
 
Pregatirea planului de dezvoltare si a platformei de comunicare va avea loc in aceasta toamna, iar termenul dorit pentru lansarea noii campanii de comunicare este inceputul anului viitor.

*

THE MONEY CHANNEL - Televiziunea de business a Romaniei
The Money Channel este singura televiziune din Romania care ofera o acoperire de 360 de grade a mediului de afaceri autohton, corelata cu principalele evenimente de pe pietele regionale si globale. Canalul TV, lansat pe 1 Mai 2006, este pozitionat pe segmentul premium al pietei media romanesti si are o acoperire nationala. Misiunea sa este aceea de a aduce publicului cele mai importante stiri in timp record, de a oferi informatii de ultima ora la cel mai inalt standard jurnalistic, printr-un schimb de opinii si analize ce privesc evolutiile economice romanesti si mondiale.

OGILVY GROUP ROMANIA
Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group Romania ofera servicii de comunicare integrata  360ᅡ - publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media - prin agentiile sale specializate. Portofoliul de clienti cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat si local - BAT, Unilever, Kraft, COSMOTE/Germanos, Ford precum si companii cu care grupul colaboreaza numai in Romania ¬ Tarom, Petrom, Heineken, Millennium Bank, Sollers PPD si multe alte companii cu renume. in acest fel, Ogilvy Group Romania imbina experienta de comunicare pe piata romaneasca cu know-how-ul international conferit de apartenenta fiecarei agentii din grup la retele de comunicare globale specializate.

 Citeste mai multe despre     | 
  



403 vizualizari



WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by