newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Publicitate online cu plata in functie de rezultate pe Bursadereclama.ro


PDF Print
A | a
E-mail
de Bursa de Reclama | Marţi, 2 noiembrie 2010, 14:35 webReleases | Publicitate

logo-bursa-de-reclama-nou | Foto: webPR.ro
Cum ar fi ca preturile pentru servicii de publicitate sa fie determinate exclusiv in functie de numarul suplimentar de potentiali clienti pe care advertiserul il castiga in urma campaniei? In mass-media traditionale, astfel de modele sunt greu de implementat, insa pe internet, orice e posibil. Bursa de Reclama, cea mai mare retea de publicitate online din Romania, cu peste 7,5 milioane de unici, tocmai a implementat un sistem care permite introducerea de campanii de  publicitate online cu plata pe lead (doar pentru noi clienti potentiali).

"Lansarea noilor servicii face parte din strategia Bursei de Reclama de a construi o piata de publicitate online corecta. Plata per lead a aparut pentru a utiliza la maximum fortele internetului. In mediul online, este mult mai usor sa atragi un client care a citit un articol sau a vazut un banner - sa zicem despre un nou gadget- si sa-l duci pe un site de unde sa-l comande", a declarat Valentin Oeru, directorul general al TradeAds, compania care administreaza Bursa de Reclama.

La nivel international, interesul pentru campaniile cu plata per lead a crescut in ultimii ani. La fiecare noua dolari investiti in campanii online cu bannere in SUA, exista un dolar investit in campanii cu plata la lead, potrivit datelor IAB.

"Exista interes pentru astfel de campanii. In ultimii ani, au tot existat exemple punctuale: de la campanii ale bancilor, la produse hardware sau magazine de moda. Prin deschiderea accesului catre 95% din utilizatorii de Internet din Romania, audienta atinsa in prezent de Bursa de Reclama, speram sa cream o piata pentru astfel de campanii, o piata unde preturile se vor stabili transparent, in functie de cerere si oferta", spune Valentin Oeru.

Momentul lansarii noului sistem de plata a campaniilor de publicitate online nu este intamplator: perioada Sarbatorilor de iarna este momentul cel mai propice pentru comertul electronic si publicitatea online. Comenzile din perioada Sarbatorilor au reprezentat, anul trecut, aproape un sfert din piata de comertul electronic din SUA, potrivit datelor Comscore.

Exista mai multe studii care arata ca, de Sarbatorii, romanii se gandesc sa cumpere cosmetice, decoratiuni, jucarii sau bijuterii si electronice pentru cadouri. Pentru astfel de produse, exista deja o oferta variata in magazinele online din Romania. Iar misiunea Bursei de Reclama este sa usureze legatura dinte cerere si oferta. Campaniile cu plata la lead prin Bursa de Reclama sunt accesibile oricarui advertiser, prin simpla completare a unui formular.

Despre TradeAds

Misiunea companiei TradeAds este de a crea o piata de publicitate online transparenta, guvernata exclusiv de principiile cererii si ofertei. Preturile la publicitatea online pe Bursa de Reclama (CPC,CPM) sunt stabilite in timp real, prin licitatii, asigurand astfel un raport optim intre cerere si oferta. Lansata in aprilie 2009, Bursa de Reclama a ajuns la o retea de circa 600 de site-uri care cumuleaza o audienta lunara de 7,5 milioane de utilizatori unici neduplicati.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



566 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings