newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Agentia romaneasca Create Direct a obtinut Bronzul la forumul InterDirect Network, de la Amsterdam


PDF Print
A | a
E-mail
de Headline | Vineri, 29 octombrie 2010, 12:57 webReleases | Publicitate

Agentia romaneasca Create Direct a obtinut, la Amsterdam, cel de-al cincilea premiu din 2010, acordat pentru una dintre campaniile sale derulate in acest an. Create Direct s-a clasat pe locul al treilea in cadrul Forumului InterDirect Network, competitie in care au fost inscrise 52 de proiecte din Marea Britanie, Irlanda, Suedia, Olanda, Belgia, Norvegia, Portugalia, Polonia, India etc.

Create Direct a participat cu o campanie realizata pentru Microsoft Romania, intitulata "Misiunea mea", cu obiectivele de stimulare a vanzarilor Windows OEM si Office 2007 OEM. Prin agentia Create Direct, Romania a fost singura tara din Europa de Est care a urcat pe podium la editia din 2010 a competitiei InterDirect Network.

Campania "Misiunea mea" s-a derulat in perioada noiembrie 2009 - ianuarie 2010 si a avut ca target principal partenerii Microsoft. Inca de la inceput, strategia campaniei a dat rezultate foarte bune, avand in vedere ratele de succes obtinute prin e-mail marketing: 92% rata de deschidere si 79,6% rata de succes (lead-uri colectate). Campania s-a desfasurat in proportie de 99% in mediu online. Rezultatul final generat pentru client a fost o crestere cu 20% a vanzarilor celor doua produse Microsoft pe care le-a avut in vedere campania.

"Suntem mandri ca, prin seria de premii castigate anul acesta, am putut aseza Romania pe podiumuri importante ale industriei europene de marketing direct. Suntem membrii InterDirect Network din anul 2008 si este un privilegiu pentru noi sa facem parte din aceasta retea. In 2010, am concurat cu agentii importante din intreaga lume, iar locul al treilea la sectiunea Interactive/Digital Marketing obtinut de Create Direct nu poate decat sa ne faca mandri de rezultatele muncii noastre. Este o dovada in plus a faptului ca marketingul direct din Romania se poate face la standarde europene consacrate in tari cu traditie", a declarat Cosmin Lacatusu, director executiv Create Direct.

Reteaua InterDirect a fost infiintata in anul 1988, cu scopul de a oferi consultanta de specialitate pe piata internationala de profil. Reteaua isi sustine activitatea prin reuniuni periodice ale membrilor, ce au ca scop schimbul de experienta intre companii. In prezent, reteaua este formata din 35 de companii, fiecare tara fiind reprezentata de cate o singura agentie.

Despre Create Direct

Create Direct ofera clientilor sai solutii end-to-end de marketing  (solutii de atragere de noi clienti - de generare de leaduri, solutii de loializare si campanii integrate de comunicare directa a clientilor existenti). In prezent, printre clientii Create Direct se numara  Microsoft, Generali Group, UNICEF, Burger King, Bigotti, Cielo Venezia 1270, Vertical Design. Anul acesta, Create Direct a mai castigat 4 premii internationale (un premiu 1, doua premii 2 si un premiu special) la festivalul de marketing direct Direct Hit 2010 din Kiev.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   | 
  



312 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by