newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Tempo Creative Group si "Decat o Revista" lanseaza proiectul "Decat o agentie"


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Joi, 21 octombrie 2010, 14:25 webReleases | Publicitate

Este pentru prima oara cand toate ad-urile dintr-o editie a unei reviste sunt realizate de o singura echipa mixta de creativi de print si digital, fiind publicate o singura data.

(Bucuresti, 21.10.2010)

Echipele creative ale Kinecto si Tempo Advertising, impreuna cu echipa editoriala Decat o Revista semneaza cea mai recenta premiera de pe piata de media din Romania: proiectul "Decat o Agentie". Astfel, toate ad-urile incluse in numarul 4 al DoR sunt create de o singura agentie si sunt publicate in regim de unicat - nu vor aparea in nicio alta publicatie. Proiectul este un experiment creativ si totodata o provocare lansata industriilor de publicitate si media din Romania cu privire la directia in care se indreapta comunicarea de brand si media. Plecata initial ca o initiativa de a implica doar clientii grupului Tempo in sustinerea financiara a publicarii acestor ad-uri de presa, proiectul s-a extins pe parcurs si a beneficiat si de sprijinul altor advertiseri care au apreciat valoarea ideii de a transforma cititul revistei intr-o experienta activa, de natura sa creeze autenticitate in comunicarea cu o comunitate de cititori.

Astfel, brandurile care vor fi prezente in numarul 4 al revistei sunt: BCR, Ikea, MemoPlus (Walmark), Agricola, Rivex, Magnelact (Terapia), Axe (Unilever) Colgate, Tuborg si Sonimpex.

"Creativitatea in publicitate, la fel ca in jurnalism, sufera. Cauzele sunt multe: e criza, clientii nu vor sa riste, industria se schimba, ideile scartaie. Ne-am dorit de la bun inceput publicitate in DoR, dar cu conditia ca ea sa fie onesta, desteapta si - ideal - memorabila.

Jurnalistic vrem sa publicam texte pe care-ti vine sa le dai mai departe prietenilor; de ce n-ar fi si ad-urile la fel? Proiectul facut impreuna cu Tempo indeplineste aceste criterii: DoR #4 are creatie care se 'lipeste', experimente de productie ingenioase si o bucurie a muncii, care se simte in printuri. Speram ca paginile nascute din acest parteneriat sa dovedeasca faptul ca publicitatea pe hartie nu si-a pierdut farmecul si puterea de a starni reactii", spune Cristian Lupsa, editor Decat o Revista.

A fost un proiect decat neobisnuit. Decat o agentie s-a mobilizat impreuna cu decat o revista. Intr-o perioada de decat o criza. Cu decat energie si decat creativitate. Si cu ajutorul clientilor care au apreciat decat o idee.

Nu, nu sunt decat niste clienti, ci sunt cei fara de care proiectul Decat o Revista nu ar fi existat. Pentru ei, decat multumiri", spune Adrian Preda, Director de Creatie al Tempo Advertising.

"Decat o Agentie a fost unul din cele mai misto procese creative in care am fost implicat vreodata. Imi pare bine ca a fost pentru Decat o Revista, una din cele mai misto reviste de pe piata. Ma bucur ca am facut un triplu surub - am demonstrat ca presa poate sa supravietuiasca, daca e de calitate; ca si creatia poate sa fie in centrul atentiei, daca e de calitate; ca in comunicare nu mediul conteaza, ci ideea. Daca e de calitate", spune Radu Ionescu, General Manager Kinecto.

Despre Decat o Revista

Decat o Revista reflecta si explica, in cuvinte si imagini, ideile si obsesile Romaniei de azi. E o revista trimestriala, generalista, care publica povesti despre cum traim azi si exploreaza familiarul realitatii romanesti, experientele si trairile care ne sunt comune. Nisa editoriala e profunzimea, iar cititorii DoR sunt inteligenti si curiosi. DoR imbina scriitura cu ilustratii, fotografii si un concept grafic original, care fac editia tiparita un obiect de colectie.

Despre Tempo Advertising

Tempo Advertising este una din cele mai importante agentii de creatie si strategie din Romania. Fondata in 1996, Tempo Advertising este agentia in cadrul careia s-au dezvoltat specialistii si liderii care conduc companiile de comunicare din cadrul Tempo Creative Group. De lungul timpului, Tempo Advertising a contribuit la cresterea a sute de branduri locale sau internationale, avand in prezent un portofoliu care include peste 40 de branduri din cele mai vizibile si provocatoare domenii: FMCG, financiar-bancar, telecom, media, retail, pharma si tehnologie.

Despre Kinecto

Fondata in 2002 si parte din Tempo Creative Group incepand cu 2008, Kinecto este una dintre cele mai importante agentii de comunicare digitala din Romania.
Kinecto, pionier in comunicarea online, imbina competentele strategice, creative si tehnologice pentru a crea solutii de comunicare eficiente, ariile de expertiza, incluzand campanii online si in social media, programe CRM, dezvoltarea de siteuri si micrositeuri, email marketing sau search engine marketing. Cu o echipa de 21 de specialisti si un numar mare de premiere in piata de profil, Kinecto are o experienta bogata in domenii precum consumer electronics, banking, FMCG, educatie sau telecom.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



342 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings