newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: GMP PR lanseaza un departament specializat de crisis management


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Luni, 11 octombrie 2010, 18:54 webReleases | Publicitate

Bucuresti, 11 octombrie 2010 - Incepand din luna octombrie, GMP PR isi concentreaza competentele de issue tracking & management intr-o divizie separata. Clientii pot beneficia de servicii precum evaluarea riscului, training, consultanta si management al crizelor de comunicare. Iar pentru ca in asemenea situatii raspunsul prompt este extrem de important, echipa fuctioneaza 24/7 on call.  

Departamentul format din 3 experti in comunicare de criza este coordonat de Ana-Maria Constantinescu, Business Development Director GMP PR. Cu o experienta de 11 ani in comunicare si o certificare in cadrul Chartered Institute of Public Relations, Londra, Ana-Maria preia si functia de Head of Crisis Division. Echipa coordonata de ea a gestionat peste 30 de crize complexe de comunicare in ultimii ani, de la accidente de munca, product recall, relatia cu autoritatile, conflicte cu sindicatele, crize interne sau reglementari de pret, pana la restructurari sau crize de mediu.

"Despre o criza se spun multe: ca este o oportunitate, ca depinde in proportie de 90% de comunicare, ca poate distruge o reputatie solida in cinci minute si multe altele. Noi spunem ca identificarea din timp a posibilelor situatii de criza, simularile sau manualul de criza sunt la fel de importante pentru un business ca bugetarea sau planificarea personalului. Din experienta noastra, 90% dintre companii nu sunt pregatite sa gestioneze o criza cu care nu sunt familiare. De aici si abordarea GMP PR de a avea o echipa specializata pe acest tip de comunicare, care sa completeze experienta echipei de client service si care sa ofere servicii specifice, fara sa interfereze cu activitatea de PR de zi cu zi", a declarat Ana-Maria Constantinescu, Head of Crisis Division.

Serviciile oferite 24/7 on call de departamentul nou format se inscriu in doua categorii, crisis prevention (issue tracking, media training, crisis manual, crisis simulation) si crisis management (stakeholders mapping, strategie de raspuns, monitorizare, training purtator de cuvant).

GMP PR este una dintre cele mai importante agentii de relatii publice din Romania. Cu o echipa de 21 de specialisti in comunicare, agentia ofera servicii de consultanta in PR si organizare de evenimente pentru companii precum Petrom, Apa Nova, Romtelecom, Pepsi, Ericsson Romania, A&D Pharma, Henkel, Ursus Breweries, Muller, HP, Toyota sau Interex. Activitatea agentiei a fost recunoscuta local si international la competitii precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award. Printre distinctiile primite, numarandu-se "Best European Launch", "Newcomer European Agency of the year'' sau ''Romanian PR Agency of the year''.

 Citeste mai multe despre     |   |   | 
  



404 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by