newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: ​Silver pentru Fotbal Adevarat la Golden Drum


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Vineri, 8 octombrie 2010, 14:51 webReleases | Publicitate

Bucuresti, 8 octombrie - Fotbal Adevarat, realizata de Webstyler si GMP pentru brandul Timisoreana, a primit joi seara Silver Drum in grupa Interactive la Golden Drum. Grupa este deschisa participarii globale, iar Fotbal Adevarat a concurat cu campanii realizate de unele dintre cele mai valoroase si premiate agentii din lume.

Premiul obtiunut la editia 2010 a festivalului international de la Portoroz se alatura Silver Drum-ului primit de Webstyler in 2007 in aceeasi competitie. Webstyler devine astel singura agentie interactiva romaneasca recunoscuta la doua dintre cele mai importante festivaluri internationale de advertising, cu o nominalizare la Cannes si doua premii la Golden Drum.

"Ma bucura premiul, care e o confirmare pentru o campanie cu totul speciala pentru noi. E o campanie in care ne-am fi dorit sa putem participa ca fani, sa putem ajunge pe teren cu Tudorel Stoica sau Cartu. O campanie care vorbeste despre valori adevarate in timp ce consumatorii interactioneaza in, cred eu, cel mai memorabil mod cu brandul. Pe de alta parte, nu pot sa nu remarc in ce context am obtinut acest premiu, intr-o competitie cu Publicis New York si EURO RSCG Paris. Iar colegii mei de la Webstyler si GMP merita cu atat mai mult felicitati", a declarant Bogdan Nitu, General Manager Webstyler.

Campania Fotbal Adevarat a fost realizata de o echipa comuna Webstyler si GMP pentru Timisoreana, care si-a dorit ca prin aceasta campanie sa vorbeasca despre valori precum pasiunea, dedicarea si fair-play-ul. Campania a adus in fata suporterilor 11 purtatori de cuvant, legende care si-au castigat pe viata dreptul de a vorbi despre Fotbalul Adevarat. Timisoreana incurajeaza si recompenseaza valorile Fotbalului Adevarat din calitatea sa oficiala de sponsor principal al Cupei Romaniei.

***

Cu o experienta de zece ani pe piata, Webstyler ofera servicii complete de comunicare online. De numele Webstyler se leaga campanii de succes pentru clienti precum Coca Cola, Sony Ericsson, Romtelecom, Timisoreana, Apa Nova, Mitsubishi sau Nokia. Webstyler este singura agentie interactiva din Romania ce a primit o nominalizare la Cannes si doua premii la Golden Drum si a fost desemnata Agentia Anului la patru editii ale Internetics.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



349 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by