newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Lucian Georgescu in juriul Golden Drum


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Luni, 4 octombrie 2010, 18:08 webReleases | Publicitate

Lucian Georgescu, Managing Partner GAV, este membru al juriului la Festivalul de Publicitate al Noii Europe "Golden Drum", sectiunea "Campanii de advertising". Cea de-a 17-a editie a Festivalului se va desfasura in perioada 6-9 octombrie 2010, la Portoroz, in Slovenia. Sectiunea "Campanii" este singura deschisa creatiei publicitare din intreaga lume, etapa de prezentari live  desfasurandu-se miercuri, in prima zi a evenimentului.  

Veteran al publicitatii romanesti, primul director de creatie roman numit la conducerea executiva a unei multinationale (Graffiti/BBDO - 1999), primul jurat roman la Golden Drum (2003) si ambasadorul in Romania al celui mai important festival regional, Lucian Georgescu este  fondator si manager al agentiei GAV, parte a retelei independente Interpartners.

"Se implinesc anul acesta, in octombrie, 17 ani de Golden Drum. Si exact 15 de cand am participat in competitie cu primul spot romanesc, filmat pe super 16, scris de mine si regizat de Bose. Imi amintesc de zilele de festival de atunci. Era mai cald, mai putina lume si mai multi oameni. Se implinesc patru ani de cand nu mai e Bose. Concertul Laibach i-ar fi placut cu siguranta, restul nu", a afirmat Lucian Georgescu.

Juriul sectiunii "Campanii de advertising" de anul acesta este prezidat de Olivier Altmann, Chief Creative Officer Publicis Worldwide. Din juriu mai fac parte Wojciech Dagiel, Creative Director, McCann Erickson, Poland, Aljosa Bagola, Creative Director and Head of Advertising, Pristop, Slovenia si Bechara Mouzannar, Regional Executive Creative Director for Leo Burnett MENA.

Despre GAV
GAV, agentie romaneasca independenta, si-a inceput activitatea in anul 2003, impreuna cu atelierul de marketing cultural balkanski, ambele fondate de Lucian Georgescu. Alaturi de Lucian, Marius Rosu asigura managementul creativ al agentiei. In 2007, GAV a creat si implementat cel mai important program de comunicare romanesc, "Sibiu - Capitala Culturala Europeana 2007". Printre clientii si partenerii actuali ai GAV se numara: Mercedes-Benz Romania, Billa, Procter & Gamble (Wella), Penny Market, Raiffeisen Leasing si Yacht Club Regal Roman.

Pe 30 septembrie, campania THE CUT, realizata de GAV pentru competitia Horror&Thriller din cadul TIFF 2010, a castigat in cadrul festivalului de publicitate ADOR premiul in categoria "Campanii integrate", sectiunea Arta, Cultura, Media&Entertainment.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



388 vizualizari



WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by