newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Calin Buzea, noul Managing Director al MRM Worldwide Romania, isi doreste trecerea de la mesaj la conversatie


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Miercuri, 29 septembrie 2010, 11:49 webReleases | Publicitate

Calin Buzea | Foto: McCann PR
Incepand cu luna septembrie a acestui an, agentia de marketing digital a grupului McCann Erickson Romania are un nou Managing Partner in persoana lui Calin Buzea.  Fost angajat al agentiei McCann Erickson in perioada 2004-2006, si persoana care, in doar un an si jumatate, a condus in Cehia o agentie de presa cu 5 milioane de euro cifra de afaceri, Calin Buzea se intoarce in cadrul grupului pentru a conduce divizia de digital MRM Worldwide Romania.

Calin Buzea, 33, absolvent de finante si masterand in publicitate, a venit la conducerea MRM de pe o functie apropiata comunicarii: Business Director  in cadrul Mediafax Romania. Experinta sa profesionala este rezultatul obtinut de-a lungul unei cariere in companii precum Vodafone Romania, McCann Erickson, Mediafax Romania sau Mediafax Cehia, unde a ocupat functia de director executiv.

"MRM este o companie cu un potential foarte mare datorita oamenilor ce o compun si a partenerilor cu care lucreaza. Din acest moment, ritmul ei de dezvoltare trebuie accelerat pe fondul suportului din grupul McCann si al proiectelor partenerilor nostri. Vreau ca echipa existenta sa fie structurata si dezvoltata astfel incat sa putem raspunde cat mai bine si mai repede clientilor nostri pe toate segmentele unui proiect. Obiectivul nostru final este acela de a furniza ROI-ul dorit partenerilor. Ma bucur ca multe dintre proiectele pe care le avem sunt provocatoare si ne vor permite sa dezvoltam solutii interesante care sa depaseasca clasicul online si la care sa ne referim ca la <solutii digitale>", spune Calin Buzea despre noua sa pozitie.

Calin a fost intotdeauna pasionat de IT si digital media, pasiuni pe care le-a mostenit dupa 6 ani si jumatate de Vodafone (Connex), unde a fost implicat in vanzari, customer service si IT. Dupa doi ani de McCann, unde a lucrat tot pentru clientul Vodafone, el s-a alaturat echipei Mediafax, unde s-a ocupat de tot ce inseamna brand & product management pentru serviciile mobile, ajungand intr-un final sa coordoneze toate proiectele digitale ale companiei.

A fost numit director de marketing si apoi director de business, avand responsabilitati asupra vanzarilor pentru toate produsele si serviciile Mediafax. Toate acestea in aproximativ 3 ani. Apoi, a avut sansa sa coordoneze proiectul de lansare a subsidiarei Mediafax din Cehia, unde a implementat modelul romanesc existent. Rezultatul a plasat compania pe locul doi pe piata ceha, avand 140 de angajati si o cifra de afaceri de 5 milioane de euro. Toate in doar un an si jumatate.

In acest moment, Calin Buzea a preluat deja coordonarea echipei MRM, precum si a proiectelor desfasurate pentru clientii existenti, punandu-si amprenta asupra dezvoltarii diviziei intr-o noua etapa, concentrata pe nevoile actuale ale clientilor in zona de digital marketing, oferind solutii ce depasesc conventionalul.

"Cu totii vedem ce se intampla in comunicarea digitala din Romania, care a crescut intr-un ritm accelerat in ciuda media clasice: companiile sunt dispuse din ce in ce mai mult sa apeleze la solutii tot mai complexe, cu bugete tot mai flexibile. Nevoia de dinamism si flexibilitate fiind evidenta, trebuie sa ajungem si noi la inlocuirea stadiului <mesaj> cu etapa <conversatie>", a mai spus Calin Buzea.

MRM Worldwide Romania este parte din grupul McCann Worldgroup Romania, alaturi de agentia de publicitate McCann Erickson, de media Universal McCann, de marketing experiential Momentum si de PR McCannPR. Printre clientii agentiei MRM Worldwide Romania se numara: Cadbury, Caroli Foods, Coca-Cola, Dedeman, L'Oreal, MasterCard, UPC, Nescafe si Vodafone. Reteaua globala MRM Worldwide face parte din McCann WorldGroup si are 64 de birouri in 37 de tari, oferind servicii precum Self-Service Marketing, Response Marketing, Customer & Digital Strategy si Data, Measurement & Analytics.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



684 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings