newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: O noua agentie se alatura grupului BBDO Romania


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Marţi, 31 august 2010, 14:39 webReleases | Publicitate

Bucuresti, 31 August - Shopul digital de creatie Kaleidoscope devine agentia de online a grupului BBDO Romania. Rolul agentiei va fi acela de a extinde si a completa in felul acesta zona de expertiza oferita de BBDO Romania clientilor sai.

Noua agentie a grupului BBDO ofera servicii integrate de strategie si planning, creatie, design si implementare, content management, Search Marketing / SEO, PPC.

Kaleidoscope este condusa de Cristian Pantazi, responsabil si de workul creativ al agentiei, si are o echipa formata din specialisti cu experienta relevanta in domeniul comunicarii clasice si online (intre 5 si 10 ani de lucru in domeniu).

Agentia este motivata de ambitia de a crea idei interactive si relevante pentru consumatori, idei care sa aiba un impact semnificativ asupra modului in care acestia percep si se raporteaza la branduri. Kaleidoscope iese din tiparul agentiilor online clasice propunand o abordare noua a comunicarii online, in care creativitatea si inovatia sunt elementele cheie.

Mai multe detalii se pot gasi pe site-ul agentiei: http://www.kaleidoscope.ro

"Kaleidoscope s-a nascut din dorinta de a crea campanii si proiecte creative si eficiente pentru clienti, dar si pentru ca orice brand are o poveste de spus, care poate fi transpusa in mediul online intr-un mod relevant si singular. Nu mai este suficient sa fii prezent <<pe internet>>, trebuie sa interactionezi cu consumatorii si sa ii implici intr-un mod interactiv. Dupa un an petrecut ca agentie independenta am decis sa ne alaturam grupului BBDO, un pas important atat pentru dezvoltarea Kaleidoscope dar si pentru completarea ariei de competenta a BBDO Group", spune Cristian Pantazi, Managing Director, Kaleidoscope.

"Alaturarea Kaleidoscope grupului BBDO a fost o decizie strategica. O actiune  fireasca in contextul in care urmarim sa completam zona de expertiza a grupului cu servicii creative guvernate de acelasi respect pentru eficienta si work impecabil. Desi o agentie tanara, Kaleidoscope impartaseste spiritul cultivat de BBDO in toti acesti ani: multa creativitate, multa viziune, multa munca si foarte, foarte multa pasiune. Iata reteta succesului!", declara Nora Marcovici, CEO BBDO Group Romania.

Kaleidoscope este prezenta pe piata din 2009 si se poate mandri cu portofoliul sau de clienti format din jucatori de top: Philips, Dacia, Nestle, Pepsi, sau Romtelecom.

Despre BBDO Romania
Grupul BBDO Romania face parte din BBDO Worldwide, reteaua anului 2009 conform The Gunn Report. BBDO Worldwide este cea de-a treia mare retea de agentii la nivel mondial (287 de birouri in 79 de tari), parte a Omnicom Group Inc, una dintre companiile de varf in domeniul marketingului si comunicarii organizationale.
Din Grupul BBDO Romania fac parte agentiile: Graffiti BBDO, Graffiti PR,  Media Direction si Proximity.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



391 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings