newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: COSMOTE Romania a lansat o noua platforma de comunicare pentru clientii prepaid


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Marţi, 24 august 2010, 19:52 webReleases | Publicitate

COSMOTE Romania s-a pozitionat inca de la intrarea pe piata ca fiind brandul caruia ii pasa de nevoile reale ale oamenilor, este aproape de ei si le faciliteaza comunicarea, facand-o accesibila tuturor. Trecand de la "Alaturi de tine" la "Lumea noastra esti tu", COSMOTE a facut inca un pas pentru a consolida relatia emotionala cu consumatorii romani. Pentru a transmite chiar mai puternic promisiunea brandului, COSMOTE Romania a lansat recent o noua platforma de comunicare pentru a promova produsele sale adresate segmentului prepaid.

Deoarece tinerilor le place sa petreaca cea mai mare parte din timpului lor liber afara din casa si sunt mai degraba orientati spre a iesi in oras, COSMOTE Romania a creat o platforma de comunicare originala, cu un concept inedit, construind un spatiu unic, Cafe 076, unde se intampla tot felul de lucruri interesante. Oamenii trec prin incercari neasteptate, pot sa se exprime liber, astfel ca trebuie sa ajungi aici daca vrei sa te distrezi. In acest fel, COSMOTE are prilejul sa se implice chiar mai mult in vietile romanilor, oferindu-le un loc comun cu care ei pot relationa, un loc unde distractia se intalneste cu provocarile zilnice.

Platforma de comunicare a fost dezvoltata in parteneriat cu Ogilvy Romania.

"Deoarece inovatia este un element cheie in strategia noastra de marketing, avem grija sa reinventam constant campaniile de comunicare pentru a ne surprinde publicul nu doar cu cele mai avantajoase oferte din punct de vedere calitate-pret, dar si cu initiative noi si interesante. Acesta este motivul pentru care, cu aceasta noua platforma de comunicare, am ales sa construim o locatie noua si unica, creata special pentru a reflecta viata de zi cu zi a tinerilor care socializeaza cu prietenii lor. Cu un decor unic si caractere recurente pentru toate reclamele, credem ca brandul va castiga chiar mai multa consistenta iar publicul va raspunde pozitiv noilor noastre oferte", a declarat Costas Kapetanopoulos, Marketing and Communication Director, COSMOTE Romania.

Cristi Simion, Group Creative Director Ogilvy&Mather, despre campanie - "Un pas firesc dupa schimbarea sloganului - "Lumea noastra esti tu" - este acela de a sustine promisiunea brandului si la nivelul comunicarii de produs. Asa a aparut cafeneaua 076, locul in care mergi atunci cand vrei sa fii tu, sa iesi cu prietenii la discutii, sa te distrezi, sa-ti dai prima intalnire, un loc special si efervescent in care lumea ta se deschide. Fiecare spot aduce in prim-plan alte personaje cu alte povesti, fiecare cu lumea lui diferita - dar extrem de veridica. Ceea ce ne dorim este ca toata comunicarea COSMOTE sa surprinda momente din viata reala, in care oamenii sa se regaseasca. Noua platforma ne va ajuta sa realizam acest lucru."

In Cafe 076, un spatiu modern cu detalii hi-tech, trei personaje recurente - Miki, Dan si Andrei - se intalnesc cu tot felul de provocari si ii ajuta pe clientii cafenelei sa descopere partea vesela si distractiva a oricarei situatii.

Lansarea campaniei a fost marcata de doua executii:

Campania "Muzica" ce promoveaza extraoptiunea 4 in 1 pentru Cartela COSMOTE, este o campanie integrata de advertising (TV, radio, OOH, comunicare in store) avand ca mesaj cheie: ¬Mai multi prieteni, mai multa distractie!¬

Exista momente cand prietenii fac diferenta si iti schimba dispozitia, transformand o situatie mai putin placuta intr-o intamplare amuzanta, vesela si memorabila. Povestea reclamei TV se concentreaza pe modul in care asteptarea cuiva poate deveni o experienta muzicala incitanta, atunci cand toti clientii cafenelei se implica pentru a creste buna dispozitie (cu ajutorul uimitorilor angajati - Miki, Dan si Andrei).

Cu extraoptiunea 4 in 1 de la Cartela COSMOTE clientii isi pot suna prietenii si pe cei dragi in orice moment al zilei, beneficiind de 70 de minute nationale si internationale, 70 de SMS-uri nationale, 1200 de minute si SMS-uri in retea,  toate pentru doar 6 euro credit/luna. In plus, cu Cartela Bonus 48 acestia primesc inapoi 1 euro credit/luna, asfel ca extraoptiunea este de fapt disponibila pentru 5 euro/luna.

Campania "Adevar sau Provocare" ce promoveaza extraoptiunea Start pentru Cartela COSMOTE este o campanie integrata de advertising (TV, radio, OOH, comunicare in store) avand ca mesaj cheie: "Provoaca pe cine vrei tu la discutii!"

Povestea reclamei TV se concentreaza in jurul ideii ca toate momentele in care inceperea unei conversatii poate fi dificila, transformarea ei printr-o abordare diferita ar putea fi calea catre success. O replica inteligenta si amuzanta ar putea ajuta pe cineva sa fie remarcat, iar cu ajutorul celei mai accesibile extraoptiuni de pe piata, succesul este garantat. Adevar sau provocare poate fi pentru unii doar un joc, insa unul dintre clientii cafenelei se foloseste de el pentru a incepe o discutie cu Miki.

Cu extraoptiunea Start clientii pot beneficia de 400 de minute in retea si 40 de minute nationale, totul pentru doar 3,5 euro credit/luna. Cu cartela Bonus 48 acestia primesc inapoi 1 euro credit/luna, astfel ca pretul final este 2,5 euro credit/luna.

Echipa Ogilvy care a contribuit la aceasta campanie este formata din: Albert Nica - Executive Creative Director, Cristi Simion - Group Creative Director, Cristi Dita - Art Director, Alexandra Manoila - Copywriter, Andreea Constantinescu - Art Director, Alexandru Badarau - Copywriter, Anca Ungureanu - Art Director, Traian Aron - Art Director, Costin Bogdan - Copywriter, Raluca Petrescu - Account Director, Bogdan Sonea - Account Manager, Claudia Dobrea - Account Executive, Raluca Sultan - Senior Strategic Planner.

Din partea COSMOTE Romania, echipa care a coordonat crearea acestei platforme de comunicare este formata din: Costas Kapetanopoulos - Marketing & Communication Director, Dana Bursuc - Marketing Communications Senior Manager, Mirela Ghita - Head of Prepaid & VAS Communication Office, Anca Abaza - Brand Manager Prepaid, Ciprian Postelnicu - Media Manager, Elena Raduta - Media Specialist.

***

COSMOTE Romania avea 6,7 milioane de clienti la 30 iunie 2010. Lansata in 2005, COSMOTE Romania a inregistrat cea mai rapida dezvoltare a retelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. In mai putin de cinci ani, COSMOTE Romania si-a depasit competitorii in ceea ce priveste reteaua de acoperire nationala. In prezent, COSMOTE Romania ofera acoperire pentru 99% din populatie si 90% din teritoriu. COSMOTE Romania este divizia locala a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsa prezenta in sud-estul Europei, care are o baza de 21,6 milioane de clienti in Grecia, Albania, Bulgaria si Romania. Pentru mai multe informatii vizitati www.cosmote.ro.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



508 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings