newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: McCann Erickson si Magnum semneaza "Magnumize your senses" - prima experienta senzoriala​


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Luni, 16 august 2010, 12:05 webReleases | Publicitate

Magnum, brandul nr. 1 de inghetata din lume si agentia de publicitate McCann Erickson au deschis in perioada 21 Iulie - 15 August, o experinta senzoriala unica, in premiera la noi in tara:  "Magnumize your senses". Evenimentul a fost dedicat publicului din Bucuresti in zilele de jo i- duminica intre orele 18:00-22:00 si a constat intr-o degustare de deserturi pe baza de inghetata Magnum, intr-o atmosfera total inovatoare: pe intuneric.

Proiectul "Magnumize your senses" a pornit de la un brief cu cerinte pe cat de asteptate, pe atat de provocatoare: o campanie de activare a consumatoului de inghetata Magnum, pe perioada verii. Obiectivul campaniei a fost de a crea pentru consumator o experienta deosebita care sa-l convinga de beneficiile pe care brandul le ofera: un adevarat rasfat regal, un gust desavarsit. Magnum si-a dorit sa isi intareasca pozitionarea de autoritate mondiala a placerii, si in acelasi timp sa devina alegerea nr. 1 in momentele in care iti doresti sa te rasfeti, sa ai parte de mici momente de placere.
 
"Provocarea agentiei a fost ca intr-un sezon in care comunicarea pe segmentul inghetata este extrem de intensa, toti competitorii utilizand mijloace diverse de a atrage consumatorul, Magnum sa ofere mai mult si nu din punct de vedere cantitativ, ci calitativ. Vorbim de o categorie (impuls) in care vazul, auzul, mirosul, gustul si atingerea fac parte din comunicarea de brand, iar Magnum a fost singurul care a facut abstractie: a implicat in mod direct consumatorul intr-o experienta senzoriala unica, atragandu-i atentie intr-o singura directie: doar asupra gustului", spune Beatrice Iftimi, New Business Director McCann Erickson Group.

"Conceptul creativ a pornit de la beneficiile pe care brandul le ofera: gust deplin, crema fina, ciocolata crocanta pe de-o parte, iar pe de alta parte: rasfat, momente de placere, rafinament, "royal treatment". Practic am oferit un rasfat al gustului, care este posibil doar daca ne concentram asupra lui si uitam de restul simturilor. Stiind de conceptul blind dinner, extrem de binecunoscut si folosit inafara, am decis ca o "degustare -rasfat pe intuneric" este cel mai potrivit mod de a "activa-rasfata" consumatorul", spune Adrian Botan, Creative Partner McCann Erickson.

Campania a inceput cu un eveniment de PR la care au participat peste 60 de jurnalisti (TV, print, bloggeri) si 13 vedete printre care: Lucian Mandruta, Simona Gherghe, Ovidiu Buta, Juaquin Bonilla, Dragos Bucurenci, etc. Vedeta evenimentului de lansare a fost Executive Chef Henrik Sebok care a pregatit retetele de deserturi pe baza de inghetata Magnum adaugand ingrediente special alese cu scopul de a potenta gustul. Evenimentul de lansare a marcat deschiderea oficiala a experientei Magnum pentru publicul larg.

In urmatoarele saptamani, campania a continuat cu concursuri pe blogurile Cristinei Bazavan si a lui  Bobby Voicu, pe site-ul www.dietetik.ro, astfel, "Magnumize your senses" a devenit o expresie extrem de bine cunoscuta in toate retelele de social media, cu ajutorul celor peste 30 de bloggeri au trait experienta si au impartasit impresiile. Alte componente de social media ale campaniei au constat si in dezvoltarea unui blog, profil Facebook, cont flickr, cont YouTube, etc.

Din punct de vedere al implementarii, activarea s-a desfasurat la locatia Van Gogh, in centrul vechi, consumatorii fiind atrasi catre experienta Magnum de o trupa de pantomima care a desfasurat un spectacol live in zona restaurantului cu tema "degustarea pe intuneric". Muzica si expresivitatea actorilor au atras in camera obscura Magnum, pana la finalul campaniei, peste 2500 de persoane. Din punct de vedere al acoperirii in media, pana in acest moment se poate vorbi de un numar de peste 56 de articole (print, online), stiri Tv (Protv si Acasa TV), si de peste 16.000 de reactii (postari, vizualizari, comentarii) in retelele de social media.

Echipa McCann Erickson Group care a lucrat la proiect este formata din: New Business Director -  Beatrice Iftimi; Creatie -  Adrian Botan, Ion Ludosanu, Alexandru Aron, Ion Pilat;  Strategie - Luciana Duma;  Event coordination: Beatrice Cicu, Ana Popescu, Andreea Nedelea si  Dragos Vantu;  PR: Ruxandra Vasilescu si Sorina Iordan; Digital: Ana Maria Dumitrescu si Viorel Sfetea.

Din partea Unilever Romania: Daniel Barbulescu - Category Manger Ice Cream, Savoury & Tea, Ruslan Romaniuc - Junior Brand Manager Ice Cream & Tea si Irina Urechean - Assistant Marketing.

Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati pe: www.magnumize.ro si Facebook.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



460 vizualizari



WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings