newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Tempo Advertising semneaza noua platforma de comunicare a BCR


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Marţi, 27 iulie 2010, 17:07 webReleases | Publicitate

Bucuresti, 27 iulie - Tempo Advertising lanseaza noua platforma de comunicare a BCR, printr-o campanie integrata de imagine construita in jurul sloganului: "Tu cu cine faci banking?".

"Conceptul de comunicare pleaca de la faptul ca oamenii resimt tot mai mult nevoia confortului financiar, lucru care a condus la schimbarea modului in care ei percep relatia lor cu bancile. Acum ei incep sa constientizeze ca e important cu cine faci banking, pentru ca in viata de zi cu zi increderea in fortele proprii si puterea de a-si urmari visele sunt influentate direct de situatia financiara" a declarat Aura Toma, CEO Tempo Advertising.
Campania se desfasoara pe trei piloni, urmarind atragerea clientilor si partenerilor BCR, a angajatilor bancii, dar si a consumatorilor de banking in general, intr-un dialog despre alegerea partenerului de banking potrivit. Mecanismul campaniei urmareste transpunerea increderii financiare pe care ti-o confera BCR, in confortul vietii cotidiene.

"Cu cine faci banking?" marcheaza in acelasi timp o schimbare in comunicarea bancara bazata pana acum pe un discurs unidirectional ce punea accentul pe servicii si oferte, facand trecerea la o etapa conversationala, care reflecta noul mecanism de construire a increderii intr-un brand bancar. De aceea, "Who are you banking with?" a fost ideea cu care Tempo Advertising s-a impus in octombrie anul trecut, agentia fiind aleasa pentru a coordona dezvoltarea ei in filialele Erste din patru tari din Europa: Romania, Ungaria, Croatia si Slovacia. Noua platforma de comunicare isi propune sa consolideze identitatea grupului la nivel regional, asigurand consistenta si alinierea mesajelor transmise de filialele Erste, in raport cu valorile de baza, incredere si siguranta.

"Este prima campanie de acest tip din domeniul bancar, care isi doreste sa consolideze un brand nu doar la nivel local, ci regional, printr-un concept mai larg, integrator, adecvat momentului social si economic pe care il traim acum. Conceptul propus poate fi adaptat cu usurinta in toate cele patru tari europene, pentru ca nu pune accentul pe anumite servicii si produse, ci pe nevoi si situatii reale, universale si, mai ales actuale indiferent de tara" a adaugat Aura Toma.

Campania "Tu cu cine faci banking?" a demarat luna aceasta printr-o componenta de comunicare interna derulata sub semnul sloganului "Tu cum faci banking?", precum si un teasing de o saptamana in social media sub forma unui serial video in care au fost implicati cinci bloggeri romani cunoscuti, Simona Tache (simonatache.ro), Cristian Manafu (manafu.ro), Alex Mihaileanu (Subiectiv.ro), Vali Petcu (zoso.ro) si Cristian Orgonas (khris.ro).
Conceptul creativ este declinat 360 pe TV, print, outdoor precum si social media si pune in scena situatii in care increderea in propria banca este fundamentala pentru a avea succes nu doar la nivel individual, ci si la nivel de grup.

Despre Tempo Creative Group
Unul din cele mai importante grupuri de comunicare de pe piata romaneasca, TEMPO Creative Group include cinci companii specializate in toate disciplinele comunicarii, ale caror eforturi converg catre o activare creativa a consumatorului: TEMPO Advertising - servicii de creatie, Rogalski Grigoriu Public Relations - servicii de relatii publice, Kinecto - servicii de comunicare digitala, Orchestra  - servicii de BTL si print production.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



558 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by