newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Peste 1,7 milioane de intrari la promotia "NESCAFE 3in1 si NESCAFE Frappe inving plictiseala"


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Vineri, 9 iulie 2010, 16:09 webReleases | Publicitate

Promotia "NESCAFE 3in1 si NESCAFE Frappe inving plictiseala", construita de agentia McCann Erickson in jurul ideii de prietenie, a inregistrat la final peste 1,7 milioane de intrari si 486 de castigatori: 54 de participanti au castigat cate 1000 de euro, iar 432 au castigat cate un telefon Nokia X6.

Promotia, care a constat in trimiterea codului de pe ambalajul celor trei produse NESCAFE 3in1 - Original, Mild si Strong - cat si al NESCAFE Frappe prin sms sau pe pagina de interneta promotiei, a inceput pe data de 8 mai si s-a terminat pe 30 iunie 2010. Ideea care a contribuit la succesul acestei promotii provine dintr-un studiu etnografic realizat la nivel national pe trei categorii: adolescenti, de la 14 la 18 ani, tineri, intre 18 si 25 de ani, si tineri profesionisti, persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 35 de ani. Concluzia generala a fost ca majoritatea tinerilor raspund la factori ce stimuleaza energia, vitalitatea, si care combat prin orice metoda plictiseala.

"Intentia noastra a fost ca prin tot ce facem sa le demonstram tinerilor ca NESCAFE 3in1 este solutia anti-plictiseala. Concuram, indirect, cu tot valul impresionant de promotii din aceeasi perioada. Conform revistei Piata, prin comparatie cu prima jumatate a lunii iunie 2009, numarul de promotii a crescut cu 15,81%, cele mai importante cresteri fiind inregistrate la promotiile pentru produse alimentare, bauturi ne-alcoolice si bere.  In plus, principalul nostru concurent a lansat o promotie care ataca acelasi target. Asadar, aveam nevoie de toate ingredientele de succes: un concept puternic, o executie insightful, o mecanica simpla si premii cu frecventa mare care sa stimuleze participarea pe toata perioada promotiei", spune Raluca Iacob, Strategic Planner McCann Erickson
.
"Plictiseala poate parea un cuvant banal pentru unele persoane, insa pentru tineri este o adevarata amenintare, pentru ca traim intr-o societate in care timpul este foarte important, iar tinerii vor sa il valorifice cat mai mult prin activitati antrenante. Aceasta a fost ideea de la care a pornit promotia <Anti-plictiseala> lansata de NESCAFE 3in1 si NESCAFE Frappe, prin care ne dorim sa le oferim tinerilor din Romania solutia perfecta pentru a scapa de plictiseala. NESCAFE 3in1 si NESCAFE Frappe s-au adresat mereu tinerilor si ne dorim ca si de aceasta data sa fim aproape de ei si sa le aducem zambetul pe buze, oferindu-le 486 de premii care sa ii ajute sa se distreze asa cum isi doresc", declara Ana Maria Doxan, Group Brand Manager Nestle Beverages.

Un factor important care a contribuit la succesul promotiei a fost sustinerea puternica a campaniei pe toate mediile: TV, print, OOH, online, CRM, SMS, PR, POPMs, activari in-store.
Desenat in aceeasi tonalitate ca si site-ul de brand www.nescafe.ro, websiteul promotiei a indeplinit doua functii esentiale. In primul rand, a servit drept portal de inscriere in promotie pentru consumatorii NESCAFE 3in1, iar in al doilea rand, a sustinut pozitionarea NESCAFE 3 in 1 drept brandul care lupta impotriva plictiselii.

"Se pare ca site-ul, alaturi de celelalte activitati, si-a facut foarte bine treaba. Peste 75% din totalul intrarilor valide s-au realizat pe web", a declarat Atena Chiper, Account Manager MRM Worldwide Romania.

Echipa care a dezvoltat aceasta campanie a fost formata din: agentia de creatie si strategie - McCann Erickson, agentia de online&CRM  - MRM Worldwide Romania, agentia de media - Zenith Media Romania, agentia de BTL - GK Promotion, agentia de PR - Graffiti Public Relations.

Din partea NESCAFE, la campanie au lucrat Stephen Watson - Marketing Director, Ana-Maria Doxan - Group Brand Manager, Tulia Casvean - Senior Brand Manager, Isolda Zavoianu  - NHW & CRM Manager,  Raluca Boboc - CRM Coordinator,  Roxana Cioromela - Consumer Service Specialist,  Raluca Bilbor - Consumer Service Coordinator si Mihaela Talmaciu  - Sampling Coordinator.

Compania elvetiana Nestle, liderul mondial al industriei alimentare, a fost fondata in anul 1866 de catre Henri Nestle si este astazi cea mai mare companie de produse alimentare din lume, fiind prezenta in 84 de tari, cu 456 de fabrici si un numar de 283.000 angajati. Nestle a patruns pe piata romaneasca in 1995, in momentul de fata avand peste 700 de angajati.

McCann Erickson Romania este agentia care contribuie cel mai mult la cresterea afacerilor clientilor sai, consolidand dezvoltarea pe termen lung a brandurilor, conform AdMarket 2008. Agentia se ghideaza dupa principiul fondatorului sau, Harry McCann: "O agentie se dezvolta mai repede daca se concentreaza mai degraba pe cresterea business-ului clientilor decat a propriului business".  Astfel, McCann Erickson are relatii de parteneriat indelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piata: The Coca-Cola Company, Nestle, Vodafone, L'Oreal, GM-Opel, MasterCard Europe, Tnuva.

Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agentiile McCann Erickson, Momentum, Universal McCann, McCann PR si MRM Worldwide. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup - una dintre cele mai puternice retele de advertising cu birouri in 205 orase din 132 de tari. 

#  # #

Pentru mai multe detalii va rugam contactati:
Ruxandra Vasilescu  ￯ Account Manager McCannPR
Mobil: 0723.862.606, Mail: ruxandra_vasilescu@mccannpr.ro

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



592 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings