newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: McCann Erickson a castigat contul UPC


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Joi, 8 iulie 2010, 12:20 webReleases | Publicitate

Agentia McCann Erickson a castigat, la inceputul lunii iunie, in urma unui pitch, contul de comunicare pentru operatorul de telecomunicatii UPC. Contractul este valabil pe o perioada de doi ani, iar prima campanie integrata, la care echipa McCann va lucra impreuna cu echipa UPC, va incepe in luna septembrie.

McCann Erickson va furniza pentru UPC servicii de Account Management, creatie si  intermediere productie A/V si print, precum si servicii complete de strategie, creatie si productie online.

"A fost un proces extrem de riguros, care a durat aproape trei luni, si care ne-a dovedit nu numai atentia cu care UPC isi alege agentia de comunicare, dar si importanta pe care aceasta companie o acorda reinnoirii imaginii brandului sau. Ne place sa construim branduri puternice, cu relevanta locala, si cred ca am demonstrat ca avem acest potential in solutia de comunicare integrata cu care am mers la pitch", spune Beatrice Iftimi - Chief Growth Officer McCann Erickson.

Brief-ul UPC a pornit de la identificarea unei abordari strategice cat mai creative, al unui concept umbrela care sa fie implementat in toate campaniile tactice, si care sa fie valabil pentru toate produsele UPC, in urmatorii ani. Fata de comunicarea realizata in trecut de UPC, cerinta brief-ului este de a trece la o abordare mai emotionala, mai focusata pe beneficiul de baza oferit de companie, acela al divertismentului, si pe emotiile asociate cu acesta.

"A fost un pitch destul de dificil pe care ne-am dorit mult sa il castigam. Ne bucuram sa intram alaturi de UPC pe o piata extrem de dinamica, in care reactiile sunt extrem de rapide si de dure. Vom incerca sa mutam trupele din zona razboiului ofertelor in zona razboiului de imagine", a precizat Radu Pilat, Senior Copywriter McCann Erickson.

"Am ales McCann Erickson pentru ca am vrut sa lucram cu o agentie cu expertiza pe aceasta piata, iar echipa McCann a venit cu oferta cea mai complexa, care a acoperit toate nevoile noastre exprimate in brief. UPC este un partener de incredere pentru toti clientii sai si ne propunem sa fim cat mai aproape de nevoile acestora. Pentru a realiza acest deziderat, comunicarea cu clientii nostri este vitala, si de aceea am apelat la un partener pe masura", a spus Dragos Militaru, Director Comercial UPC.

Echipa McCann Erickson care a lucrat pe acest pitch este formata din Sagit Tzur Lahav - COO McCann Erickson Group, Beatrice Iftimi - Chief Growth Officer, Ileana Serban Parau - Senior Strategic Planner, Radu Pilat - Senior Copywriter, Ion Ludosanu - Art Director, Gabriela Alexandrescu - Group Account Director si Bogdana Butnar ¬ Managing Director MRM Worldwide Romania.

Echipa UPC Romania care a coordonat acest pitch a fost formata din Dragos Militaru - Director Comercial UPC, Tim Craig - Country Marketing Director, UPC Broadband si Antonela Ciucasu - Senior Marketing Manager.

# # #


UPC Romania este una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu din Romania si ofera servicii de televiziune prin cablu si prin satelit, internet de mare viteza si telefonie fixa digitala. In acest moment, UPC Romania are peste 1.240.000 de clienti in circa 200 de orase medii si mari din tara.

# # #

McCann Erickson Romania este agentia care contribuie cel mai mult la cresterea afacerilor clientilor sai, consolidand dezvoltarea pe termen lung a brandurilor, conform AdMarket 2008. Agentia se ghideaza dupa principiul fondatorului sau, Harry McCann: "O agentie se dezvolta mai repede daca se concentreaza mai degraba pe cresterea business-ului clientilor decat a propriului business".

Astfel, McCann Erickson are relatii de parteneriat indelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piata: The Coca-Cola Company, Nestle, Vodafone, L'Oreal, GM-Opel, MasterCard Europe, Tnuva.
Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agentiile McCann Erickson, Momentum, Universal McCann, McCann PR si MRM Worldwide. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup - una dintre cele mai puternice retele de advertising cu birouri in 205 orase din 132 de tari. 

 Citeste mai multe despre     |   |   | 
  



559 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by