newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Publicis Romania lanseaza noul brand de apa minerala, Bilbor


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Miercuri, 30 iunie 2010, 15:03 webReleases | Publicitate

Afis Bilbor | Foto: Publicis
In urma pitch-ului organizat de Bilbor Mineral Water, parte a United Romanian Breweries Bereprod (URBB), Publicis a castigat contul de apa minerala Bilbor.

Lansarea unui nou brand pe o piata complexa necesita 3 elemente vitale: o strategie solida, o pozitionare clara si creativitate.

Aceasta regula se aplica perfect pietei de apa minerala, unde noua marca Bilbor trebuie sa se lupte cu competitori deja consacrati. Singura sansa pentru ca un brand nou sa reuseasca pe aceasta piata este sa schimbe conversatia din categorie in favoarea sa. Astfel, in urma cercetarii si evaluarii, am concluzionat ca cel mai important lucru pentru consumatorul roman este stabilirea sursei de origine a apei. El are nevoie sa stie ca apa pe care o bea este naturala, ca izvorul ei exista cu adevarat, spune Catalin Albu, Group Account Director la Publicis Romania.

Strategia de comunicare dezvoltata de Publicis s-a axat pe pozitionarea apei minerale prin pozitionarea zonei ei de origine: tinutul pur, curat, neatins al Bilborului. Zona unica in Romania, rezervatia naturala de o nespusa frumusete, taramul izolat, protejat de lege si de natura insasi prin bariere naturale - munti abrupti si paduri nesfarsite - au fost caracteristicile care au constituit si punctul de plecare pentru ideea creativa a campaniei.
Astfel, Bilborul devine o stampila de incredere, o adevarata “denumire de origine controlata”, ce garanteaza pentru calitatile apei minerale, un brand care se poate compara cu cele mai consacrate de pe piata.

Intr-o categorie aglomerata, Publicis aduce la viata povestea unica a Bilborului si un puternic punct de diferentiere, cel mai bine pastrat secret al acestei zone.

Campania a debutat pe 25 iunie si se va desfasura la nivel national, folosind un mix de media ce include TV, OOH si presa. Vocea din spotul TV ii apartine reputatului actor, Vladimir Gaitan.

In proiect au participat, din partea Publicis Romania: Razvan Capanescu – Creative Director, Dragos Ometita – Art Director, Cezar Panait – Copywriter, Camelia Efrimov – A/V Producer Manager, Liviu Efrimov – A/V Producer, Catalin Albu – Group Account Director, Kati Szasz – Account Manager si Victor Maier – Junior Account Executive. Din partea Bilbor Mineral Water, parte a URBB: Doron Zilberstein – Vice-Presedinte de Marketing, Elena Maracine – Senior Brand Manager si Cristina Hamilton - Brand Manager.
  



975 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by