newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Agricola Bacau afla preferintele consumatorilor sai cu ajutorul metodelor neurostiintifice


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Marţi, 8 iunie 2010, 16:59 webReleases | Publicitate

Bucuresti, 8 iunie - Neuromarketing, tehnica avansata care combina informatii din neurostiintele comportamentale si marketing, reuseste sa convinga un important jucator de pe piata din Romania sa foloseasca o abordare noua, diferita pentru identificarea obiceiurilor de consum ale publicului sau tinta.

Astfel, Agricola Bacau a apelat la ConsumerBrain, un instrument  inovativ de cercetare de piata care foloseste neurostiintele comportamentului uman. Dezvoltat de catre compania Synergon Consulting, ConsumerBrain este un instrument de cercetare de piata care investigheaza modul de functionare a mecanismelor creierului uman si raspunde la intrebarea DE CE: de ce un consumator alege un produs in detrimentul altuia, sau un spot TV sau chiar un ambalaj.

“Suntem bucurosi ca Agricola Bacau a dovedit deschidere si gandire “out of the box” apeland la ConsumerBrain, un instrument nou in cercetarea de piata din Romania si Europa. ConsumerBrain furnizeaza informatii relevante despre CE face consumatorul, CUM se comporta acesta in momentul deciziei de cumparare. Consideram ca gradul de obiectivitate ridicat ce il furnizeaza acest instrument este unul din argumentele principale ce a convins clientul sa foloseasca tehnicile de neuromarketing pentru identificarea preferintelor de consum, raport care nu ar putea fi obtinut cu ajutorul metodelor traditionale de cercetare de piata”, declara Stelian Marian, Director General Synergon Consulting.

“Piata pe care activam este una extrem de complexa. Comportamentul consumatorului este intr-o continua schimbare, motiv pentru care strategiile trebuie updatate permanent. Decizia de a apela la o cercetare de neuromarketing a venit firesc. Evolutia Agricola Bacau s-a bazat si se bazeaza in continuare pe inovatie: inovatie la nivelul produselor lansate, in paralel cu folosirea celor mai inovative tehnici de cerecetare de piata pentru a fi permanent corelati cu noile tendinte. Ne bucuram sa aflam cu ajutorul Synergon Consulting care sunt asteptarile reale ale consumatorilor, astfel incat sa ii putem oferi clientului final exact ceea ce are nevoie”, a declarat Grigore Horoi,  presedinte Agricola Bacau.
 
Printr-o suita de exercitii online, ConsumerBrain culege informatii relevante despre mecanismele creierului ce determina procesul de cumparare si obiceiurile de consum. Datele brute culese in urma parcurgerii exercitiilor online sunt analizate si interpretate cu ajutorul metodelor de cercetare neurostiintifice, ducand astfel la identificarea mecanismelor ce ghideaza tiparele comportamentale ale consumatorilor.  

Studiul de neuromarketing, primul comandat de o companie cu activitate pe piata locala, s-a desfasurat in mai 2010, pe un esantion statistic reprezentativ de respondenti.

Despre Agricola Bacau:

Agricola Bacau este unul dintre cei mai mari producatori de carne de pui din Romania si principalul exportator din aceasta categorie. De asemenea, sub brandul Agricola Bacau se produc si se comercializeaza si mezeluri crude uscate, preparate fierte afumate, semipreparate si produse pre-gatite, oua pentru consum si praf de oua.

Agricola Bacau este caracterizata in primul rand prin inovatie, in special in ce priveste lansarea pe piata din Romania a unor noi concepte noi de prezentare a produselor:

Agricola Bacau este prima companie care a lansat in Romania sortimentele din carne de pui ambalate la tavita cu cryofilm, dupa care aceasta metoda de ambalare a fost preluata si de alti jucatori din piata.

Agricola Bacau este si primul brand de carne de pui care si-a asumat un demers de responsabilitate sociala, lansand in anul 2006 conceptul BIOSECURIZAT prin care a explicat oamenilor cum se aplica un plan de biosecuritate, crescand increderea populatiei in carnea de pui autohtona si sensibilizand autoritatile in scopul luarii unor masuri necesare in momente grele.

Agricola Bacau a lansat in septembrie 2006 gama Sav’Or – produse pre-gatite din carne de pui si vegetale. Odata cu aceasta lansare, Agricola Bacau a deschis o noua categorie pe piata romaneasca, Sav’Or fiind prima marca locala de produse pre-gatite, care se adreseaza unui nou tip de public, cu un stil de viata modern.

In anul 2007, continuand inovatiile in domeniul produselor proaspete si sigure, Agricola Bacau a lansat prima linie de ambalare in atmosfera controlata (sistem BDF) din  Romania.

Anul trecut, Agricola Bacau a lansat in premiera un produs inedit pe piata romaneasca de carne de pui, Puiul Familist, conceput cu grija si din grija fata de consumatori si familiile lor, produs care a schimbat profiliul pietei de carcasa de pui din Rominia.

In aprilie 2010, Agricola Bacau a lansat Puiul Antistres, un alt produs unic in Romania, care se gateste direct in tavita speciala in care se comercializeaza si care elimina etapele mai neplacute ale gatitului.

In anul 2009 Agricola Bacau a inregistrat o crestere cantitativa a vanzarilor de carne de pui de 23%, fata de anul anterior si o crestere valorica de 30%.

Cumulat, in 2009 Agricola Bacau a avut o cota de piata de 11%, in crestere cu 2 procente fata de 2008.
Din Grupul de Firme Agricola Bacau fac parte urmatoarele companii: Agricola International SA, Salbac SA, Europrod SA, Avicola Lumina - Constanta SA, Suinprod Siret SA, Comcereal SA, G-A Nutritie Animala SA, Aicbac SA si Agricontruct SA.

Despre Synergon Consulting:

Synergon Consulting este o companie de consultanta in management care utilizeaza cercetari inovative din domeniul neurostiintelor comportamentale in proiecte de neuromarketing research, resurse umane si managementul riscului financiar.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



338 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by