newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Voxline Communication lanseaza Ghid de Mobile Marketing prin SMS in Romania


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Miercuri, 12 mai 2010, 16:39 webReleases | Publicitate

Bucuresti, 12 mai 2010 - Cum pot folosi SMS-ul pentru a imbunatati comunicarea clientilor mei? Ce presupune o campanie de marketing prin SMS si cum pot analiza corect rezultatele acesteia? De astazi, compania Voxline Communication ofera o solutie practica si gratuita la astfel de intrebari – Ghidul Mobile Marketing prin SMS in Romania. Ghidul furnizeaza informatii complete asupra modului de utilizare si integrare a SMS-ului in mixul de marketing.

Ghidul concentreaza intr-un singur loc toate informatiile necesare pentru a putea utiliza cu succes SMS-ul in marketing: date despre piata, practici si recomandari de utilizare, studii de caz, exemple, recomandari privind procesul de alegere a furnizorilor.

Ghidul Mobile Marketing prin SMS in Romania isi propune sa fie punctul de plecare al oricarui specialist in marketing atunci cand incepe sa utilizeze telefonul mobil ca instrument de comunicare cu clientii. Ghidul ofera informatii utile pentru realizarea unor campanii corecte si eficiente, transmiterea unor cerinte complete furnizorilor, alegerea in cunostinta de cauza a furnizorului de solutii, precum si analizarea corecta si completa a rezultatelor unei campanii.

"Este deja un fapt recunoscut ca rata de acoperire a telefoniei mobile in Romania este de peste 133% si peste 90% din piata de mobile marketing din Romania este format de campaniile de comunicare prin SMS si de promotiile cu inscriere prin SMS. Lipsa cunostintelor de baza privind utilizarea SMS-ului in marketing conduce insa catre un risc major: neintelegerea corecta a mediului mobil ca instrument de comunicare si astfel implementarea eronata a unei campanii. Ghidul vine cu o abordare simpla si concreta la aceste probleme si directioneaza comunicatorul spre cele mai bune solutii", anunta Bogdan Apostol, Business Development Manager in cadrul Voxline Communication.  

Pentru o ilustrare cat mai practica a informatiilor, ghidul foloseste studii de caz si exemple relevante si va tine pasul cu orice noi avansuri tehnologice.

Ghidul este disponibil pentru descarcare gratuita la adresa ghidsms.voxline.ro

Despre Voxline Communication

Voxline Communication este o companie infiintata in 1998 cu capital francez, beneficiind chiar de la inceput de suport tehnic si know-how vest european in domeniul serviciilor de telecomunicatii cu valoare adaugata si a serviciior interactive.

In cei peste 12 ani de activitate pe piata romaneasca, Voxline a inregistrat numeroase premiere, dintre care putem mentiona: in 2002 a fost primul operator alternativ care a demarat servicii de telecomunicatii pe suport sms si voce in retelele mobile; in 2004 Voxline a dezvoltat aplicatia primei campanii de mobile marketing din Romania, pentru brandul Chipita; iar in 2005 devine primul operator de servicii cu valoare adaugata care obtine certificarea de calitate ISO 9001:2000 eliberata de catre TUV Thuringen.

Serviciile oferite de Voxline Communication acopera o gama larga de aplicatii de mobile marketing (campanii de trimitere si receptionare mesaje sms, mobile advergames), call center (numere normale si numere verzi), aplicatii web (site-uri de promotie, flash advergames), servicii de microplati prin intermediul telefoniei mobile si servicii cu valoare adaugata (televoturi, concursuri, continut digital).

Printre clientii pentru care Voxline Communication care a derulat campanii de-a lungul timpului se numara jucatori importanti de pe piata locala, precum: Quadrant Amroq Beverages (Pepsi), Star Foods (Lays), JTI (Winston), Unilever (Dove, Cif&Domestos), Chipita Romania, URBB (Carlsberg, Tuborg), Western Union, Duracell, Braun, Dr. Oetker (Pizza Ristorante, Pudding), Fabryo (Savana), Wrigley, Farmec, LG, Prodal 94 (Stalinskaya, Wembley), Porsche Romania.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



379 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    teapa! (Sâmbătă, 12 iunie 2010, 9:06)

    butnaru raul [anonim]

    Normal ca au o crestere de 15% poate si mai mult in conditiile in care sunt rai de plata , am o factura scadenta de 90 de zile la ei , si ma tot duc cu zaharelul, si nu sunt singurul. Deci oameni buni aveti grija cu cine lucrati!




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by