newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Grupul Ogilvy multumeste British American Tobacco Romania pentru un parteneriat de peste 10 ani


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Luni, 26 aprilie 2010, 13:18 webReleases | Publicitate

Bucuresti, 26 aprilie 2010 - Ca urmare a deciziei British American Tobacco de a-si alinia activitatile de comunicare pentru toate marcile din regiunea Europei de Sud-Est sub umbrela unei singure agentii de publicitate, incepand cu luna august, Ogilvy Romania si British American Tobacco incheie un parteneriat care pe piata locala dureaza de peste 10 ani.

OgilvyAction Romania ramane agentia de comunicare a diviziei internationale a British American Tobacco – Global Travel Retail Europe. Agentia din Romania va coordona mai departe activitatile de comunicare in aeroporturi pentru brandurile globale ale companiei - Kent, Dunhill, Vogue, Lucky Strike, incluzand servicii de dezvoltare a conceptelor creative, dezvoltare si implementare a activitatilor promotionale, retail si packaging design, precum si dezvoltarea si implementarea strategiei de comunicare directa cu consumatorul in peste 40 de tari din lume.

Dorim sa multumim clientului British American Tobacco din Romania pentru un parteneriat extraordinar dezvoltat in ultimii 10 ani, care a adus cresteri semnificative pentru marcile Vogue, Pall Mall si Viceroy si care a sudat o echipa agentie-client extrem de eficienta, intr-o industrie a carei comunicare de brand are nenumarate restrictii. Desi incheiem colaborarea cu clientul local, OgilvyAction Romania continua parteneriatul cu clientul international, ca agentie a diviziei Global Travel Retail, capabila sa comunice in 40 de piete simultan, in peste 15 limbi si 40 de legislatii diferite.” spune Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania.

Ogilvy Romania a contribuit la lansarea si impunerea pe piata romaneasca a marcii Viceroy, la succesul marcii Pall Mall - brandul numarul 1 in categoria sa si unul dintre cele mai vandute branduri din tara, precum si la construirea marcii Vogue care a devenit marca numarul 1 in segmentul SuperSlims. De-a lungul timpului, Romania a fost centru de excelenta pentru marca Viceroy si Pall Mall si autorul unor campanii preluate in numeroase tari din Europa si din lume. De asemenea, Ogilvy Romania a fost agentia care a extins comunicarea marcilor British American Tobacco in mediul digital.

“Este indiscutabil ca echipa Ogilvy a avut performante excelente in cei peste 10 ani, si ca a reprezentat o importanta parte a succesului marcilor Vogue, Pall Mall si Viceroy. Decizia de a transfera toate conturile de comunicare in portofoliul unei alte retele din Romania a fost foarte dificila, datorita rezultatelor foarte bune inregistrate in acesti ani. Cu toate acestea, a fost necesara datorita marimii businessului gestionat de fiecare agentie si amprentei pe care o are in regiune reteaua din care face parte agentia locala.” a declarat reprezentantul BAT.

*

OGILVY GROUP ROMANIA

Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group Romania ofera servicii de comunicare integrata  360º - publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media - prin agentiile sale specializate. Portofoliul de clienti cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat si local - BAT, Unilever, Kraft, COSMOTE/Germanos, Millenium Bank, GSK precum si companii cu care grupul colaboreaza numai in Romania - Petrom, Heineken, Sollers PPD si multe alte companii cu renume. In acest fel, Ogilvy Group Romania imbina experienta de comunicare pe piata romaneasca cu know-how-ul international conferit de apartenenta fiecarei agentii din grup la retele de comunicare globale specializate.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



512 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings