newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: ARBOinteractive lanseaza publicitatea targetata comportamental


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Marţi, 20 aprilie 2010, 13:26 webReleases | Publicitate

Bucuresti, 20 aprilie 2010 - Regia de publicitate online ARBOinteractive anunta lansarea Behavia, departament care va gestiona pe piata online romaneasca targetarea predictiv comportamentala (PBT - Predictive Behavioural Targeting).

Acest departament va folosi o tehnologie prin care li se ofera advertiserilor posibilitatea de livrare a reclamei catre consumatorii aflati in target, indiferent de site-urile pe care le viziteaza.

Calin Rotarus, Managing Director ARBOinteractive, a declarat ca lansarea Behavia se inscrie in strategia de dezvoltare a ARBOinteractive care vizeaza crearea unor departamente dedicate, care sa ofere un raspuns nevoilor de comunicare online din ce in ce mai diverse si mai specifice.

"In contextul schimbarilor rapide a comportamentului consumatorilor, comunicarea online are nevoie de adaptare la realitatea din teren. Mai mult decat atat, in acest an de criza, eficienta comunicarii este urmarita cu foarte multa atentie. PBT este o tehnologie care actioneaza in doua directii: extinderea reach-ului (posibilitatea de a atinge mai multi utilizatori din targetul dorit, nu doar pe cei care pot fi gasiti pe o selectie de site-uri) si eliminarea waste-ului (mesajul va ajunge doar la cei din targetul respectiv)", a declarat Calin Rotarus.

Tehnologia identifica utilizatorii din targetul vizat in functie de comportamentul acestora in mediul online si similitudinea acestuia cu cel al unui grup reprezentativ, pe care se face o cercetare continua. Targetarea comportamentala predictiva foloseste aceste informatii si livreaza reclamele unor grupuri definite de anumite caracteristici cum ar fi criteriile sociodemografice si interese ale grupurilor de clienti precum: electronice, locuinte, moda, mancare, sport, animale, interesele financiare etc.

"In prezent, exista 17 profiluri de grupuri-tinta (manageri, femei active cu copil, tineri pasionati de electronice, pasionati de automobile etc), care ne ajuta sa avem un punct de plecare si o platforma de intelegere a tehnologiei. In practica se poate crea, de fapt, orice profil", a declarat Marius Sutu, Project Manager Behavia Romania.

Marcin Wozniak, CEO ARBOinteractive CEE, a declarat, referindu-se la lansarea noului departament ARBOinteractive: "Online-ul este un mediu in permanenta dezvoltare, iar din dorinta de a oferi produse adaptate acestor nevoi am lansat Behavia, produs care si-a dovedit deja eficienta in tari precum Polonia sau Cehia".

Marius Sutu a adaugat ca "aparitia acestui serviciu este o dovada de maturitate a pietei de online din Romania. Preluam o tehnologie accesibila in Germania de acum trei ani. In Polonia de 1 an si jumatate. Clientii de online vor sa atinga audienta produselor lor cu mai putina risipa, iar site-urile doresc sa-si administreze mai bine spatiul publicitar. De aceea sunt increzator ca acest produs va avea succes si in Romania avand in vedere atat avantajele sale, cat si rezultatele pe care le-a avut in alte tari".

***

ARBOinteractive este cea mai mare regie de publicitate online din Romania, avand o prezenta de peste 8 ani pe piata autohtona. In prezent, gestioneaza spatiul publicitar al peste 150 de site-uri. Parte a Goldbach Media, companie prezenta in 10 tari europene, ARBOinteractive include o gama larga de servicii printre care: Behavia, ARBOsocial, V2Media, ARBOmobile, LogicSearch, ARBOperformance, AdKing.

 Citeste mai multe despre     |   |   | 
  



296 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by