newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: 10 ani de istorie de business. Biz lanseaza campania de imagine aniversara


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Luni, 12 aprilie 2010, 19:48 webReleases | Publicitate

Revista Biz lanseaza campania de imagine 10 ani de istorie de business, cu ocazia implinirii a zece ani de existenta pe piata publicatiilor de afaceri din Romania.

Biz urmareste sa isi consolideze imaginea in randul cititorilor sai prin reiterarea celor mai importante momente din istoria de business, marcate de  premierele pe care revista le-a realizat de-a lungul timpului promitand, totodata, sa continue sa inoveze in peisajul publicistic din Romania.

Avem multe premiere si sunt mandra de toate acestea. La fiecare dintre ele am pus suflet, pasiune, munca si dedicare. Si se vede. Se vede atunci cand iubesti ceea ce faci. Suntem acum in momentul in care aniversam 10 ani de prezenta pe print. Zece ani in care toate marile afaceri au trecut pe la noi si toti oamenii importanti din ultimul deceniu de business au fost intervievati si analizati in Biz.”  a declarat Marta Usurelu, Redactor-sef Biz.

La primul sau numar, in 2000, cand majoritatea conexiunilor la Internet in Romania se faceau prin dial-up, Biz titra pe coperta ca Internetul este afacerea viitorului. Piata urma sa ii dea dreptate ani mai tarziu. Au urmat numeroase alte premiere. Termenul de brand, atat de popular azi, a fost introdus in vocabularul de marketing in 2002, pe coperta Biz. Formate jurnalistice cum sunt coverstory, feature, topuri sau ghiduri au aparut pentru prima data in Biz. Primele evenimente relevante business2business au inceput cu lansarea editiei tradeshow-ului ZileleBiz. Piata de evenimente din Romania a inceput sa se formeze odata cu forumurile si conferintele sustinute de revista.

Campania de imagine este semnata de Next Advertising si are ca obiectiv marcarea momentului aniversar si a inovatiilor pe care Biz le-a adus in presa de afaceri din Romania.

E greu sa fii primul care taie padurea, fara sa stii daca esti pe directia buna. Biz a fost acum 10 ani acest explorator - prima revista de business din Romania. Toate celelalte reviste de profil care au urmat au incercat doar sa-i copieze succesul, pe un drum asfaltat, luminat si cu indicatoare.”  declara Liviu David, Director de Creatie Next Advertising.

Eu asociez Biz cu perioada mea de crestere profesionala. Cu Zilele Biz, eveniment in adevaratul sens al cuvantului. Cu primul forum online al oamenilor de marketing. Cu multe articole in premiera in Romania. Si iata, s-a ivit ocazia sa lucram la campania lor aniversara. Cand ai despre ce scrie, fara sa exagerezi, e usor sa faci publicitate. Si nu doar pentru Biz-ul de acum 10 ani, ci mai ales pentru echipa Biz-ului de acum. As vrea sa stiu cate echipe de redactie din Romania sunt atat de dedicate numelui sub care semneaza. Diferenta se va vedea si in urmatorii 10 ani."  adauga David.

Momentul aniversar de varf al revistei a fost Gala Aniversara din 7 aprilie de la Athenee Palace Hilton. Aici, in prezenta a peste 300 de invitati, manageri si antreprenori de top, revista a premiat 10 dintre Oamenii Biz, oamenii pe care i-a descoperit la inceputul carierei, in care a crezut si pe care i-a sustinut pana cand au ajuns sa faca istorie in ultimii 10 ani de business

Totodata, a fost lansat numarul aniversar Biz, care trece in revista cele mai importante momente ale istoriei de business a ultimilor 10 ani, grupate pe categorii. Astfel, aici se regasesc Oamenii Biz care au facut diferenta in ultimii zece ani, Top 10 afaceri ale ultimului deceniu, Top domenii de business, de la Internet la banci si de la automobile la retail, precum si o retrospectiva de business a ultimilor 10 ani de afaceri.

Numarul aniversar al revistei este online si poate fi citit pe site-ul www.gandestebiz.ro.
Campania de imagine Biz se desfasoara in perioada 7 aprilie -  31 mai si include cateva executii print, indoor si outdoor, radio, TV, Internet, direct marketing. Canalele de comunicare media sunt TV: AXN, TVR, radio: Radio Zu, KissFM, Magic FM; presa scrisa: National Geographic, Esquire, Romania Libera, SapteSeri, Domus, Casa Mea, Caminul, Revista Piata. Outdoor: reteaua Affichage. Indoor: reteaua SPM Media, Elevate Media, Brand Management, InTaxi Media. Online: site-uri de profil in retelele ActiveSoft, NetBridge, BestJobs.ro, InternetCorp, Medianet si AdTarget.

Echipa care a creat campania aniversara Biz a fost coordonata de Liviu David - Director de Creatie Next Advertising, Daciana Ispir - Account Manager Next Advertising. Strategie de marketing - Gabriela Enescu, Managing Partner, StrategyStudio.

Despre Biz
Biz este o publicatie de afaceri bilunara, care are ca principal public-tinta manageri cu varste de 25-45 de ani. Revista propune analize sectoriale, interviuri cu lideri de opinie, materiale in exclusivitate si numere speciale dedicate unor evenimente ale momentului. Articolele arata nu doar amploarea unei afaceri ci analizeaza in profunzime, prezentand in mod captivant noi lideri si noi idei, pentru a le permite cititorilor sa surprinda esenta. Tirajul revistei este de 10.000 de exemplare pe numar si se distribuie in zonele urbane din toata tara.

Next Advertising este o agentie de publicitate full-service, care ofera servicii de consultanta de marketing, creatie, media, PR, productie si BTL. Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum Banca Transilvania, Aegon, DEUTEK, Biofarm, Salvati Delta, Ferrero/Kinder/Tic-Tac, Casa Noastra/Qfort, Western Union, Piritex, Torrex Chiesi/Flamexin/Ortokine, BoConcept, Advent, Greenpeace, Ceramica Iasi, Dermestetica, Flo&Jo, Fundatia Copii in Dificultate, KAI, Albalact, Tymbark, Vodafone, etc. Colaborarea cu shopul de creatie Cap continua pe urmatoarele branduri:  Murfatlar,  Unirea,  Zaraza, Biborteni, Limo, Salonta, Principal, Matache Macelaru’.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



434 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by