newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Andy Lita conduce operatiunile OgilvyInteractive


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Miercuri, 7 aprilie 2010, 16:04 webReleases | Publicitate

Andy Lita | Foto: Ogilvy Group Romania
Bucuresti, 7 aprilie 2010 - Ca urmare a experientei acumulate in ultimii ani in dezvoltarea unor proiecte digitale extrem de complexe, Andy Lita a fost numit in functia de Business Director al companiei OgilvyInteractive, coordonand astfel operatiunile de digital ale intregului grup Ogilvy in Romania. Numirea sa este o continuare fireasca a dezvoltarii si integrarii acestui domeniu in constructia brandurilor din portofoliul Ogilvy.

Andy Lita are o experienta vasta pe pietele din Romania si Ucraina alaturi de companii ale grupului Ogilvy, in ultimii 6 ani conducand o parte importanta a operatiunilor OgilvyAction la nivel local. Prin implicarea sa in campanii nationale si internationale pentru clienti de anvergura din diferite industrii a reusit sa isi construiasca un background solid in diverse arii de specialitate - de la comunicare traditionala si programe de brand activation la digital si CRM.

Lansata la inceputul anului 2009, OgilvyInteractive s-a impus pe piata din Romania prin solutiile creative si strategice si prin proiecte inovative oferite unor clienti de anvergura precum Petrom, BAT, Kraft, Cosmote, Millennium Bank, IBM.

"Clientii isi doresc ca o agentie de interactive sa inteleaga in primul rand business-ul lor, industria in care activeaza si apoi provocarile cu care se confrunta in noul context economic si social. Odata asigurate aceste premise, conteaza foarte mult ca ideile si solutiile de comunicare interactiva oferite sa fie relevante pentru consumator, implementabile si masurabile. Eficienta in constructia brandurilor este ceea ce ofera OgilvyInteractive pe aceasta piata si ceea ce va asigura un parteneriat strategic de durata intre noi si clientii nostri." spune Andy Lita, Business Director OgilvyInteractive.

"Importanta mediului digital este in crestere in toate disciplinele grupului Ogilvy. Ceea ce facem pentru clientii nostri nu s-a schimbat si nu se va schimba, insa modul in care facem aceste lucruri se schimba foarte rapid, determinat de comportamentul diferit al audientei. Ogilvy Group este in continuare in businessul de constructie a brandurilor si a reputatiei, dar abordarea noastra evolueaza, instrumentele se schimba si organizatia se transforma continuu. Numirea lui Andy in aceasta pozitie are ca scop sustinerea acestei transformari nu numai in interiorul grupului, ci in relatia cu clientii a caror deschidere catre digital este din ce in ce mai mare” adauga Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania.

Andy Lita va conduce o echipa de 15 specialisti alaturi de Vasile Alboiu, Creative Director OgilvyInteractive. Parteneriatul cu Senior Interactive va continua sub forma colaborarii in zona de programare, in functie de natura si complexitatea proiectelor si a cerintelor clientilor.

“Dincolo de serviciile devenite deja ‘clasice’ in comunicarea digitala, cum sunt cele de web, CRM, bannere online, newslettere, CMS, jocuri si campanii promotionale de web si sms, OgilvyInteractive se va orienta catre arii cu un potential creativ foarte mare - social media, aplicatii mobile sau proiecte speciale de media digitala, avand in grup capabilitatile necesare dezvoltarii acestora” a adaugat Andy Lita.

***

OGILVY GROUP ROMANIA

Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group Romania ofera servicii de comunicare integrata  360º - publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media - prin agentiile sale specializate. Portofoliul de clienti cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat si local - BAT, Unilever, Kraft, COSMOTE/Germanos, Millenium Bank, GSK precum si companii cu care grupul colaboreaza numai in Romania - Petrom, Heineken, Sollers PPD si multe alte companii cu renume. In acest fel, Ogilvy Group Romania imbina experienta de comunicare pe piata romaneasca cu know-how-ul international conferit de apartenenta fiecarei agentii din grup la retele de comunicare globale specializate.

 Citeste mai multe despre     |   | 
  



332 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings