newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: McCann semneaza o noua campanie de comunicare pentru Dedeman


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Marţi, 30 martie 2010, 19:45 webReleases | Publicitate

Ramanand fideli teritoriului familiei si al cuplului, in general, pe care a comunicat anul trecut, Dedeman continua ideea campaniei de comunicare printr-o abordare la fel de sincera si directa cu clientii sai.

Viata in cuplu are si bune si rele dar dupa un timp apare si a treia dimensiune, uneori buna, uneori rea: monotonia. Asa ca noua campanie Dedeman te indeamna sa scapi de monotonia din cuplu. Cum? Schimband ceva in viata ta, bineinteles. Gresia din bucatarie, de exemplu”, declara Adela Dan, Senior Copywriter McCann.  

Campania, ce va rula pe tot parcursul anului 2010, cuprinde 5 executii TV (« Sufrageria »; “Dormitorul”; “Baia”; “Gradina”; “Santierul”) difuzate pe 13 statii, OOH national si radio. Spoturile au fost gandite pentru a incorpora cat mai natural ofertele de produse pe care Dedeman vrea sa le promoveze de-a lungul anului.

La campanie au lucrat agentiile McCann Erickson si Universal McCann, parte a McCann WorldGroup Romania.

Echipa McCann: Gabriela Alexandrescu – Group Account Director, Anamaria Ionita – Account Manager, Alexandru Rosca – Senior Account Executive, Adriana Pascan – Group Creative Director, Adela Dan – Senior Copywriter, Ela Ciorita – Art Director, Raluca Iacob – Strategic Planner, Tiberiu Munteanu – A/V Production Manager, Alina Carasol – Media Manager si Monica Stoica – Media Planner din partea Universal McCann.
Echipa Dedeman: Dragos Paval – Director General, Catalin Ivan – Director Marketing, Marioara Dospinescu – Assistant Marketing.
# # #

Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori romani care, incepand cu anul 1992, au dezvoltat lantul de retail pentru 17 magazine, avand peste 3500 de angajati. In prezent, ocupa locul al doilea in clasamentul retailerilor de materiale de constructii si pentru amenajari interioare de tip <Do-it-yourself>, tintind pozitia de lider pe aceasta piata.

# # #

McCann Erickson Romania este agentia care contribuie cel mai mult la cresterea afacerilor clientilor sai, consolidand dezvoltarea pe termen lung a brandurilor, conform AdMarket 2008. Agentia se ghideaza dupa principiul fondatorului sau, Harry McCann: “O agentie se dezvolta mai repede daca se concentreaza mai degraba pe cresterea business-ului clientilor decat a propriului business”.

Astfel, McCann Erickson are relatii de parteneriat indelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piata: The Coca-Cola Company, Nestlé, Vodafone, L’Oréal, GM-Opel, MasterCard Europe, Tnuva.

Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agentiile McCann Erickson, Momentum, Universal McCann, McCann PR si MRM Worldwide. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice retele de advertising cu birouri in 205 orase din 132 de tari. 

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



979 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings