A absolvit Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, in Iasi, specializarea Marketing. A oscilat intre o cariera de copywriter si una in research. Din fericire, a descoperit planning-ul, la Leo Burnett, unde a continuat sa lucreze patru ani, pentru branduri ca Petrom; Bonux, Ariel, Tide, Lenor, Always, Wella (Procter&Gamble); Beck’s, Noroc (InBev); GE Money; Citroen (Automotive Trading Services) sau L&M, Virginia Slims (Phillip Morris). Cariera ei mai inseama doua premii EFFIE si primele doua episoade din research-ul adresat femeilor, LeoShe.
"Sa vin la GMP m-au convins echipa, viziunea agentiei si brandurile frumoase, romanesti, pentru care voi lucra", a declarat Senior Strategic Planner-ul GMP.
Ioana crede ca planningul este fascinant, in masura in care oamenii sunt fascinanti; iar ea ii gaseste fascinanti. Mai crede ca planningul, ca disciplina, are valoare marginala: lucrurile pot functiona foarte bine si fara el, insa atunci cand este manuit si folosit corect, aduce multa valoare.
Cand nu face planning, Ioana studiaza dansul contemporan.
GMP este una dintre agentiile independente importante din Romania. De numele GMP se leaga povesti de succes pentru branduri precum Alexandrion, Apa Nova, Boom, Bucovina, Cocolino, Cosmote, Millennium Bank, Monte Banato, Omo, Timisoreana. Pentru rezultatele sale, agentia a primit recunoastere nationala si internationala la festivaluri precum Cannes Lions si EFFIE.