newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Ioana Gheorghita se alatura GMP ca senior strategic planner


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Joi, 11 martie 2010, 13:36 webReleases | Publicitate

Ioana Gheorghita | Foto: gmp
Bucuresti,  11 martie 2009 - Are 27 de ani, patru ani de publicitate si doua premii EFFIE in portofoliu. Ioana Gheorghita este Senior Strategic Planner GMP.

A absolvit Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, in Iasi, specializarea Marketing. A oscilat intre o cariera de copywriter si una in research. Din fericire, a descoperit planning-ul, la Leo Burnett, unde a continuat sa lucreze patru ani, pentru branduri ca Petrom; Bonux, Ariel, Tide, Lenor, Always, Wella (Procter&Gamble); Beck’s, Noroc (InBev); GE Money; Citroen (Automotive Trading Services) sau L&M, Virginia Slims (Phillip Morris). Cariera ei mai inseama doua premii EFFIE si primele doua episoade din research-ul adresat femeilor, LeoShe.

"Sa vin la GMP m-au convins echipa, viziunea agentiei si brandurile frumoase, romanesti, pentru care voi lucra", a declarat Senior Strategic Planner-ul GMP.

Ioana crede ca planningul este fascinant, in masura in care oamenii sunt fascinanti; iar ea ii  gaseste fascinanti. Mai crede ca planningul, ca disciplina, are valoare marginala: lucrurile pot functiona foarte bine si fara el, insa atunci cand este manuit si folosit corect, aduce multa valoare.

Cand nu face planning, Ioana studiaza dansul contemporan.

GMP este una dintre agentiile independente importante din Romania. De numele GMP se leaga povesti de succes pentru branduri precum Alexandrion, Apa Nova, Boom, Bucovina, Cocolino, Cosmote, Millennium Bank, Monte Banato, Omo, Timisoreana. Pentru rezultatele sale, agentia a primit recunoastere nationala si internationala la festivaluri precum Cannes Lions si EFFIE.

 Citeste mai multe despre     |   |   | 
  



505 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by