newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Cosmote Romania introduce noul slogan global "Lumea noastra esti tu" ("Our world is you")


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Luni, 8 februarie 2010, 16:04 webReleases | Publicitate

Vizualul Pasiune - Cosmote | Foto: Cosmote Romania
In urma adoptarii unui slogan nou, Cosmote Romania introduce “Lumea noastra esti tu", precum si o noua campanie de imagine, orientata si inspirata de lumea reprezentata de clientii sai. Noul slogan consolideaza angajamentul companiei pe piata si vine in intampinarea clientilor si ale nevoilor lor reale.

Cosmote Romania a fost “Alaturi de tine" in ultimii doi ani si jumatate iar noul slogan nu doar continua, ci si dezvolta valorile promovate de cel anterior. Mai mult, pentru a ramane aproape de nevoile romanilor, Cosmote a continuat traditia de a avea un slogan in limba romana.

“Noua campanie de brand isi propune sa duca mai departe abordarea noastra din anii trecuti si sa consolideze si mai mult relatia noastra emotionala cu consumatorii, care duce la loialitate emotionala. Noul slogan se adreseaza in egala masura angajatilor si clientilor, in timp ce continua sa impartaseasca alaturi de acestia experientele reale ale vietii de zi cu zi. De cand s-a lansat pe piata romaneasca, Cosmote a inregistrat o crestere constanta in ceea ce priveste toti indicatorii de brand si speram ca vom continua sa fim prima alegere in materie de servicii de comunicatii mobile in randul romanilor", a spus Costas Kapetanopoulos, Marketing & Communication Director Cosmote Romania.

“Mesajele noastre de comunicare cheie vor continua sa urmareasca imbunatatirea calitatii serviciilor noastre, produsele si serviciile, precum si acoperirea, in timp ce adaugam nota personala atat de importanta pentru fiecare dintre noi in aceasta perioada. In vremuri in care suntem asaltati de mesaje prin care se urmareste vanzarea unor produse si servicii ale unor companii diverse, sa auzi ca o companie iti spune “sunt aici pentru tine" si face ceea ce spune - face diferenta. Sloganul nostru anterior, care de asemenea a fost unul emotional, a pavat drumul catre o abordare holistica a comunicarii si catre o perceptie globala ca un grup care isi foloseste toate resursele in beneficiul clientilor sai", a adaugat Dana Bursuc, Senior Marketing Communication Manager Cosmote Romania.

Potrivit rezultatelor celor mai recente studii de piata, indicatorii de brand ai Cosmote cresc constant. Acest lucru este demonstrat si de cresterea rapida a bazei de clienti, care a depasit 6,6 milioane de utilizatori in Septembrie 2009 (peste 23% cota de piata).

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



1021 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by