newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: HyperActive devine partenerul de marketing interactiv pentru Lowe si Initiative


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Miercuri, 16 decembrie 2009, 18:03 webReleases | Publicitate

Alex Visa | Foto: Lowe
Bucuresti - 16 decembrie 2009, Lowe & Partners si Initiative devin actionari HyperActive, preluand in parti egale un pachet de 80% din actiunile companiei, in timp ce restul de 20% din actiuni raman in proprietatea lui Alex Visa.

Compania de marketing interactiv condusa de Alex Visa devine astfel parte a grupului format din Lowe & Partners, Initiative, Medic One, Lowe PR, Brand Connection si Scholz & Friends, avand acces la resursele locale si internationale ale grupului, precum si la portofoliul de clienti.

Dupa ce in 2008 Lowe & Partners a lansat divizia specializata in comunicare digitala - eLowe, HyperActive se alatura grupului formand alaturi de eLowe si echipa de new media a Initiative o structura integrata.

"In anul 2007, in grupul nostru a venit primul specialist in digital advertising. Astazi, ni se alatura o echipa. Un pas firesc pe care il facem in intampinarea ”noii publicitati”, publicitatea interactiva. Am cautat un partener care dincolo de expertiza si profesionalism sa vina si cu valoarile umane, atat de importante pentru noi. HyperActive este nu doar una dintre cele mai bune companii de marketing interactiv de pe piata dar este si o companie cu o echipa frumoasa. Cat despre Alex Visa, el este fara indoiala unul dintre cei mai buni specialisti din Romania!" spune Veronica Savanciuc - Presedinte & CEO Lowe & Partners.

HyperActive va imbogati portofoliul de servicii oferite de companiile din grupul Lowe cu expertiza si resurse importante in marketing digital. De la dezvoltare si management de platforme web, la marketing online (optimizare & advertising pe motoarele de cautare - SEO & Google AdWords, online advertising & PR, e-mail marketing, viral marketing), mobile marketing, hosting si proiecte speciale interactive.

"Marele beneficiu pe care acest parteneriat il aduce deopotriva clientilor HyperActive si clientilor companiilor din grupul Lowe este integrarea serviciilor de digital communication intr-un sistem full service in care toate etapele procesului de comunicare de la planificare strategica, creatie & design, dezvoltare & implementare, planning & buying vor putea fi asigurate in house. Beneficiile la nivel de cost, rapiditate si aliniere strategica sunt evidente" spune Alex Visa - Managing Partner HyperActive.

Initiative si eLowe au la activ proiecte ample de digital advertising pentru clienti precum: Austrian Airlines, Bayer, BMW, Burger King, Eli Lilly, Johnson & Johnson, Millenium Bank, Orange, Schering Plough sau Unilever. In 2009, Initiative a fost singura agentie de media premiata la gala Internetics pentru campania „Canicula face bine la reducere”/ Orange, dezvoltata impreuna cu eLowe.

HyperActive a dezvoltat proiecte si campanii pentru clienti precum: Avon, Clal Romania, Farmaciile Dona, Hotelurile Continental, ING Bank, Magway, Orange sau Renault.

Alex Visa - Managing Partener HyperActive este unul dintre cei mai buni specialisti in marketing interactiv, cu experienta profesionala vasta dobandita atat in agentii de specialitate locale, cat si peste hotare (Canada). Alex Visa este certificat individual Google AdWords si certificat Google Analytics IQ, iar HyperActive este companie certificata Google AdWords.

Despre grup
Lowe & Partners, Initiative, Lowe PR, Brand Connection, Medic One si Scholz & Friends formeaza unul dintre cele mai puternice grupuri de comunicare din Romania.

Grupul a fost infiintat in anul 1993 si in cei 16 ani de existenta si-a extins aria de expertiza dezvoltand companii specializate de creatie, media, relatii publice, comunicare medicala si digital advertising.

Incepand din anul 1995 Interpublic Group of Co’s [NSE:IPG] detine actiuni in companiile grupului.  

Printre clientii agentiilor din grup amintim: Austrian Airlines, Bayer,  BMW, Boehringer-Ingelheim, Burger King, Crucea Rosie Romana, Electrolux, Eli Lilly, Johnson & Johnson, Millenium Bank, MOL Romania, Orange, Parlamentul European, Royal Bank of Scotland sau Unilever.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



420 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings