newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Agroli sarbatoreste 50 de ani alaturi de McCann Erickson


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Marţi, 8 decembrie 2009, 12:50 webReleases | Publicitate

In urma unui pitch la care au participat mai multe grupuri de comunicare, Agroli Romania a desemnat McCann Erickson pentru a coordona comunicarea pentru campania umbrela cu ocazia sarbatoririi a 50 de ani de cand Avicola Crevedia e prezenta pe piata din Romania.

Conceptul campaniei a fost dezvoltat prin eforturile integrate ale agentiilor din cadrul grupului de comunicare. Conceptul creativ al campaniei si promotiei prilejuite de aniversare si partea de ATL apartin McCann Erickson, de implementarea promotiei si organizarea evenimentelor se va ocupa agentia de marketing experiential Momentum, serviciile de consultanta in relatii publice vor fi oferite de McCann PR, iar cele de media planning&buying: Universal McCann.

"Agroli isi doreste sa se diferentieze pe piata carnii proaspete de pui. Aveam nevoie pentru acest moment important din viata companiei noastre nu doar de cea mai buna agentie de publicitate sau marketing experiential, ci si de cei mai buni consultanti de relatii publice si media carora sa le incredintam comunicarea la implinirea varstei de jumatate de secol. Grupul McCann a venit cu o propunere de campanie integrata care ne-a convins pe loc", declara Rami Ghaziri - General Manager Agroli Romania.

"Acesta este inceputul colaborarii noastre cu Agroli si ne ofera oportunitatea de a ne implica in alta categorie dinamica de pe piata FMCG - cea a carnii proaspete de pui - unde putem folosi din plin bogata noastra experienta acumulata in ani intregi in care am lucrat pentru clienti din FMCG. Va fi o campanie extrem de importanta pentru Agroli si foarte complexa, asa ca e nevoie de o coordonare cu precizie de ceas la nivelul intregii campanii, pe toate disciplinele. Noi am demonstrat ca putem oferi servicii integrate la cel mai inalt nivel, ca intelegem businessul clientului si ca avem capacitate de implementare in toata tara, prin intermediul echipei Momentum", spune Sagit Tzur Lahav, Chief Operating Officer McCann Erickson Romania.
 
Ideea de baza a campaniei va gravita in jurul cifrei aniversare, iar prin intermediul promotiei vor fi puse in joc premii in valoare de aproximativ 500.000 RON. Promotia urmeaza sa se deruleze pe o perioada de 3 luni (decembrie 2009 - februarie 2010) si va fi comunicata pe TV si radio, in presa si OOH, dar si la punctele de vanzare.

Echipa care a participat la pitch:
din partea McCann Erickson: Sagit Tzur Lahav - Chief Operating Officer, Beatrice Iftimi - Client Service Director, Gabriela Alexandrescu - Group Account Director, Adrian Botan - Creative Partner, Mara Danila - Junior Copywriter, Raluca Negoita - Art Director; Victor Croitoru - Media Planning Director Universal McCann; Ana Popescu - Account Director Momentum si Silviu Sefer - Managing Director Momentum.
din partea Agroli Romania: Rami Ghaziri - General Manager, Raja Rifai - Commercial Manager, Camelia Hoinarescu - Marketing Director, Adina Neagu - Marketing Coordinator.

# # #

McCann Erickson Romania este agentia care contribuie cel mai mult la cresterea afacerilor clientilor sai, consolidand dezvoltarea pe termen lung a brandurilor, conform AdMarket 2008. Agentia se ghideaza dupa principiul fondatorului sau, Harry McCann: “O agentie se dezvolta mai repede daca se concentreaza mai degraba pe cresterea business-ului clientilor decat a propriului business”.

Astfel, McCann Erickson are relatii de parteneriat indelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piata: The Coca-Cola Company se afla in portofoliul agentiei din 1993, Nestlé de 13 ani, Connex/Vodafone - 11 ani, L’Oréal -10 ani, GM-Opel - 8 ani, MasterCard Europe -  9 ani, Cadbury Romania (Kandia-Excelent) – 5 ani.

McCann Erickson este singura agentie de publicitate din tara noastra care a castigat de doua ori consecutiv titlul de “Agentia Anului” in cadrul competitiei creative Golden Drum. Totodata, este singura agentie din Romania inclusa in Gunn Report Top 50 Cele mai Creative Agentii din Lume si singura agentie din tara noastra cu 2 lucrari inscrise in Gunn Report Top 100 Reclame din Lume.

Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agentiile McCann Erickson, Momentum, Universal McCann, McCann PR si MRM Worldwide. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice retele de advertising cu birouri in 205 orase din 132 de tari. 

# # #

Agroli Group s-a infiintat in mai 2006, la initiativa unui grup de investitori reprezentand Agricola Holding, prin achizitionarea Avicola Crevedia, Avicola Tartasesti si Avicola Gorneni. Membrii Agroli Group sunt:
Agroli Group - asigura managementul intregului grup si a preluat activitatile de productie pentru furaje.
Avicola Crevedia - prima societate tip avicola din Romania (1959) specializata in cresterea pasarilor de carne pentru consum si in procesarea carnii de pasare.
Avicola Tartasesti - (1969) specializata in cresterea, selectia si exploatarea gainilor de reproductie, furnizor de pui de o zi.
Jackmoris - (fosta Avicola Gorneni), companie specializata in comercializarea oualor pentru consum.
Marcile Agroli Group sunt La Ferma, Avicola Crevedia si Cocolyso pentru produse destinate consumatorului final si Crevedia Expres, marca lantului propriu de magazine de proximitate.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



547 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by