newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Cable Direct va gestiona in exclusivitate spatiul publicitar pentru VH1 in Romania


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Miercuri, 2 decembrie 2009, 15:48 webReleases | Publicitate

Decembrie 2009, Bucuresti - Cable Direct a semnat un contract de reprezentare cu grupul MTV Network International Emerging Markets prin care regia de media va gestiona exclusiv pentru Romania, spatiul publicitar al cunoscutului post de televiziune international VH1. Contractul va intra in vigoare incepand cu 1 Ianuarie 2010.

Postul de televiziune VH1, care transmite 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana le ofera iubitorilor culturii pop, ocazia sa asculte muzica si artistii preferati prin intermediul emisiunilor seriale, a proiectelor speciale si evenimentelor live. In Romania canalul de televiziune este distribuit de toti operatorii importanti de cablu fiind parte integranta a pachetului standard si este receptionat de aproximativ 4.3 milioane de abonati.

Despre colaborarea dintre Cable Direct si Grupul MTVNI Emerging Markets, Florin Visenescu, Co Managing Director, Cable Direct afirma: “Suntem convinsi de potentialul VH1 bazandu-ne pe experienta noastra anterioara cu televiziunile de muzica. VH1 aduce un suflu nou in domeniul muzical, oferindu-le potentialilor clienti solutii atractive in vederea atingerii obiectivelor de marketing”.

Jonathan Labin, Director vanzari Emerging Markets, MTVNI a declarat: “Suntem incantati sa avem ca parteneri pe Cable Direct una din regiile de media reprezentative din Romania. Suntem increzatori ca vasta lor experienta in aceasta industrie, know how-ul local precum si  abordarea proactiva ii fac partenerul ideal pentru a reprezenta VH1.

Despre Cable Direct:
Cable Direct, a fost infiintata in 1999 ca o companie dedicata vanzarii de spatiu publicitar pentru televiziunile tematice. Dupa 10 ani de activitate continua, Cable Direct a devenit un nume important in piata media, bazandu-se pe o echipa formata din oameni de exceptie si oferind clientilor toata gama de produse media de la activitati A.T.L. pana la B.T.L. Regia de media vinde exclusiv spatiu publicitar pentru urmatoarele canale de televiziune: HBO, AXN, AXN Sci Fi, AXN Crime, Animax, Cartoon Network, TCM si Sport Klub.

Despre MTV Network International, Emerging Markets:
MTVNI’s Emerging Markets Group este unul din sectoarele cu cea mai rapida dezvoltare din portofoliul companiei care detine multiple platforme. Emerging Markets Group coordoneaza 29 de canale de televiziune, 30 de website-uri, un portal video si 4 canale de televiziune disponibile pe mobil printre care MTV, VH1, Nickelodeon, Viva si brandurile Comedy Central si Colors din Centrul si Estul Europei, Rusia, Africa, Orientul Mijlociu si India. In plus, portofoliul Emerging Markets include MTVNHD, primul canal HD al MTVNI dedicat muzicii si copiilor fiind condus de Emerging Markets Group in numele MTVNI. MTVNI este proprietatea Viacom Inc (NSYE: VIA, VIA.B).

DESPRE MTV Networks International:
MTV Networks International detine principalele branduri de divertisment: MTV – Music Television, VH1, Nickelodeon, MTVNHD, TMF (The Music Factory), VIVA, Flux, Paramount Comedy, Comedy Central si Game Over.  Brandurile MTV Network sunt difuzate pe plan global in 632 milioane de case in 162 de tari in 33 de limbi prin intermediul a 174 de canale adaptate specificului local si peste 400 de platforme on line.
Diversitatea holding-urilor din cadrul companiei acopera domenii de activitate precum: vanzarea de programe TV, online, edituri, home video, radio, case de productie, licensing & merchandising si doua divizii de filme de lung metraj, MTV Films si Nickelodeon Movies. MTV Networks este detinut de Viacom Inc. (NYSE: VIA, VIA.B).

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



266 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by