newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Campaniile Ogilvy, recunoscute la Internetics


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactie | Luni, 16 noiembrie 2009, 18:25 webReleases | Publicitate

Bucuresti, 16 Noiembrie. In cadrul celei de a noua editii a festivalului Internetics - festival de branding, marketing si advertising online din Romania - campaniile Ogilvy au fost recunoscute si rasplatite de juriul format din specialisti de branding, marketing si publicitate, precum si de un juriu special format din bloggeri.

O sectiune speciala si totodata o noutate a festivalului a reprezentat-o juriu special format din bloggeri care a premiat cele mai creative, eficiente si inovative campanii interactive dintre cele 243 de lucrari care si-au disputat trofeele Internetics.

Aici, Oglivy a castigat trofeul in categoria "Best Use of Banners" pentru campania Anim’Est 2009 si a primit alte doua nominalizari in categoriile "Best Use of Viral Video" (pentru campania Cosmote EMO dezvoltata pentru Cosmote) si pentru lucrarea "Ai fost cuminte anul asta?" - IBM, in categoria „Best Use of E-mail Marketing”

"Numarul mic de premii al acestei editii arata o crestere a standardelor si a nivelului de asteptari din partea comunicarii digitale. In contextul acesta, ne onoreaza faptul ca munca noastra a fost remarcata si recunoscuta de catre juriul format din unii dintre cei mai influenti bloggeri romani. Acest lucru vine ca o confirmare a preocuparii constante a echipei Ogilvy pentru dezvoltarea domeniului digital, precum si o dovada a reusitei integrarii acestuia in campaniile propuse clientilor nostri si reprezinta totodata o recunoastere a performantelor echipei Ogilvy in abordarea creativa atat a unor arii digitale traditionale (e-mail marketing, bannere) cat si a unor zone fierbinti, cum ar fi comunicarea viral", au declarat reprezentantii Ogilvy.

Totodata, in una dintre cele mai disputate categorii din concurs, Best Use of Banners, campania Anim’Est 2009 dezvoltata de Ogilvy pentru promovarea Festivalului de Film de Animatie, a primit singura nominalizare a categoriei.

"Incercam ca, prin toate proiectele pe care le facem sa aducem ceva nou si sa ne convigem clientii ca online-ul este unul din cele mai mari pariuri de comunicare in urmatorii ani. Cat anume am reusit si mai ales cat o sa reusim o sa se vada anul viitor", a declarat Vasile Alboiu, Digital Creative Director OgilvyInteractive.

Festivalul Internetics pune accentul pe solutiile de comunicare oferite de agentii clientilor in contextul actual al pietei. Scopul festivalului este de a creste piata de comunicare online din Romania si de a promova ideile creative si strategice.

OGILVY GROUP ROMANIA
Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group Romania ofera servicii de comunicare integrata  360º - publicitate, relatii publice, marketing interactiv, CSR, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media - prin agentiile sale specializate. Portofoliul de clienti cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat si local - BAT, Unilever, Kraft, GSK, COSMOTE/Germanos, Millenium Bank precum si companii cu care grupul colaboreaza numai in Romania - Petrom, Heineken, Friesland, Diageo si multe alte companii cu renume. In acest fel, Ogilvy Group Romania imbina experienta de comunicare pe piata romaneasca cu know-how-ul international conferit de apartenenta fiecarei agentii din grup la retele de comunicare globale specializate.

Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati. Persoana de contact:
Irina Iliescu – Corporate Officer Ogilvy Group
E-mail: irina.iliescu@ogilvy.com  
Telefon: 20 10 212 sau 0745 027 844

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



313 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings