newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: KONDIMENT lanseaza KOMBO, platforma pentru crearea si administrarea de campanii online


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Marţi, 3 noiembrie 2009, 11:08 webReleases | Publicitate

Bucuresti, 3 Noiembrie 2009 - KONDIMENT Group GmbH lanseaza KOMBO un produs inovativ pentru piata din Romania, care integreaza simultan cele mai eficiente instrumente Google pentru marketing online.

KOMBO se adreseaza companiilor care doresc sa se promoveze eficient in mediul online, oferindu-le acestora posibilitatea de a avea control total asupra bugetelor investite. Cu o interfata simpla si prietenoasa, platforma pune la dispozitia utilizatorilor o serie de instrumente necesare crearii, administrarii si evaluarii campaniilor online, printre care doua foarte importante si anume Google AdWords si Google Analytics, pentru care KONDIMENT a obtinut certificarile Google in vara anului 2009.

Una dintre cele mai importante caracteristici ale KOMBO este flexibilitatea, utilizatorii avand control total si direct asupra obiectivelor de campanie si a bugetelor investite in orice moment al derularii. Nu in ultimul rand, utilizatorii pot sa aleaga unde si cand le vor fi publicate reclamele sau anunturile.

Un alt beneficiu major al KOMBO este interfata in limba romana.

„Cand am creat acest produs am avut in minte si companiile medii sau mici. Din acest motiv am ales sa dezvoltam proiectul in limba romana. Astfel, si companiile care poate nu au un angajat specializat in marketing sau au bugete de publicitate limitate pot utiliza cu usurinta KOMBO, putandu-se promova eficient si cu rezultate,” a spus Lucian DESPOIU, General Manager KONDIMENT.

Pentru campaniile Google Adwords, utilizatorii beneficiaza de consultanta specialistilor certificati Google si de o serie de ad-uri text predefinite, organizate pe categorii specifice. Google Analytics permite utilizatorilor sa isi urmareasca pas cu pas campaniile online si sa aduca modificari ori de cate ori este necesar. Un avantaj important al acestui instrument se materializeaza in posibilitatea utilizatorilor platformei de a urmari comportamentul vizitatorilor din site-ul propriu de campanie. Mai mult, prin intermediul KOMBO, utilizatorii vor avea acces la peste 90% din utilizatorii de internet din Romania, precum si la reteaua internationala de website-uri afiliate Google.

Alaturi de Google AdWords si Google Analytics, utilizatorilor platformei li se mai pune la dispozitie un Wizard, menit sa ii ajute in fiecare etapa a campaniei, de la stabilirea obiectivelor si a bugetului, pana la alegerea unui landing page potrivit dorintelor sale.

KONDIMENT  este una dintre cele mai mari agentii full service de marketing online din Europa de Est. Cu o experienta de 9 ani in industria interactiva, KONDIMENT ofera un spectru complet de servicii de analiza si consultanta, marketing si comunicare online, design, precum si training pentru toate solutiile oferite.

Clientii KONDIMENT acopera cele mai importante industrii: Vodafone, CEC Bank, UPC, Ursus, ING Bank, Guvernul Romaniei, CEZ, F5WebCorp, Fabryo.


Compania este detinuta de Lucian DESPOIU, General Manager si Fondator, si Joerg Springer, Managing Director.

KONDIMENT este prezenta la nivel international, cu birouri in Germania (Munchen), Statele Unite ale Americii (Chicago) si Marea Britanie, urmand sa se extinda pana la finalui lui 2010 cu doua noi birouri in Istanbul (Turcia) si Sofia (Bulgaria). Din luna iulie, KONDIMENT s-a extins si in Armenia, in urma achizitionarii diviziei de suport si  development a Lycos Europe.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



310 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings