newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Avon si Starcom prezinta Orasul In Bloom


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Marţi, 27 octombrie 2009, 13:21 webReleases | Publicitate

In Floare | Foto: Leo Burnett
Starcom si Avon Cosmetics, cel mai innovator brand din industria cosmeticelor, propun o viziune inflorita, sofisticata si imbogatita cu design a Bucurestiului. Astfel, cu ajutorul a doi binecunoscuti designeri - Carmen Secareanu si David Sandu, Bucurestiul are incepand din 22 Octombrie un numar de 10 lucrari amplasate in Bucuresti, in sectorul 1, in zona Teatrului National, Piata Victoriei, Piata Charles De Gaulle, Calea Dorobanti, Arcul de Triumf, precum si in mallurile Vitan si Plaza Romania. Initiativa denumita "Orasul In Bloom", face parte din campania de lansare a parfumului In Bloom by Reese Whiterspoon si se defasoara in perioada 22 octombrie - 22 noiembrie.

"Publicitatea clasica nu reuseste sa infrumuseteze peisajul orasului, ba chiar dimpotriva: de cele mai multe ori urateste sau agaseaza. Acesta este motivul pentru care impreuna cu Avon am extins comunicarea parfumului In Bloom by Reese Whiterspoon intr-o directie in care advertisingul devine social. Prin viziunea celor doi designeri, bucurestenii pot vedea ca publicitatea pentru un brand poate imbogati orasul, il poate “inflori” la propriu. Advertisingul devine in acest fel util orasului si cetateanului, devine cu adevarat social”, a declarat Corina Bernschutz, Innovation Director la Starcom MediaVest Group.

Astfel, fiecare dintre cei doi designeri a creat pentru proiectul „Orasul In Bloom”, cate 5 obiecte parte a unui concept unic, diferit. In timp ce Carmen Secareanu propune o gradina inflorita in plina iarna, David Sandu propune un concept inspirat de bijuteriile pe care le creeaza.

Conceptul instalatiei realizate de Carmen Secareanu pleaca de la ideea de blossom si incearca sa creeze o gradina inflorita plina de fluturi, flori si pasari albe, intrucat folosirea culorilor pare redundanta. „Albul va avea la nivelul pestrit al strazii un impact vizual puternic, florile si fluturii se vor misca in bataia vantului , tijele de otel se vor atinge in treacat cu zgomot de clopot, ne vor da senzatia primaverii, a infloririi.”, a declarat Carmen Secareanu.

David Sandu foloseste structuri geometrice din aluminiu (care simbolizeaza orasul), umanizate de flori colorate din plexiglas. Suprafetele de aluminiu sunt  “indulcite”  cu flori, astfel incat obiectele capata sensibilitate. "Bucurestenii descopera astfel cum orasul infloreste cu siluetele propuse, un joc intre geometric si organic, care cu siguranta va fi remarcat”, explica David Sandu.

“Avon a vrut sa aduca Bucurestiului vara inapoi. Sa-si infloreasca diminetile cu iz de gardenie si parfum de gradini animate de soare si de culori. Orasul In Bloom este un proiect parte din sustinerea 360 de care beneficiaza cea mai mare lansare a noastra din 2009 - parfumul In Bloom by Reese Witherspoon. Impreuna cu David Sandu si Carmen Secareanu am incercat sa aducem in peisajul media un produs de promovare altfel: opere de arta stradale, care sa infrumuseteze orasul, amintind discret de aroma senzuala si eleganta a unui parfum cu care poti inflori in fiecare anotimp, Avon In Bloom“, a declarat Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing.

Proiectul s-a bucurat de sprijinul Primariei sectorului 1, al Anchor Group si Sugar Media. "Sustinem si incurajam initiativele companiilor care aleg sa faca publicitate infrumusetand orasul, ca parte a unui proiect mai amplu al Primariei Sectorului 1 privind amenajarea spatiului public,” a declarat Andrei Chiliman, Primar al sectorului 1.

Mai multe detalii sunt disponibile si la adresa:
http://www.facebook.com/pages/Orasul-In-Bloom/160372069265?v=wall

-//-

Avon Cosmetics este cea mai mare companie de produse cosmetice in sistemul de vanzari directe. Avon este lider pe piata cosmeticelor din Romania incepand cu anul 2002, pastrandu-si aceasta pozitie de atunci si pana in prezent. In Romania 7 din 10 femei folosesc produse Avon.

Starcom MediaVest Group,  din cadrul caruia fac parte Starcom, Starcom Direct si MediaVest, este unul dintre cele mai importante grupuri de media full service din Romania. Starcom MediaVest este cea mai buna agentie de planning locala si a fost evaluata de catre RECMA (singura companie de research internationala care monitorizeaza piata agentiilor de media) cu gradul A+ ca si vitalitate, cel mai mare grad existent in evaluarea performantelor de new business. In plus, Starcom este prima si singura agentie de media din Romania premiata la Cannes Lions, cea mai prestigioasa competitie internationala de publicitate.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



376 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings