newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Ursus are o noua agentie de creatie UPDATE Ioncica, Ursus: Mediul online va beneficia de atentie pentru a substantiza caracterul inovator al brandului


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Marţi, 13 octombrie 2009, 14:41 webReleases | Publicitate

URSUS, Regele Berii in Romania, a incredintat creatia noii campanii tematice agentiei full service Papaya Advertising, in urma unui pitch desfasurat in aceasta vara, la care au participat cateva dintre cele mai bune agentii de creatie.

UPDATE Miercuri, 14 octombrie. Harry Ioncica, Senior Brand Manager Ursus, a declarat pentru webPR.ro ca "in continuare vom urmari sa eficientizam proiectele pe fiecare canal media astfel incat sa atingem cat mai multi consumatori Ursus. Mediul online va beneficia si el de o atentie deosebita, tocmai pentru a substantiza caracterul inovator al brandului".

In privinta comunicarii brandului Ursus, Harry Ioncica spune ca "vom pastra aceleasi linii care au diferentiat Ursus in mintea consumatorilor: un brand modern si inovator cu initiative mereu premium". Potrivit lui Ioncica "fotbalul este si va ramane una dintre directiile de comunicare ale marcii, iar investitiile pentru fiecare platforma Ursus vor fi echilibrate".

El a explicat alegerea Papaya prin faptul ca in acest pitch au fost realizate o serie de focus grupuri, iar "concluziile lor au contat foarte mult in luarea unei decizii", propunerile strategice si creative ale agentiei Papaya fiind "cel mai bine primite".

“Timp de 8 ani Publicis a fost alaturi de noi si am reusit sa depasim impreuna o lunga serie de provocari care s-au materializat in progresul marcii URSUS din tot acest timp si in ridicarea continua a standardelor ce definesc Regele Berii in Romania. Am simtit nevoia unui pitch deoarece 8 ani inseamna o perioada lunga in care atat piata cat si consumatorul s-au schimbat foarte mult. Era practic momentul pentru o reevaluare. Ne pare rau sa ne despartim de Publicis cu care am lucrat excelent si care s-au prezentat foarte bine la pitch.  Insa in final, consumatorul a avut de spus ultimul cuvant, iar conceptul prezentat de Papaya s-a bucurat de un raspuns mai bun”, a declarat Renaud Thiers, Group Brand Manager URSUS.

„Un pitch la URSUS poate fi considerat un eveniment. Nu numai ca se intampla foarte rar, dar si pentru ca, in cazul in care il castigi, poti sa lucrezi pentru cel mai serios brand de bere din Romania. Faptul ca l-am castigat ne bucura si ne onoreaza, mai ales ca am concurat cu unele dintre cele mai bune agentii din piata”, a spus Robert Tiderle, Creative Director & General Manager Papaya Advertising.

Papaya Advertising se mai poate lauda cu alte conturi importante: CEC Bank (AOR), Certasig (AOR), TRUST LF Distilleries (AOR), Fabryo Corporation (SAVANA, Inneweiss – strategie si creatie), Pambac (AOR), CREATIVE Imobiliare (AOR). A adunat numeroase premii importante: Silver Drum – Portoroz 2006, Best Commercial in Financial Services & Products – Ad’Or 2007 Epica Bronze 2008, 4 Gold Effie – Effie Romania 2009, Bronz Effie – Effie Romania 2009, Grand Effie – Effie Romania 2009, Bronze Best TV Campaign – ADOR 2009.

Echipa Papaya Advertising care a reusit sa castige pitch-ul a fost formata din: Robert Tiderle (Creative Director), Mircea Calota (Strategic Planning Director) si Dan Samoila (Art Director).

Din partea URSUS, echipa desemnata pe proiect  a fost formata din: Renaud Thiers – Group Brand Manager, Harry Ioncica - Senior Brand Manager, Laura Andrei – Brand Manager, Olivia Neacsu – Brand Manager si Andrei Lascut – Junior Brand Manager.

“URSUS a fost mereu un brand inovator inclusiv in ceea ce priveste comunicarea. Vom continua pe aceeasi directie adaugand insa un plus de valoare cu fiecare noua campanie pe care o vom prezenta publicului”, concluzioneaza Renaud Thiers, Group Brand Manager URSUS.

Ursus Breweries, parte a grupului SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Compania are sediul central in Bucuresti si detine 4 fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.700 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Peroni Nastro Azzurro, Pilsner Urquell, Redd’s, Miller, Stejar, Ciucas si Azuga.

SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participatii in societati producatoare de bere sau acorduri de distributie pe 6 continente. Marcile Grupului includ beri premium internationale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum si o gama exceptionala de marci locale cu pozitii de lider, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow si Tyskie. In afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care imbuteliaza produse Coca-Cola.

Pentru informatii suplimentare, va rugam contactati:
2activePR
Roxana Marin - Account Manager
Roxana.marin@2activepr.ro
0745.020.957

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



469 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings