newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Brici Entertainment - pregatita sa atace piata din Romania


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Luni, 12 octombrie 2009, 17:37 webReleases | Publicitate

Bucuresti, 12 octombrie 2009. Mark Walton, unul dintre cei mai premiati creativi stabiliti in Romania, intra cu forte proaspete pe piata locala. Fost Chief Creative Officer pentru Bucuresti si Praga al JWT, Walton a agreat ca, odata cu demisia lui din companie, sa semneze un contract de non-concurenta cu Scala JWT/ WPP, pentru teritoriul Romaniei.

Odata cu expirarea valabilitatii contractului in iunie 2009, Walton este pregatit sa lanseze ofensiva asupra pietii romanesti de publicitate, prin agentia sa Brici Entertainment.

In momentul de fata, Brici Entertainment este singura agentie cu sediul in Romania care a lucrat in ultimii doi ani de zile doar pentru piata internationala. In noul context insa, agentia se extinde rapid si in Romania, atragand clienti noi in fiecare saptamana.

“Am lucrat pentru clienti din intreaga Europa, Canada, Liban si Korea. Dar telul nostru comercial in acest moment este sa putem concura national in Romania. Am observat ca exista multi clienti extraordinari in Romania, dar care duc lipsa de insight-uri strategice si abilitate creativa din partea agentiilor cu care au lucrat pana in prezent, iar noi vrem sa schimbam aceasta stare de fapt”, a spus Mark Walton, Chairman si Chief Creative Officer Brici Entertainment.

Brici detine un background important in rezolvarea problemelor de business ale clientilor, oferind publicitate full service, brand awareness, plus inovatie in domeniul digital si media planning, prin divizia Dodger Digital si prin compania- sora Almark Media, ce fac parte din Brici Group.

"Zilnic ne intalnim cu diversi clienti. Tocmai am castigat conturi noi si suntem hotarati sa devenim nu cei mai mari, dar cei mai buni din industria locala", a mai adaugat Mark Walton.

Lista de clienti Brici este formata din nume precum: WND Telecom, Intercom Film, Vixo, New Taste Foods, Chronolink (Rolex, Mikimoto, Tudor), etc.

Extra info

Mark Walton si-a inceput cariera la Londra, dupa ce a absolvit cu BA Honors Degree studiile de Graphic Design. A studiat sub coordonarea designerului american Louis Klein (Profesor de Arte la Royal College). In Londra, Mark a lucrat pentru J. Walter Thompson si McCann Erickson. Dupa ce s-a mutat in America de Nord, a lucrat pentru Case Associates, Needham Harper and Steers, McKim Advertising, Leo Burnett, MacLaren McCann si Agency Republic. A lucrat pe conturi numeroase precum Bell Canada, Honda, Hiram Walker, Seagram’s, Richardson Vicks, Xerox, Sealy, P&G, Unilever, Kraft, Chrysler, Vodafone si Coca-Cola.
De-a lungul carierei, Mark Walton a castigat in jur de 200 de premii nationale si internationale de la New York Art Directors Club, The New York Type Directors Club, Clio, Andy, The One Show, Toronto Art Directors Club, Mobius, Bessies, The Marketing Awards, Cannes, Epica si D&AD. Mark este membru al Directors Guild of America, One Club, D&AD si New York Art Directors Club.

Pentru informatii suplimentare contactati:

Romanita Oprea
romanitza@gmail.com
0745763529

 Citeste mai multe despre     |   | 
  



433 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by