newsletter rss
HotNews.ro

webPR Ce înseamnă să fii CEO-ul P&G timp de 2 zile?


PDF Print
A | a
E-mail
de | Joi, 14 martie 2019, 16:34 webReleases | Publicitate

P&G CEO Challenge | Foto: P&G
​​5 studenți români au participat la Competiția Globală "CEO Challenge 2019", proiect organizat de P&G, începând din 2016, pentru tinerii din întreaga lume. Echipa câștigătoare, formată dintr-un student din Serbia, unul din România și unul din Grecia, a reușit să impresioneze juriul format din managerii P&G și va reprezenta Europa de Sud-Est în următoarea rundă a competiției, care se va desfășura la Istanbul, în luna aprilie.

În cadrul CEO Challenge, studenților li s-a cerut să lucreze în echipe internaționale pentru a rezolva un caz de afaceri real, sub îndrumarea unor manageri experimentați ai P&G. În cea de-a 4 – a ediție a competiției, organizată la București între 5 și 6 martie, 21 de studenți din 6 țări din regiune au devenit CEO timp de 2 zile, având misiunea de a dezvolta o strategie de afaceri câștigătoare pentru unul dintre cele mai importante branduri ale P&G.

În cadrul acestui program inovator, absolvenții au putut experimenta ce înseamnă să combini cunoștințele teoretice deprinse în școală cu abilitățile necesare pentru a face performanță într-una dintre cele mai bune organizații de dezvoltare a talentelor din întreaga lume. Ei au trebuit să acționeze asemenea unui antreprenor, dând dovadă de proactivitate, dorința de a testa, a învăța și a se adapta în funcție de context.



Programul CEO Challenge a fost lansat în Europa de Sud-Est în urmă cu 4 ani, timp în care 130 de studenți din diferite țări au participat la competiție, mulți dintre ei lucrând acum în P&G.

“CEO Challenge a fost într-adevăr o provocare – dar una distractivă, interesantă și plină de satisfacții. Crearea unei strategii de afaceri reale în câteva ore, lucrul cu oamenii pe care tocmai i-ai întâlnit, reprezintă cu adevărat o oportunitate ce ar trebui să ne pregătească pentru a deveni viitori CEO de succes”, a declarat Petronela Cîrstea - Vineri, studenta din România, care face parte din echipa câștigătoare.



“Misiunea de a construi un viitor mai bun pentru noi toți începe cu formarea liderilor de mâine, iar P&G este pionier în acest domeniu de peste 180 de ani. Ne dorim să dezvoltăm abilitățile tinerilor într-un mod care să nu fie unidirecțional așa cum sunt cursurile online, unde nu există un mentor, ci oferindu-le acces în cadrul unei organizații apreciate în întreaga lume pentru dezvoltarea talentelor”, a spus Bogdan Cristescu, Director de Resurse Umane pentru Europa de Sud-Est.

Despre Procter & Gamble:
P&G deservește clienți din întreaga lume având unul dintre cele mai puternice portofolii de mărci importante, de calitate şi de încredere, precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, head&shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®. Comunitatea P&G cuprinde operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vizitați http://www.pg.com pentru ultimele știri și informații despre P&G și mărcile sale.
  



1535 vizualizari


Ultimele comunicate

Investim in viitorul tau! Proiect selectat in cadrul Programului Operational Regional si cofinantat de Uniunea Europeana prin Fondul European de Dezvoltare Regionala


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by