newsletter rss
HotNews.ro

Tiger, Ruby si DDB Romania scot tigrul din tine


PDF Print
A | a
E-mail
de Romanita Oprea | Joi, 19 iulie 2018, 12:34 webReleases | Publicitate

KV Tiger[1] | Foto: webPR.ro

DDB Romania semneaza cea mai noua campanie pentru bautura energizanta Tiger, a carei protagonista este celebra cantareata Ruby. 

 

Este bine stiut faptul ca tinerii au o viata extrem de activa, fiind mereu la curent cu noile tendinte. Aceasta hiperactivitate este insa foarte solicitanta pentru corp, iar pentru a putea tine mereu pasul, o doza extra de energie este intotdeauna binevenita. In acelasi timp insa, tinerii sunt preocupati de imaginea lor si au nevoie de un brand care sa le dea “plus valoare”, care sa-i faca sa se simta COOL.

Pornind de la acest insight si punand consumatorul pe primul rand, agentia de publicitate DDB Romania a sesizat o oportunitate pentru brandul Tiger, pe care a si pus-o in practica. Astfel, brandul de bauturi energizante s-a asociat cu Ruby, o artista foarte cautata in acest moment si in trend, cu o constitutie sportiva si sexy. Cu alte cuvinte, o potrivire perfecta cu valorile brandului Tiger care vizeaza un target tanar.

"Ruby este un endorser modern, popular, un trend setter. Apelarea la un endorser feminin este o abordare originala, curajoasa, diferentiatoare pe piata de energizante. Astfel, ne propunem sa crestem notorietatea brandului Tiger si ca atare cresterea bazei de consumatori. Asocierea cu o persoana din industria muzicala ne permite o plaja larga de comunicare, pe termen lung, care poate veni mereu cu ceva nou, in linie cu caracterul brandului care trebuie sa surprinda in permanenta,"€ a declarat Mihaela Grelus, Director de Marketing Maspex Romania.

Pentru DDB Romania, produsul s-a dovedit a fi inspiratia perfecta, ideea creativa venind direct din produs. Si, cum in orice pisicuta sta la panda un tigru care abia asteapta sa iasa-n lume, creativii agentiei s-au intrebat ce se intampla atunci cand deschidem un can de Tiger? Raspunsul creativ a fost tradus prin efectul bauturii energizante, iar clientul a plusat intreband: ce-ar fi sa deschida Ruby can-ul?

"Tiger - tunelul magic care te transforma. Devii cool si irezistibil, transforma orice pisoi intr-un tigru si asta fara niciun efort din partea ta. E mult prea tare ca sa fie adevarat? Ai face bine sa crezi pentru ca e la televizor si e si cu Ruby. Fii cool, fii irezistibil, nu fi pisoi," a explicat la randul sau viziunea campaniei, Stefan Vasilachi, Creative Director DDB Romania.

Sub sloganul „Scoate tigrrrul din tine”, noua campanie Tiger a debutat cu un teaser pe cancan.ro in care a fost prezentat tatuajul fals cu tigrul al lui Ruby, urmat de revealing-ul campaniei pe pagina de Instagram a artistei. Campania propriu-zisa beneficiaza de suport TV, online, POSM-uri si de o editie limitata de can-uri cu Ruby.


Despre Maspex Romania

Compania mama, Maspex Wadowice, are o istorie de aproape 25 ani, fiind originara din Polonia. De-a lungul timpului s-au finalizat 17  achizitii, 9 dintre ele fiind in strainatate.

Compania Maspex este prezenta in Romania din anul 1996, atunci fiind cunoscuta sub denumirea de La Festa International, operatiunea de rebranding avand loc in anul 2006.

In prezent, Maspex Romania produce in fabrica sa de la Valenii de Munte toate produsele sub brand-urile: Tymbark, Tedi, Ciao si Figo precum si produsele instant din gama La Festa (Cappuccino La Festa, Ciocolata Calda La Festa, La Festa 3in1).

 

Despre DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group.

The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, branding, relatii publice, productie, marketing experiential si evenimente speciale. 

  



117 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by