newsletter rss
HotNews.ro

Anul trecut, Avon si Jazz au lansat de 8 martie prima parte a campaniei Timp din Timpul tau


PDF Print
A | a
E-mail
de Romanita Oprea | Miercuri, 7 martie 2018, 17:32 webReleases | Publicitate

Screen Shot 2018-03-07 at 15.26 | Foto: webPR.ro

Anul trecut, Avon si Jazz au lansat de 8 martie prima parte a campaniei Timp din Timpul tau, pornind de la tensiunea reala ca femeia nu are nevoie de ziua ei de tot felul de atentii inutile, desi dragute, ci apreciaza mai degraba timp din timpul barbatului iubit.  Antonia le canta barbatilor despre cum pot face ei treburile casnice de 8 martie, aparand ca din senin cand ei se gandeau la ce sa-i ia femeii iubite. Campania s-a viralizat rapid, cucerind YouTube Leaderboard si devenind una dintre cele mai premiate campanii Avon in festivalurile de PR, digital si creatie.

 

In 2018, Avon face un pas mai departe si devine primul brand care ia atitudine pe un subiect actual si dureros pentru multe dintre cupluri: timpul impreuna este invadat de ecranele mai mici sau mai mari. Desi stam unul langa altul pe canapea, fiecare sta cu ochii in telefonul lui. Desi postarile noastre si hashtagurile noastre de cuplu ii fac pe toti invidiosi, noi nu mai stim ce face celalalalt, ce simte pe bune. Si uite asa daca lasam telefonul deoparte, de multe ori, nici nu mai stim ce sa-i spunem omului de langa de noi cand il privim in ochi.

 

Apelul Avon de anul acesta e ca 8 martie sa devina 8ffline martie, ziua in care el face primul pas si lasa telefonul jos, se uita in ochii ei, o asculta si “redevin un cuplu” in viata reala. Timp din timpul tau devine timp impreuna, timp cu adevarat impreuna, departe de ecrane si de filtre.

 

"€œRecunosc ca eu m-am bucurat cel mai mult la cuvinte. Din faza de pitch si pana in faza de productie, nu s-a miscat niciun cuvant din propunerea noastra. Asta si pentru ca fetele de la Avon au simtit si ele adevarul din spatele fiecaruia dintre aceste cuvinte. La fel si Antonia." (Alina Varlanuta, Group Creative)

 

"A fost unul din proiectele la care ce trebuia sa mearga bine, a mers super si ce trebuia sa mearga prost, a mers bine. De la pitch la implementare, de la hashtaguri la ultima zi de filmare." (Roxana Cozaru, Head of Art)

 

"Campania vorbeste despre relatii autentice. Incurajam oamenii ca in putinul timp pe care il au alaturi de cei iubiti sa demonstreze fiecare double tap din social media. De 8ffline martie nu vom numara like-uri, ci momente, amintiri si emotii." (Ana Nicolae, Sr. PR & Advertising Specialist, AVON)

 

Campania e declinata dincolo de clipul de online. Pe radio si in multe alte surprize pe Avon Space, toate cu trimitere in offline. Mai mult, de 8 martie, chiar vom fi 8ffline martie. Avon Space va fi pentru prima data offline.

 

Echipa Avon:

Ana Nicolae -€“ Sr. PR & Advertising Specialist

Alexandra Maier - PR Managaer Romania si Moldova

Nichita Paleu -€“ Content Marketing Specialist

Laurentiu Mitrea -€“ Omnichannel Commerce Lead

 

Echipa Jazz:

Valentin Suciu -€“ Creative Partner

Andreea Ghenoiu - Deputy Creative Director

Alina Varlanuta -€“ Group Creative Director

Roxana Cozaru - Head of Art

Andrei Antal -€“ Junior Copywriter

Alecsandra Roman -€“ Head of Strategy

Andreea Calarasu - Creative Planner

Georgiana Rotaru - Account Director

Alexandra Coanca -€“ Account Executive

 

Echipa productie:

Mircea Cioban -€“ Producator - Blind Cat Production

Vlad Gliga - Coordonator de productie - Blind Cat Production

Adrian Horobet -€“ Regie

Vlad Dobrescu - Muzica

 

 

  



100 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by