newsletter rss
HotNews.ro

Mustarul LaMinut de iarna, preparat cu grija de Jazz si Carioca


PDF Print
A | a
E-mail
de Romanita Oprea | Miercuri, 29 noiembrie 2017, 11:55 webReleases | Publicitate

Captura spot | Foto: webPR.ro

Jazz Communication continua sa aduca abordari diferite si creative, in fiecare campanie pe care o creeaza, in orice categorie. Dupa ce a surprins cu auto-ironie si umor pentru Provident, a facut storytelling pentru MedLife, a descoperit si prezentat cea mai buna latura a Antoniei (umor, dezinvoltura si talent) pentru Avon, agentia de publicitate independenta propune un spot creat 100% din imagini cu stop motion, pentru brand-ul LaMinut.


Momentul marcheaza de asemenea prima colaborare pentru Jazz cu Carioca, studio specializat in executie still si video publicitara, premiat de nenumarate ori la nivel international.


"Mustarul numarul 1 al Romanilor"€ nu putea, evident, lipsi din prepararea produselor traditionale romanesti de Craciun, fiind alaturi de ei in momentele cele mai placute petrecute alaturi de cei dragi, in familie. Mai mult decat atat, LaMinut isi propune sa sarbatoreasca carnea muncita si pe cei care o muncesc.


Astfel, pornind de la insight-ul potrivit caruia parca altfel mananci carnea si altfel simti sarbatorile daca participi si tu la pregatirea mancarii din Ajun sau de la Ignat (daca ai amestecat o carne tocata, daca ai intins carnatii pe balcon sau doar daca ai stat sa admiri, dar macar ai fost acolo), echipa Jazz si-a propus sa arate varietatea in care este "€œlucrata" carnea, cu ocazia sarbatorilor de iarna si pe romanii care trudesc la ea. Este un efort comun; fiecare membru al familiei si al comunitatii aducandu-si contributia la rezultatul final.


In plus, lumina reflectoarelor cade de aceasta data pe cei care muncesc carnea si fac ca preparetele din ea sa fie atat de gustoase incat sa fie apreciate de intreaga familie extinsa.


"žEste o glorificare a oamenilor din culise, care nu ies niciodata in fata, dar care pun osul la treaba iarna de iarna si carora li se datoreaza de fapt o mare parte din bucuria sarbatorilor de Craciun. Ei sunt eroii necunoscuti ai Ignatului." - Andreea Calarasu - Creative Planner la Jazz Communication.


"€œMultor oameni de marketing le este teama sa arate romanii asa cum sunt, mai degraba pusi pe glume decat pusi pe munca, mai degraba nespalati pe maini decat spalati pe creier. Si cu teama asta in brief, multe campanii devin irelevante sau nu isi ating obiectivele de vanzari sau de engagement. Spotul pentru LaMinut are in el, pe langa o observatie strategica cu miez, si o declaratie de autenticitate. Nu am fi putut sa o facem fara Carioca Studio si un client curajos care ii vede pe romani frumosi asa cum sunt. Sper sa vanda cat mai mult mustar."€ -€“ Valentin Suciu, Creative Partner la Jazz Communication.

 

"Am fost tare bucurosi de proiect din prima faza. A fost un vibe incredibil, foarte multa lume implicata si multe lucruri de organizat. Daca o singura imagine este greu de facut, va dati seama ca un video in projection mapping are foarte multe detalii de care obligatoriu trebuie sa tii cont si sa iasa bine. Totul capsulat in 30 sec de poveste. Noi punem totul la bataie pentru orice proiect, acest proiect ne-a solicitat foarte mult si asta ne-a placut extraordinar. Speram sa mai lucram impreuna cat de curand, pentru ca a fost foarte frumos. Felicitari pe bune la toata lista."€ - Carioca Studio.


"Aceasta campanie e despre autenticitate. LaMinut este un brand cinstit, un produs facut cu simt de raspundere si respect pentru consumatori. E fix gustul pe care vrei sa il primesti de la un mustar, vara cu mici si gratare, iarna cu carnati si alte bunatati facute pe acasa. Si pentru ca acest mustar e atat de iubit de romani, ne-am gandit sa-i punem in centrul atentiei chiar pe ei, nu pe altii care se trezesc intr-o lumina idilica, au fixativ in par si sunt gata de filmare. Nu a fost nevoie sa cautam, sa inventam un spot, ci doar sa-i observam pe cei care se dedica pregatirii mesei de Craciun. Totul e adevarat. Jazz cu ideea si Carioca Studio cu partea de craft sunt cheia catre o poveste picturala." - Adrian Pasarica -€“ Head of Marketing la Orkla Foods Romania.


Si poate ca masa de sarbatori nu este gata la minut, dar merge perfect cu mustarul LaMinut, mustarul romanilor vrednici.

 

 

 

  



25 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by