newsletter rss
HotNews.ro

Recomandari esentiale privind serviciile de optimizare SEO


PDF Print
A | a
E-mail
de DanielPP | Joi, 24 august 2017, 18:27 webReleases | Publicitate

Prezenta afacerii dvs. in mediul online si modul in care este perceputa aceasta de catre clienti este determinata in mod categoric de modalitatea de promovare pentru care ati optat si implicit de calitatea serviciilor de optimizare SEO de care beneficiati.

Construirea unui site web eficient, orientat spre obtinerea de rezultate, nu include doar arhitectura acestuia, interfata si posibilitatea prin care clientul poate interactiona cu acesta. Pentru a beneficia de o mai buna indexare si de un scor relevant din partea motoarelor de cautare, site-ul dvs. va trebui sa respecte un anumit set de reguli si recomandari. Includem aici atat cerintele prevazute de aceste motoare de cautare cat si cele care tin strict de preferintele utilizatorilor pe care vreti sa ii transformati in viitori clienti.

 

Daca sunteti la inceput de drum in mediul antreprenorial si momentan bugetul nu va permite sa investiti in serviciile de optimizare SEO ale unei companii specializate - agentia re7consulting, exista cateva modalitati simple prin care va puteti face singuri pagina web mai cunoscuta in mediul online:

 

Continut original si de calitate

 

Asigurati-va ca veti avea intotdeauna doar continut original si de calitate pe care sa il puneti la dispozitia vizitatorilor. Continutul plagiat si textele irelevante care nu starnesc interesul cititorilor sau care nu se afla intr-o oarecare concordanta cu specificul paginii voastre web vor fi penalizate de catre motoarele de cautare, fiind plasate ca si rezultate inferioare, in pagini greu accesibile.

 

Respectarea tag-urilor H1/H2 au un rol deosebit deoarece ofera crawlere-lor informatii esentiale despre titlul si continutul paginii dvs., determinand astfel returnarea lor ca si rezultate primare.

 

Detaliile conteaza

 

Titlul paginilor si cel al materialelor publicate pe site sunt importante! Un titlu optimizat va fi intotdeauna unul simplu, clar si concis care sa includa obligatoriu cuvantul cheie reprezentativ pentru pagina respectiva sau pentru profilul site-ului vostru.

 

Stabilirea cuvintelor cheie este foarte importanta deoarece acestea ii dau motorului de cautare o idee despre ceea ce se regaseste in pagina aleasa si despre relevanta continutului sau pentru utilizatori. Cuvintele cheie sunt de fapt sintagme si nu cuvinte singulare deoarece cautarile se realizeaza de obicei in baza unor expresii si nu a unor elemente unice. Atunci cand sunt incluse intr-un articol, acestea trebuie sa se regaseasca si in titlul acestuia si sa aiba o frecventa corespunzatoare dimensiunii textului respectiv. In plus, utilizarea lor trebuie sa se faca subtil, fara fortari si fara obtinerea unor fraze lipsite de noima.

 

Acel text scurt ce ne apare atunci cand cautam informatii pe Google sau Bing poarta denumirea de meta descriere. Fiind primul text cu care utilizatorii intra in contact atunci cand cautarile lor returneaza rezultate, acesta are o importanta cruciala. In plus, relevanta si calitatea acesteia poate determina gradul de accesare al paginii voastre web.

 

In cazul fotografiilor folosite sau al hyperlink-urilor, se recomanda folosirea atributului ALT ce are rolul de a oferi informatii concludente despre fotografia sau linkul respectiv. Informatiile trebuie sa fie in stransa legatura cu tematica articolului, fiind chiar indicata folosirea cuvintelor cheie in optimizarea SEO a atributului ALT.

 

Folosirea subtitlurilor este de asemenea o metoda des intalnita. Acestea faciliteaza indexarea paginii voastre web iar dispunerea textului in mod organizat, tematic, dupa importanta ideilor, asigura o citire mult mai usoara si o intelegere mai buna a continutului de catre cititor.

  



30 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by