newsletter rss
HotNews.ro

Companiile din Romania pierd clienti importanti din cauza neatentiei la detalii


PDF Print
A | a
E-mail
de AdrianaCocirta | Marţi, 20 iunie 2017, 15:53 webReleases | Publicitate

Alpha Power-03 | Foto: webPR.ro
Companiile din Romania inregistreaza un deficit important in ceea ce priveste serviciile de customer care, situatie sesizata in presa de mai multe ziare printre care si Cotidianul. Exista numeroase sectoare de activitate in care, pe baza unei cercetari facute, s-a descoperit ca mare parte din clientii industriei telecom nu sunt multumiti de interactiunea cu consultantii, ca experienta mersului cu taxiul este, de cele mai multe ori, neplacuta sau ca ospitalitatea personalului din HORECA necesita imbunatatiri semnificative.

Un alt studiu in ceea ce priveste asteptarile clientilor cu privire la interactiunea cu brandul arata ca acestea sunt din ce in ce mai crescute. Oamenii isi doresc sa aiba o experienta pozitiva cu furnizorii si sa beneficieze de serviciile calitative pentru care au platit sau de care au fost atrasi si convinsi in prima instanta.

Exista un numar mare de companii in Romania care aleg sa nu investeasca in servicii profesionale de customer care, sa nu isi chestioneze clientii despre experienta avuta in timpul achizitiei si sa nu isi manifeste grija fata de ei, poate doar trimitandu-le un mesaj de ziua lor de nastere. Asadar, neatentia la detalii se va transforma, in timp, in lipsa clientilor si in scaderea vanzarilor.

"Atunci cand discutam de satisfactia clientilor, exista, in general, douaƒ perceptii total diferite: cea a companiei si cea a clientilor finali. Adeseori consideram ca Daca nu suna clientul, inseamna ca totul este ok. O presupunere care poate darama companii. Recomand tuturor o evaluare constanta a satisfactiei portofoliului de clienti si va invit sa faceti un scurt exercitiu de inceput: intrebati echipa ce considera despre cat de satisfacuti sunt clientii si, ulterior, intrebati-i pe ei direct. Rezultatul va fi revelator", €concluzioneaza despre importanta investitiei in clientii companiei, Delia Daniu (expert in servicii de customer care si Managing Partner Alpha Power Media and Communication)
  



114 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by