newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: PROMOTIFUL ACME, o investitie pentru organizatorii de promotii online


PDF Print
A | a
E-mail
de DalianaBarbuica | Luni, 10 aprilie 2017, 23:16 webReleases | Publicitate

PROMOTIFUL ACME (http://www.promotiful.com), platforma de promotii lansata de Grupul Mediapost Hit Mail, ofera clientilor dar si agentiilor posibilitatea de a construi promotii online foarte simplu, in doar cateva ore si cu un buget extrem de atractiv. In numai sase luni de la lansare, platforma a generat peste 250.000 de useri in bazele de date ale clientilor.

PROMOTIFUL ACME (http://www.promotiful.com) permite realizarea unui website de promotie complet in doar cateva ore, comparativ cu modelul traditional in care durata se putea extinde chiar sŸi la cateva saptamani, iar costul este de pana la 10 ori mai mic. Concret, daca partea de content si creatie sunt finalizate, cu un buget sub 1000 de euro, microsite-ul se poate construi in mai putin de o zi, cu tot cu mecanica aferenta, precum si eventuale integrari cu SMS sau aplicatii de Facebook.

Adresata organizatorilor de promotii, fie ca vin din agentii sau fac parte din departamente de marketing, platforma inglobeaza toate mecanicile uzuale de promotie: tragere la sorti, momente norocoase, concurs foto, pariaza pe pretul corect, trimite un bon de casa, posibilitatea de a oferi vouchere electronice ca premiu sau de a avea coduri unice pe produs si altele, iar alegerea mecanismului promotiei se face extrem de simplu si rapid. Practic, PROMOTIFUL ACME (http://www.promotiful.com) permite customizare vizuala integrala pe specificul brandului, setarea mecanicilor si raportare in timp real a datelor inregistrate fara interventia unui programator.

Singura platforma de pe piata care include toate mecanicile promotionale consacrate, PROMOTIFUL ACME (http://www.promotiful.com) are un template vizual foarte modern, ce asigura o experienta de navigare optima indiferent de device - €“laptop, telefon mobil sau tableta.

"Am creat o platforma ce le permite marketerilor sa faca economii de buget, timp si resurse, ceea ce le ofera posibilitatea de a se concentra mai mult pe conceperea campaniilor si comunicarea din jurul promotiei, iar reactiile din piata sunt pozitive. Platforma a fost folosita in 19 campanii pana in acest moment  - o medie de trei campanii pe luna. In prezent avem sapte campanii de promotie in derulare pentru clienti diferiti, iar doi dintre acestia sunt deja la a patra campanie pentru unul dintre brand-urile din portofoliul lor", declara Catalin Raescu, Product Manager, PROMOTIFUL ACME.

Platforma PROMOTIFUL ACME este accesibila oricui, indiferent de segmentul de activitate, marimea companiei sau disponibilitatea unui departament de comunicare sau IT.

Cum se poate testa PROMOTIFUL ACME?

Testarea este gratuita. La adresa http://demo-acme.promotiful.com exista un demo vizual pe un brand ipotetic de ciocolata, iar un login gratuit in interfata de administrare poate fi obtinut accesand http://www.promotiful.com/generate-login.



Despre grupul Mediapost Hit Mail

Grupul Mediapost Hit Mail si-a inceput activitatea in domeniul marketingului relational integrat in anul 1997 sŸi este detinut in prezent de catre grupul francez La Poste. Grupul isi desfasoara activitatea in marketing in birourile din Bucuresti, Sofia si Cluj-Napoca. In 2015, cifra de afaceri consolidata a depasit 36 milioane de lei.


http://www.mediapost-hitmail.ro/despre-noi/grup/

office@promotiful.com

Tel: +4031 437 0628
  



46 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by