newsletter rss
HotNews.ro

United lanseaza primul studiu de acoperire mediatica in industria dezvoltarii proiectelor de birouri


PDF Print
A | a
E-mail
de United | Luni, 10 aprilie 2017, 14:54 webReleases | Publicitate

Dan-Cirstea_Managing-Partner_United | Foto: webPR.ro
United Marketing Partner, agentie de marketing full-service cu o experienta de 17 ani pe piata din Romania, a realizat un studiu de masurare a acoperirii mediatice a proiectelor de cladiri de birouri din Bucuresti. Scopul studiului este de a cuantifica numarul total al aparitiilor din industrie, dar si de a identifica cele mai performante proiecte din punct de vedere al aparitiilor in mediul online. Astfel, acoperirea mediatica pentru cele 12 luni analizate insumeaza un numar de peste 2,300 de articole, atat in presa de profil, cat si in presa generalista. Studiul analizeaza proiecte de cladiri de birouri finalizate sau in curs de dezvoltare si promovate pe piata. Suprafata proiectelor care fac obiectul raportului depaseste 700.000 m2, iar valoarea totala a investitiilor este de peste 1 miliard de euro.

In ultimii ani s-a inregistrat o crestere simtitoare a numarului de proiecte de birouri de clasa A si, in mod firesc, si a interesului mass-media fata de acest segment, a carui acoperire mediatica a devenit mai mare. Astfel, chiar daca acoperirea mediatica a industriei a crescut fata de anii trecuti, aceasta este inca la un nivel cantitativ destul de scazut, comparativ cu alte industrii, cu valoarea investitiilor si cu impactul economic si social pe care il au aceste proiecte. Dintr-un total de 15 proiecte de birouri de clasa A cu o suprafata inchiriabila de peste 20.000 m2, analiza United a remarcat ca ponderea cea mai mare o au un numar de 6 proiecte care totalizeaza 66% din articolele de profil publicate in mediul online.

Raportul a fost gandit ca o analiza temeinica a tuturor articolelor ce au aparut pe parcursul unui an pe teme ce tin de industria cladirilor de birouri. United a tinut cont de numerosi indicatori in realizarea acestui proiect, printre care unii utilizati de toti specialistii in comunicare: acoperirea mediatica, cota de piata (market share), procentul de expunere al marcii in mass-media (Share of Voice), precum si de instrumente proprii de masurare, puse la punct de catre agentie de-a lungul timpului. Dintre aceste unelte mentionam: CoPT (Coverage Per Tousand square meter) acoperirea mediatica per metru patrat de proiect.

"Am dorit sa cream o unealta prin care jucatorii de pe piata de birouri sa vada care este statusul actual al acoperirii mediatice a industriei, in functie de care sa isi seteze obiectivele si strategiile de PR si comunicare. Dupa cum veti vedea analizand cifrele, desi semnificativa, acoperirea mediatica a marilor proiecte de birouri este inca redusa fata de alte segmente din real-estate, si nu numai. Credem ca aici avem o provocare si o oportunitate. De ce acest studiu acum? Proiectele de birouri au o crestere foarte mare in ultimii ani, iar pe de alta parte si real-estate-ul a fost una dintre pietrele de temelie pe care am construit United. Am fost prima agentie de comunicare cu o divizie specializata in marketing de real-estate si suntem lider pe aceasta piata. Era deci normal sa ne preocupam de unul dintre segmentele principale in aceasta piata", a explicat Dan Cirstea, Managing Partner United.

Fiecare proiect analizat se afla in Bucuresti si are o suprafata inchiriabila de minimum 20.000 m2. Proiectele analizate sunt: AFI Business Park, Anchor Plaza Metropol, Bucharest One/Globalworth Tower, City Offices, Globalworth Campus, Green Court, Hermes Business Campus, Metroffice, Oregon Park, Orhideea Towers, Sema Parc (New Project), The Bridge, The Landmark, The Mark, Timpuri Noi Square. Jucatorii au fost impartiti in mai multe categorii, in functie de acoperirea obtinuta in mass-media online, de dimensiune si de cota de piata aferenta. Astfel, au fost evidentiate trei grupuri:
  •  liderii de piata (market leaders) sunt proiectele cu cea mai mare acoperire mediatica raportat la dimensiunea si cota lor de piata. Dintre aceste sase proiecte, primele doua "produc", conform calculelor United, peste 6 articole/1,000 m2
  •  al doilea esalon, din punct de vedere al vizibilitatii mediatice (market challengers) este reprezentat de proiecte care inregistreaza intre 4 si 6 articole/1,000 m2
  •  in cea de-a treia categorie intra numele care, prin comparatie cu primele doua grupuri nu isi valorifica suficient cota de piata si au un CoPT sub 4/1000 m2
Studiul realizat de United poate fi obtinut de toti cei interesati, accesand: www.unitedcom.org/studies.
 
###

United este o agentie de marketing full-service independenta, prezenta pe piata de marketing din anul 2000. Agentia a dezvoltat de-a lungul timpului peste 3.500 de proiecte si campanii de comunicare pentru companii locale si multinationale, precum si organizatii guvernamentale sau non-profit. In prezent ofera servicii de marketing integrate: PR, consultanta de marketing, branding, publicitate, organizare de evenimente B2B si B2C, marketing online, productie. Agentia are specializari pe marketingul de imobiliare, de centre comerciale, turistic, financiar FMCG, health&pharma si B2B.Printre instrumentele unice pe piata de profil dezvoltate de United de-a lungul timpului se numara: un sistem complex de masurare a rezultatelor campaniilor de PR; Brandsense, o metoda proprie de branding strategic; Mallketing, o metodologie de marketing strategic destinat mall-urilor.

In portofoliul United se regasesc companii importante din Romania si din strainatate, pentru care s-a efectuat o gama variata de servicii: AFI Cotroceni (strategie brand, strategie PR), Altex (campanie TV), Ana Hotels (crisis management), Autoritati guvernamentale romane sau straine (Egyptian Tourism Authority, PR, Evenimente), Bucuresti Mall si Plaza Romania (marketing, publicitate, PR pe durata renovarii) Cetelem (PR), Christian Tour (PR), Fundatia Sfanta Irina (branding, publicitate, fundraising), Glaxo (branding, publicitate), Hoffmann La Roche (publicitate, PR), Immofinanz/Maritimo Shopping Center (Constanta) (lansare mall, strategie, evenimente), New Century Holdings NCH (branding, publicitate), JW Marriott (branding, lansare, publicitate), Raiffeisenbank (PR), Sun Plaza (PR), Vodafone (Evenimente), World Class (publicitate), Unilever (publicitate, branding pentru Knorr), Aedificia Carpati, Alfredo Foods, Anchor Grup, Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica (Bucuresti), Bucuresti Mall, CardAvantaj, Carpatica Asig, Clubul Presei Economice (Bucuresti), Colliers, Finexpert, Futureal, GTC, Grupo Lar, Hercesa, Hotel Cismigiu, Hotel Parc, International House, Iris Titan Shopping Center, Jacuzzi (Milano), JLL, Konica Minolta, Medicover, MSD, Nova Park Mall (Gorzow, Polonia), P3 Logistic Parks, Parklake, Plaza Romania, Portland Trust, Restaurante Spartan, Sonae Sierra etc.
  



47 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by