newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Campioana la 90 de ani: povestea Elenei Pagu, in cel mai nou proiect Kinecto Isobar pentru Bonduelle


PDF Print
A | a
E-mail
de Romanita Oprea | Vineri, 13 ianuarie 2017, 15:01 webReleases | Publicitate

banner_slider smaller | Foto: webPR.ro

De 8 ori campioana mondiala, de 4 ori campioana balcanica si de 5 ori campioana europeana, Elena Pagu este o adevarata legenda la nivel international. Ce este insa uimitor  este ca Elena Pagu a inceput sa alerge la 57 de ani, iar cea mai recenta medalie a castigat-o la 90 de ani, in octombrie 2016, in proba de 5000 de metri mars. Povestea ei spectaculoasa este povestita de Bonduelle, intr-un proiect nou si inedit creat de agentia Kinecto Isobar.

 

Astfel, Elena Pagu este protagonista uneia dintre cele mai emotionante povesti ale anului 2016: la 90 de ani, o pensionara din Bucuresti castiga doua medalii de aur la Campionatul Mondial de Atletism din Australia. Totodata, ea doboara 2 recorduri mondiale. Desi numele ei este aproape necunoscut in Romania, pe plan international este recunoscuta si aclamata: Elena Pagu. Bonduelle ii prezinta povestea, in semn de apreciere pentru performantele obtinute.

 

“Povestea ei este un exemplu ca totul este posibil in viata: chiar daca nu te-ai apucat inca, nu este niciodata prea tarziu sa traiesti sanatos. Iar schimbarea nu vine deodata, ci din lucrurile mici facute zi de zi. Ca si la alergat, nu ajungi campion la mancat sanatos peste noapte. O reteta azi, o reteta maine, pana cand micile schimbari iti devin stil de viata”, explica Monica Rosu, Head of Marketing and Communications Balkans, Ukraine, Caucasus, Middle Asia.

 

Campania se desfasoara in mediul digital in perioada 21 decembrie – 21 ianuarie, prin video native ads, Facebook ads si YouTube (in-stream video).

 

Echipa care a contribuit la realizarea acestui proiect este formata din Denisa Armasu – Senior Copywriter, Silvia Marinescu – Copywriter, Alin Enulescu – Art Director, Raluca Simion – Account Manager, Radu Ionescu – COO din partea agentiei Kinecto Isobar, Sabina Nicolescu – Digital Project Manager din partea iProspect.

 

Din partea Bonduelle Central Europe Kft: Roxana Nanescu – Brand Manager Balkans, Monica Rosu - Head of Marketing and Communications Balkans, Ukraine, Caucasus, Middle Asia.

Casa de productie: Diud Film, regizor – Andrei Gheorghe.

 

Despre Kinecto Isobar
Fondata in 2002, Kinecto este una dintre cele mai importante agentii de comunicare digitala din Romania. Incepand cu 2013 Kinecto este parte din Isobar, agentia globala digitala fara frontiere, care reuneste 4000 de specialisti in birourile din 44 de tari. Kinecto imbina cu succes creativitatea, strategia, tehnologia si expertiza brand commerce pentru a conecta in mod eficient brandurile cu consumatorii lor.

 

Despre Dentsu Aegis Network
Dentsu Aegis Network inoveaza modul in care brandurile sunt construite pentru clientii sai prin expertiza si capacitatile sale exceptionale de media, digital si comunicare creativa.
Cum consumatorii sunt din ce in ce mai conectati, printr-o multitudine de dispozitive, aceasta noua era de convergenta mass-media prezinta numeroase oportunitati precum si un eco-sistem nou cu medii complexe.
La nivel mondial, Dentsu Aegis Network ofera clientilor servicii de expertiza in media, comunicare digitala si servicii de creatie publicitara. Grupul opereaza in 132 de tari din intreaga lume, cu peste 27.000 de specialisti dedicati.
Dentsu Aegis Network activeaza in Romania cu sase branduri: Carat, Vizeum (agentii de media), Kinecto Isobar (agentie de digital advertising), iProspect (digital performance) Posterscope (publicitate OOH), Amplifi (CEE).

 

Despre Grupul Bonduelle
Afacere de familie infiintata in anul 1853, Bonduelle si-a asumat misiunea de "a fi numele de referinta la nivel mondial care asigura o viata de calitate, sanatoasa prin intermediul legumelor ". Promotor al inovatiei si al viziunii pe termen lung, grupul este in masura sa isi diversifice activitatile si locatiile geografice, 77% din cifra sa de afaceri fiind realizata in afara Frantei, tara sa de origine. Legumele sale, cultivate pe 128.000 de hectare, sunt comercializate in 100 de tari sub o varietate de marci, prin diferite canale de distributie si in toate tehnologiile: conserve, congelate, pasteurizate, uscate si proaspete/gata de utilizare. Bonduelle se afirma ca un jucator responsabil si renumit pentru practicile sale sociale, care face accesibile majoritatii oamenilor beneficiile si placerea unei alimentatii bazate pe legume.

  



58 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by