newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Jazz si BRD au lansat recent prima campanie creata impreuna


PDF Print
A | a
E-mail
de Romanita Oprea | Joi, 11 august 2016, 19:27 webReleases | Publicitate

BRD pentru IMM | Foto: webPR.ro

Adresata zonei de business IMM-uri a BRD,  ”€˜Succesul de azi e in toate greselile de ieri”€™ este un dialog deschis cu o noua categorie de antreprenori: cei care au trecut prin criza si care au invatat din ea sa fie pragmatici, moderati, precauti.

 

Pornind de la contextul potrivit caruia astazi economia da semne ca si-a revenit,  ajutata si de noile masuri de relaxare fiscala intrate de la inceputul anului, dupa multe incercari, antreprenorii indraznesc sa se gandeasca la succesul afacerii lor.

 

‘’Discutand cu antreprenorii nostri, printre care si cei care apar in spotul “de ce?”, am descoperit ca antreprenoriatul este despre a incerca pana iti iese, este despre a gresi, dar si despre a merge mai departe, invatand din aceste greseli. Greselile sunt la baza celor mai bune lectii de viata si, implicit, de business. Toata lumea vede succesul, insa putini sunt cei care stiu toate greselile din spatele lui. Si tocmai aceasta latura ni s-a parut interesanta, in ea am gasit “tensiunea” de care aveam nevoie pentru a aduce la viata povestea antreprenorului roman‘’, a declarat Gabriela Simion, Director Executiv  Marketing si Management de Produse, BRD Groupe Societe Generale.

 

“Gresind. Asa am ajuns la ideea ‘Succesul de azi e in toate greselile de ieri’. Au fost respinse intern nenumarate idei, ganduri, revelatii. Pana am ajuns sa definitivam mesajul si executiile pe toate canalele, am scris si rescris mesajul de nici nu mai stim cate ori. Greseli. Greseli din care am invatat cum sa vorbim cu antreprenorii trecuti prin criza - asa s-a nascut executia TV ‘Succesul’. Si cum sa-i ascultam – asa s-a nascut executia TV  â€˜De ce te-ai facut antreprenor?’‘, a spus ’Alina Varlanuta, Senior Copywriter.

 

Astfel, in noua campanie, antreprenorii devin vedetele povestilor, oferind contextul si contentul de calitate necesar crearii puntii dintre spotul publicitar si realitatea de zi cu zi. Antreprenorii au fost atenti selectati din randul clientilor BRD, fiind oameni ce conduc business-uri de succes , consolidate si cu cifre de afaceri in jur de 1 milion de EUR.

 

Pe langa TV, mesajul campaniei BRD pentru IMM se contureaza si se completeaza pe celelalte canale: executii online (bannere, facebooks ads) si offline prin materiale dedicate antreprenorilor (atat de brand, cat si de produs – linia de credit), postere in toate sucursalele BRD cu antreprenorii al caror curaj ne-a inspirat. Special pentru aceasta campanie am lansat si seria de filmulete ‘Sunt antreprenor’ de pe  brd.ro/suntantreprenor, in care antreprenorii vorbesc despre greselile pe care le-au facut in business-ul lor.

 

‘Succesul de azi e in toate greselile de ieri’ este un pas curajos, dar pragmatic, pe care BRD il face pentru a veni in intampinarea nevoilor antreprenorilor, din dorinta de a deveni banca inspirata de succesul lor. 

 

Campania se desfasoara in 15 iulie- 11 septembrie 2016.

 

Echipa Jazz:

Alina Varlanuta, Senior Copywriter

Raluca Matei, Senior Art Director

Andreea Ghenoiu, Group Creative Director

Andrei Stanciu, Copywriter

Sebastian Dragu, Designer

Alexandru Buta, Art Director

Valentin Suciu, Partner & Creative Director

Alexandra Coanca, Junior Account Executive

Georgiana Rotaru, Account Manager

Loredana Saru, Client Service Director

Irina Pencea, Partner & Strategy Director

 

Echipa BRD:

Gabriela Simion, Director Executiv Marketing si Management Produse

Mircea Tomescu, Director Comunicare

Mihaela Olaru- Director Daily Banking Marketing

Luiza Vrinceanu, Brand Communication Manager

Irina Alexandrescu, Brand Manager

Diana Falan, Brand Manager

Adrian Enculescu, Digital Marketing Manager

Corina Ogrodnic- Manager Produs

 

Despre Jazz:

Jazz crede ca ideile bune povestite cu multa emotie sunt cele care care ii fac pe oameni sa reactioneze. Praslea cel Voinic al agentiilor din Romania, crescand in 5 ani cat altii in multi ani, Jazz are o echipa de 20 de oameni talentati care concep și pun in practica idei de comunicare manifestate in orice mediu pentru Avon, Carrefour Romania, Grand Entertainment, GSK, Krax, Lay’s, Muller Romania, Medlife, Oscar Downstream, Provident, Star, BRD și altii.

  



86 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by