newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Cum a evolut procesul de optimizare SEO


PDF Print
A | a
E-mail
de iagency | Luni, 8 august 2016, 17:49 webReleases | Publicitate

Procesul de optimizare SEO a suferit schimbari dramatice in ultima vreme. Transformarea este atat de mare incat multi se intreaba daca aceasta denumire mai este reprezentativa pentru munca depusa in prezent de o firma SEO.

Initial, specialistii SEO se concentrau pe realizarea unui audit al site-ului pentru a remedia problemele tehnice, pe optimizarea elementelor paginii de destinatie (meta taguri, headinguri, actualizari de continut si asa mai departe) si pe construirea de link-uri.


Astazi, se fac in continuare aceste lucruri, dar si multe altele. Un expert in optimizare SEO este mai mult un analist de continut, care se concentreaza pe optimizarea si implementarea acestuia pe mai multe dispozitive si platforme. Este vorba de construirea de continut util, de inalta calitate, care sa determine intentie in toate etapele procesului de conversie a publicului tinta.


De ce s-a schimbat procesul de optimizare SEO?


In trecut, o mare parte din munca noastra de firma SEO a fost de a revizui un site si de a ne asigura ca nu exista probleme tehnice care l-ar putea impiedica sa fie indexat. Aceste probleme au prezentat de multe ori cel mai mare obstacol pentru vizibilitatea in motoarele de cautare, asa ca am petrecut mult timp concentrandu-ne asupra lor. Cu toate ca efectuam in continuare audituri tehnice si facem recomandari bazate pe constatarile noastre, azi, specialistii SEO petrec mai mult timp pe construirea de link-uri si de continut si mai putin timp pe detalii tehnice. Dar de ce?


Exista cateva motive pentru aceasta schimbare. In primul rand, crawlerele Google s-au imbunatatit; de exemplu, inteleg mult mai bine JavaScript, AJAX si alte tehnologii care altadata ar fi putut face dificila accesarea continutului paginii. Multe sisteme de management al continutului unui site au evoluat si ele, astfel ca in ziua de astazi este destul de usor sa incorporezi elemente SEO de baza sau sa rezolvi probleme tehnice, fara programare manuala. In plus, instrumente cum ar fi Google Search Console au devenit mai sofisticate, asa ca problemele tehnice, care altadata necesitau ore intregi pentru a fi depistate, acum pot fi sesizate dintr-o privire.


Acum, procesul de optimizare SEO a devenit parte integranta in procesul de dezvoltare a site-ului. In trecut, creatorul unui site stia foarte putin despre cele mai bune practici SEO. Acum, daca te uiti la anunturile perntru joburile de webmasteri/dezvoltatori web, vei vedea ca acestora li se solicita cunostinte de baza de SEO. Incet, dar sigur, partea tehnica de care se ocupa un specialist SEO pe vremuri a cazut in sarcina unui programator. Atunci, ce presupune procesul de optimizare in prezent?


O firma SEO are competente de baza in domenii conexe, cum ar fi marketingul de continut, social media, optimizarea ratei de conversie si/sau experienta utilizatorului in materie de design. Cu alte cuvinte, optimizarea SEO isi asuma acum un rol complex. Aceasta necesita cunostinte de lucru pe mai multe canale diferite de marketing online si o intelegere deplina a modului in care acestea lucreaza impreuna pentru a imbunatati vizibilitatea unui site in motoarele de cautare si de a crea o experienta foarte buna a utilizatorului.

 

 

  



75 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by