newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: CarnationGroup part of POSSIBLE iti face viata mai dulce cu Flying Blue


PDF Print
A | a
E-mail
de Romanita Oprea | Joi, 7 august 2014, 10:54 webReleases | Publicitate

Facebook Post | Foto: webPR.ro

CarnationGroup part of POSSIBLE a creat noua aplicatie de Facebook pentru programul de fidelitate Flying Blue al grupului AIR FRANCE KLM. Aplicatia face parte din campania "€œViata e mai dulce cu Flying Blue"€ si poate fi accesata intrand pe link-ul https://apps.facebook.com/1435460233385583. Realizata pentru patru tari din Europa Centrala: Romania, Ungaria, Cehia si Polonia, aplicatia ii invita, in perioada 6-31 august 2014, pe utilizatorii de Facebook sa participe la campanie si sa isi scaneze profilurile, urmand sa fie astfel introdusi in lumea virtuala a programului Flying Blue. Utilizatorii de Facebook care au calatorit in strainatate in 2013 vor fi premiati cu mile bonus si vouchere de reducere.


Scopul campaniei este cresterea awareness-ului programului de fidelitate Flying Blue in cele patru tari participante, dar si o modalitate de a aprecia loialitatea membrilor Flying Blue.


Conceptul campaniei a pornit de la principiul potrivit caruia oamenii care au calatorit mult in 2013 isi vor dori sa faca acelasi lucru si in 2014. Calatorind cu Flying Blue in 2013 ar fi insemnat totodata si Mile Bonus castigate la fiecare calatorie efectuata cu AIR FRANCE KLM. Ideea creativa din spatele campaniei a fost de oferi inapoi o parte din milele pierdute in 2013 si de a beneficia de ele in 2014 pe baza check-in-urilor facute pe Facebook de utilizatori. Aplicatia interactioneaza cu post-urile utilizatorilor urmarind check-in-uri, poze cu coordinate GPS adaugate in anul 2013 si le afiseaza pe o harta interactiva. Fiecare utilizator poate adauga destinatiile favorite intr-un video cu cele mai frumoase fotografii realizate in excursiile de anul trecut, pe care il poate ulterior impartasii cu prietenii de pe Facebook.


“Mecanismul campaniei atrage inscrierea de noi membrii in programul de loialitate oferind un bonus de start pentru toti cei care folosesc aplicatia de Facebook - "žViata e mai dulce cu Flying Blue". Fiindca vorbim de calatorii si locuri frumoase ne-am gandit sa oferim utlizatorilor posibilitatea de a-si face un review al calatoriilor anului 2013. Experienta in aplicatie pe care o oferim utilizatorilor este una high-end avand in vedere gradul ridicat de elemente tehnice pe care aceasta dezvoltare le-a inclus”, a declarat Stefan Iarca, Country Manager Romania CarnationGroup part of POSSIBLE.


Fiecare utilizator care genereaza un videoclip este eligibil pentru a castiga un premiu, in functie de statutul de membru Flying Blue. Non membrii Flying Blue care au instalat aplicatia Facebook, au avut check-in-uri eligibile in 2013 (in afara tarii lor de resedinta) si au generat un video, vor putea primi 2000 Mile bonus. Cei care il distribuie mai departe prietenilor de pe Facebook, vor primi un bonus de 500 Mile. Non membrii Flying Blue care au instalat aplicatia Facebook, dar care nu au avut niciun check-in pe Facebook in 2013 pot castiga 500 de Mile Bonus. In ambele cazuri, conditia este sa adere la programul Flying Blue pana pe 31 august si sa rezerve cel putin un zbor operat de AIR FRANCE, KLM sau Tarom pana la sfarsitul anului 2014. Membrii Flying Blue care au instalat aplicatia Facebook, au avut check-in-uri eligibile in 2013 (in afara tarii lor de resedinta) si au generat un video vor fi eligibili pentru a primi un voucher de 50 EUR pentru zborurile inter-continentale.


Despre Carnation Group


CarnationGroup, part of POSSIBLE, este o agentie digitala full-service cu o experienta de peste 16 ani, ce detine in portofoliu clienti regionali precum: Carrefour, Air France KLM, Sanofi -€“ Aventis, MOL, Accenture Services, Delaco, P&G, Coca - Cola, Telenor, Raiffeisen Bank, Generali, AXA, etc. Agentia ofera servicii de strategie, media, communication & design, creatie, tehnologie si mobile advertising.

POSSIBLE este o retea de agentii digitale cu 33 de birouri in America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia si peste 1300 de angajati privit la nivel global ca cel mai mare start-up de pana acum al WPP.

In Europa, POSSIBLE detine birouri in: Marea Britanie, Polonia, Olanda, Ungaria, Romania, Rusia, Serbia, Suedia.


Despre Flying Blue


Flying Blue este programul de fidelitate lider in Europa, cu 31 de companii aeriene membre, peste 100 de alti parteneri si cu peste 21 de milioane de inscrisi. Cu cat calatoresc mai mult, cu atat beneficiile membrilor cresc, clientii putand astfel sa se bucure de servicii create special pentru a le face calatoria mai placuta.


De fiecare data cand un client isi face o rezervare la AIR FRANCE, KLM si Tarom, sau la oricare dintre companiile aeriene partenere, castiga Mile Flying Blue. Tot ce trebuie sa faca este sa mentioneze numarul Flying Blue atunci cand rezerva un bilet sau cand beneficiaza de serviciile unuia dintre partenerii AIR FRANCE, KLM si Tarom.


Flying Blue a fost premiat la Freddie Awards, cea mai prestigioasa ceremonie dedicata programelor de loialitate. A castigat patru premii pentru regiunea Europa-Africa, printre care si "€žCel mai bun program al anului"€ in domeniul transportului aerian.


Titlurile au fost oferite in urma votului a peste 3 milioane de persoane. Acest lucru demonstreaza inca o data eforturile facute de Flying Blue de a-si asculta intotdeauna membrii.


Inscrierea in Flying Blue este complet gratuita. 

  



221 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by